- mam gorąca prośbę czy ma ktoś może rysunek, zdjęcie "koła zamachowego " od czujnika Halla.
- potrzebna także informacja ile tam jest zebów, jaka przerwa, średnica.
- mam gorąca prośbę czy ma ktoś może rysunek, zdjęcie "koła zamachowego " od czujnika Halla.
- potrzebna także informacja ile tam jest zebów, jaka przerwa, średnica.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Napisz do jakiego silnika konkretnie mam kilka na zlomie moze cos bedzie
A szczelina jest taka jak w pandzie tam latwo sprawdzic bo czyjnik jest na wierzchu
Kiedyś nawet zakladalem impulsator od pandy tak tylko na dojazd
Nawet działało ale kiepsko bylo z mocą
silnik 156 ts 2.0 z 99 roku, dzięki.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Sprawdzilem ale ostatnio pojechalo prawie wszystko na złom
Mam rysunki z eppera jak chcesz moge wstawić albo opisać
Albo napisz o co dokładnie Ci chodzi moze pomogę
Apropo to liczba zębów nie ma prawdopodobnie znaczenia bo czujnik wychwytuje przerwę
proszę wstaw rysunki z epera.
- ilość zebów jest ważna, wielkość przerwy.
- robię komputer pokładowy- diagnostyczny.
- dla prób zbudowałem emulator-symulator sondy lambda, czujnika obrotów wału korbowego, czujnika drogi z ABS, czujnik temperatury , czujnik przepływomierza.
- wszytko się emuluje i działa.
- ale ten skubany ECU wyczuwa że sie go robi w balona i nie chce zmieniać TRA oraz FRA, lambda regulation row 1.
- podaje że ma bład czujnika Halla, czyli muszę dorobić symulator czujnika Halla.
- dlatego ważne są ilości zębów, wielkość przerwy, jaki jest stosunek obrotów wałka napędzającego do wału głównego.
- chyba tyle informacji wystarczy, dzięki za pomoc.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Mam w garażu zdemontowane koło z 4-rema przerwami. Przerwy nie są równe.
Koło zamontowane było w silniku przełożonym do mojego auta tj: 1.6TS i myślę, że silnik oryginalnie pracował ze sterownikiem M1.5.5. bo w moim aucie mam sterownik M2.10.4 i to koło musiałem zmienić.
---------- Post dodany o godzinie 11:11 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 11:04 ----------
a i jeszcze - poza tym, że koło ma przerwy o nierównych długościach to jeszcze trzeba to zgrać z sygnałem czujnika wału korbowego.
wal_kon
pragnę się przypomnieć , bo termin mnie goni.
- ale to ma być koło od czujnika Halla.
- koło od czujnika obrotów wału korbowego ma 60 zebów z małą przerwą na brak dwóch zębów. takie koło mnie nie interesuje, już mam do niego emulator.
- interesuje mnie ta płytka jaka jest za płytka z czujnikiem Halla, zaraz obok wydechowego wałka rozrządu.
- może ktoś zna, wie gdzie to znależć w Eperze ?
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
- znalazłem na złomie koło napedzane wałka wydechowego rozrządu .
- ale mechanik powiedziała że widział koło z 5 przerwami, tylko nie pamieta w jakim modelu.
- ktos może cos wie w tym temacie.
- przerwa na:
4 z --> 13 z
17z --> 25z
29z --> 31 z
42 z --> 44z.
- a jak się mają obroty wału korbowego do obrotów wałka napedzanego wydechowego koła rozrządu.
- pytam , poniewaz koło wału korbowego ma 60 zebow, czyli ząb co 6 stopni.
- koło rozrządu ma 50 zebów, czyli co 7.02 stopnia.
- gdzieś mozna o tym poczytać ?
--
![]()
Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 21-05-2009 o 18:37
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Bubu jest kilka warintów kół wałka wydechowego( min.3-róznia sie własnie iloscia wyciec wew, strony,ilosc zebów jest ta sama)
koło wałka rozrzadu(bez znaczenia wydech,ssanie kręcą sie o połowe mnie niż koło wału korbowego tj.wał k. robi 2 obroty to koła wałków 1 -inaczej byc nie moze.
Mam jakies koło wałka -jutro zobacze.
No i to nie są koła zamachowe
Pozdro,
No właśnie mi podczas robienia głowicy rozwalili koło rozrządu, na którym miałem 4 niesymetryczne przerwy. Kupiłem takie same ale z jedną przerwą i zastanawiam się czy będzie to działać. Gdzieś czytałem, że było kilka modyfikacji tego koła ale nie wiem czy są kompatybilne.
Jak ktoś wie coś więcej na ten temat to będę zobowiązany bo nie wiem czy zakładać czy nie.