Strona 120 z 183 PierwszyPierwszy ... 2070110111112113114115116117118119120121122123124125126127128129130170 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,191 do 1,200 z 1826

Temat: Zaślepienie EGR

  1. #1191
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar jusci
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Zamość
    Auto
    159 SW JTDm 8V 2008 nero carbonio
    Postów
    221

    Domyślnie

    Założyłem wczoraj pełną blaszkę pod egr i widzę, że jest poprawa.
    Muszę uszczelnić jeszcze jedną nieszczelność, która może mieć znaczenie. Jest taka rurka która wychodzi z bloku pod egrem a nad rozrusznikiem (jakiś plastik), pękła z jednej strony. Uszczelniłem prowizorycznie ale chyba nie do końca skutecznie bo sączy olejem.
    Cała ta awaria to same zbiegi okoliczności. Najpierw nieszczelność przy turbo, dwa dni ok, później nieszczelność następna, dodatkowo chyba jeszcze ten egr.
    Mam nadzieję że w końcu dojdę o co kaman.
    Tak czy inaczej egr będzie pewnie do wywalenia.




  2. #1192
    Użytkownik Romeo Avatar interside
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Biłgoraj
    Auto
    AR 159SW 1,9jtdm 8v
    Postów
    541

    Domyślnie

    Mam te błędy które mi wywalało jak miałem problem z EGR
    ODCZYT KODÓW BŁĘDÓW:
    1: P1206 - Wyczyść lub wymień filtr cząstek stałych
    2: P0403 - Zawór EGR
    3: P0401 - Zawór EGR
    1: P010F - Niezgodność masy/przepływu powietrza

    a te dwa pojawiają i się od czasu do czasu jak ma focha i nie chce zapalić od razu tylko muszę pokręcić to potem mam własnie te błędy:
    1: P0380 - Sterowanie modułu świec żarowych
    2: P0230 - Sterowanie przekaźnika pompy paliwa

  3. #1193
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    To nie ma co się dziwić, że nie chce zapalić.
    Masz jakis problem elektryczny na zbiegu centralki świec i pompy paliwa w baku. Stacyjka ?
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  4. #1194
    Użytkownik Romeo Avatar interside
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Biłgoraj
    Auto
    AR 159SW 1,9jtdm 8v
    Postów
    541

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    To nie ma co się dziwić, że nie chce zapalić.
    Masz jakis problem elektryczny na zbiegu centralki świec i pompy paliwa w baku. Stacyjka ?
    No tak ale te dwa błędy pojawiają się w dość specyficzny sposób, zawsze zapala mi po pierwszym naciśnięciu przycisku start, ale raz na jakiś czas jest coś takiego ze rano po nocce załapie i zaraz gaśnie (ktoś pisał już o tym już na forum ale rozwiązania nie znalazłem) to wtedy muszę trzymać dłużnej rozrusznik aż zapali (załapuje za drugim lub trzecim razem) i własnie wtedy pojawiają mi się te dwa błędy. Zgaszenie silnika i ponowne zapalanie jest już normalnie, nie odkryłem z czym to jest związane a problem występuje sporadycznie. @sdero wiesz może co to jest?

  5. #1195
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Strzelam - tyle zapali ile pompa HP ma paliwa. Spada ciśnienie i ci gaśnie. Potem musisz przycisnąc na dłużej, bo pompa HP musi dostac od pompy w baku odpowiednie ciśnienie.
    ja bym sprawdził elektrycznie układ zapłonowy przy stacyjce.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  6. #1196
    Użytkownik Romeo Avatar interside
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Biłgoraj
    Auto
    AR 159SW 1,9jtdm 8v
    Postów
    541

    Domyślnie

    Posprawdzam kostki i zerknę na przekaźnik pompy ale najgorsze do naprawy to takie usterki które występują raz na jakiś czas.

  7. #1197
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar jusci
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Zamość
    Auto
    159 SW JTDm 8V 2008 nero carbonio
    Postów
    221

    Domyślnie

    Jeszcze jedno pytanie: czy nieszczelność wydechu między kolektorem a dpfem może wywalać błąd P0402 nadmierny przepływ?




  8. #1198
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Między kolektorem a DPF-em ? Nie.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  9. #1199
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    02 2014
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9jtd 115KM 2002r
    Postów
    9

    Domyślnie

    Witam, szukalem rysunku w rozszerzeniu dxf zaslepki egr do mojej alfy ale nie moglem znalezc, znalazlem jednak rysunek/zdjecie z wymiarami i postanowilem samemu wykonac taki rysunek, napewno przyda sie osoba ktore pracuja na maszynach CNC podobnie jak ja, mam nadzieje ze bedzie ok, rysunek zrobilem przed chwila, jutro wytne, a weekend zainstaluje w aucie wiec gdyby cos bylo nie tak to poprawie i wrzuce, zapisalem plik w kilku opcjach rozszerzenia dxf poniewaz wiem ze nie ktore programy do obrobki, maja problemy z wczytywaniem plikow autocada, gdyby ktos potrzebowal innej zaslepki bezproblemu moge mu zrobic rysunek, pozdrawiam
    http://freakshare.com/files/3ttjwi8w...A-EGR.dxf.html
    http://freakshare.com/files/pmmi1od0...-EGR1.dxf.html
    http://freakshare.com/files/9xpd1w8c...-EGR2.dxf.html
    http://freakshare.com/files/aidwh7p7...-EGR3.dxf.html
    Ostatnio edytowane przez krukson ; 25-03-2014 o 14:52

  10. #1200
    Użytkownik Znawca Avatar Włodek
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Dębica
    Auto
    ALFA 147 1,9 JTDM 8v 120 km progression / Grigio-Stromboli
    Postów
    1,057

    Domyślnie

    Mam pytanie.
    Czy wystarczy samo wycięcie programowe EGR bez jego zaślepienia fizycznie?.
    Bo spotkałem się z taką opinią , że samo programowe wycięcie starczy.
    Teoretycznie jak EGR będzie cały czas zamknięte to może faktycznie zaślepka jest niepotrzebna.
    Amantes amentes
    Zakochani są jak szaleńcy.

Podobne wątki

  1. [159] zaślepienie nowego egr
    Utworzone przez mamel w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 16-08-2016, 18:53
  2. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez Dziubek99 w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 27-05-2013, 21:37
  3. Zaślepienie egr!
    Utworzone przez grzegorz041983 w dziale GT
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 24-01-2012, 17:59
  4. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez grafex w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 14-08-2011, 06:20
  5. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez Kotu w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 30-04-2010, 19:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory