No to ze oryginalna uszczelka wygladala calkiem inaczej.
Info od ASO:
"Wymienione detale, są dwie identyczne zaślepki z 4-ma otworami , z tym ze detal o nr 55225287 (za nr 55191883) ma naniesioną dodatkowo ścieżkę silikonową. Dysponujemy zarówno detale o nr 71751468 â cena 48,- oraz 55225287 â cena 21,38"
Ale jesli te z allegro sa w porzadku, to wlasnie je zamowie, bo rozumiem, ze tutaj nie warto dolacac
EDIT:
Ale w sumie jesli zaslepke z czterema dziurkami 71751468 i uszczelki 55191883, zastapiono jedna czescia 55225287 http://allegro.pl/100-oryginalna-zas...148508150.html to zamowie ta zaslepke 2w1 55225287
EDIT 2: Oryginalna zaslepka z dziurkami i uszczelkami 2w1 (55225287), grubosc blachy ma 0.5mm.
Natomiast zaslepka od Aditech/bram-pol ma 1.5mm. Maja gotowy zestaw zaslepka + 2 uszczelki 25zl. Ostatecznie to zamowilem.
Ostatnio edytowane przez xrobcio ; 02-05-2014 o 19:28
Witam, ma silnik 1.9 JTD 8V CF4 (komputer EDC16C39). Ostatnio wstawiłem zaślepkę z dziurkami. Doszedł pewien bardzo mnie denerwujący efekt. Jadę spokojnie lekko dotykając gaz, następnie wciskam pedał chcąc przyśpieszyć to silnik dostaje dziwnego zmulenia. Tak jakby zastanawiał się przez sekunde i dopiero później przyśpiesza. Przed przydławieniem EGR takiego efektu nie miałem.
Dla testu odłączyłem wtyczkę EGR'a i wtedy silnik działa REWELACYJNIE (pomijając pojawiający się błąd). Przyśpiesza super. Na logach ciśnienia doładowania (tylko przy odpiętym EGR) mam ciśnienie zmierzone około 100mBar większe od żądanego. Czy to jest wynik wejścia sterownika w tryb awaryjny? zamkniętego EGR'a?
Miał ktoś takie odczucia po przydławieniu?
wina egr a nie blaszki
piotras256 - po wyłączeniu wtyczki masz zamknięty fizycznie EGR. Stąd ta różnica. Tryb awaryjny daje taki efekt, że w okolicach 3000 obrotów następuje gwałtowne ograniczenie momentu obrotowego.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Panowie. Na początku roku zaslepiłem gnojka. Wszystko było ok. Dzisiaj podczas spokojnej emeryckiej jazdy wywaliło czeka. Alfa jechała tak jak zwykle. Zero podejżanych manewrów. Podłączyłem pod kompa i pokazało bład P0404. Co mogło być przyczyną?
Oczywiście bład wykasowałem. Zrobiłem 5km po mieście. Błąd nie powrócił, alfa jeździ normalnie.
Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva
Jaki u ciebie siedzi sterownik silnika?
Mam jeszcz 10v. Powinien być edc15 cf3.
Ostatnio edytowane przez gonzo ; 04-05-2014 o 17:44
Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva
Zrobiłeś gdzieś nieszczelność - stąd dymienie. Generalnie w twoim silniku to zaślepić trzeba EGR przy kolektorze wydechowym
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)