Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 23

Temat: "koło zamachowe" czujnika Halla.

  1. #1
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie "koło zamachowe" czujnika Halla.

    - mam gorąca prośbę czy ma ktoś może rysunek, zdjęcie "koła zamachowego " od czujnika Halla.
    - potrzebna także informacja ile tam jest zebów, jaka przerwa, średnica.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Cyganowka
    Auto
    crosswagon
    Postów
    53

    Domyślnie

    Napisz do jakiego silnika konkretnie mam kilka na zlomie moze cos bedzie
    A szczelina jest taka jak w pandzie tam latwo sprawdzic bo czyjnik jest na wierzchu
    Kiedyś nawet zakladalem impulsator od pandy tak tylko na dojazd
    Nawet działało ale kiepsko bylo z mocą

  3. #3
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    silnik 156 ts 2.0 z 99 roku, dzięki.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Cyganowka
    Auto
    crosswagon
    Postów
    53

    Domyślnie

    Sprawdzilem ale ostatnio pojechalo prawie wszystko na złom
    Mam rysunki z eppera jak chcesz moge wstawić albo opisać
    Albo napisz o co dokładnie Ci chodzi moze pomogę
    Apropo to liczba zębów nie ma prawdopodobnie znaczenia bo czujnik wychwytuje przerwę

  5. #5
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    proszę wstaw rysunki z epera.
    - ilość zebów jest ważna, wielkość przerwy.
    - robię komputer pokładowy- diagnostyczny.
    - dla prób zbudowałem emulator-symulator sondy lambda, czujnika obrotów wału korbowego, czujnika drogi z ABS, czujnik temperatury , czujnik przepływomierza.
    - wszytko się emuluje i działa.
    - ale ten skubany ECU wyczuwa że sie go robi w balona i nie chce zmieniać TRA oraz FRA, lambda regulation row 1.
    - podaje że ma bład czujnika Halla, czyli muszę dorobić symulator czujnika Halla.
    - dlatego ważne są ilości zębów, wielkość przerwy, jaki jest stosunek obrotów wałka napędzającego do wału głównego.
    - chyba tyle informacji wystarczy, dzięki za pomoc.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  6. #6
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Lubasz
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm automat 2013r.
    Postów
    185

    Domyślnie

    Mam w garażu zdemontowane koło z 4-rema przerwami. Przerwy nie są równe.
    Koło zamontowane było w silniku przełożonym do mojego auta tj: 1.6TS i myślę, że silnik oryginalnie pracował ze sterownikiem M1.5.5. bo w moim aucie mam sterownik M2.10.4 i to koło musiałem zmienić.

    ---------- Post dodany o godzinie 11:11 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 11:04 ----------

    a i jeszcze - poza tym, że koło ma przerwy o nierównych długościach to jeszcze trzeba to zgrać z sygnałem czujnika wału korbowego.
    wal_kon

  7. #7
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    pragnę się przypomnieć , bo termin mnie goni.
    - ale to ma być koło od czujnika Halla.
    - koło od czujnika obrotów wału korbowego ma 60 zebów z małą przerwą na brak dwóch zębów. takie koło mnie nie interesuje, już mam do niego emulator.
    - interesuje mnie ta płytka jaka jest za płytka z czujnikiem Halla, zaraz obok wydechowego wałka rozrządu.
    - może ktoś zna, wie gdzie to znależć w Eperze ?
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  8. #8
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - znalazłem na złomie koło napedzane wałka wydechowego rozrządu .
    - ale mechanik powiedziała że widział koło z 5 przerwami, tylko nie pamieta w jakim modelu.
    - ktos może cos wie w tym temacie.
    - przerwa na:
    4 z --> 13 z
    17z --> 25z
    29z --> 31 z
    42 z --> 44z.

    - a jak się mają obroty wału korbowego do obrotów wałka napedzanego wydechowego koła rozrządu.
    - pytam , poniewaz koło wału korbowego ma 60 zebow, czyli ząb co 6 stopni.
    - koło rozrządu ma 50 zebów, czyli co 7.02 stopnia.
    - gdzieś mozna o tym poczytać ?


    --
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 21-05-2009 o 18:37
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  9. #9
    kaiowas
    Gość

    Domyślnie

    Bubu jest kilka warintów kół wałka wydechowego( min.3-róznia sie własnie iloscia wyciec wew, strony,ilosc zebów jest ta sama)
    koło wałka rozrzadu(bez znaczenia wydech,ssanie kręcą sie o połowe mnie niż koło wału korbowego tj.wał k. robi 2 obroty to koła wałków 1 -inaczej byc nie moze.
    Mam jakies koło wałka -jutro zobacze.
    No i to nie są koła zamachowe
    Pozdro,

  10. #10
    czapka
    Gość

    Domyślnie

    No właśnie mi podczas robienia głowicy rozwalili koło rozrządu, na którym miałem 4 niesymetryczne przerwy. Kupiłem takie same ale z jedną przerwą i zastanawiam się czy będzie to działać. Gdzieś czytałem, że było kilka modyfikacji tego koła ale nie wiem czy są kompatybilne.
    Jak ktoś wie coś więcej na ten temat to będę zobowiązany bo nie wiem czy zakładać czy nie.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 14-06-2014, 18:23
  2. Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 17-11-2012, 20:11
  3. [159] koło dwumasowe, sprzęgło i "tuleja przesuwna"
    Utworzone przez tojatajanka w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-06-2011, 19:23
  4. [156] Tylne koło "mruczy"...
    Utworzone przez pitt24 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 18-07-2008, 17:27

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory