Witam.
Na temat temperatury cieczy chłodzącej w Alfie 156 to chyba już nie jeden bestseler można by sklecić. Tyle postów, że można się pogubić...
W moim przypadku (1.8 T.S. '02) temperatura waha się pom. 50, a 70 stopni C (w zasadzie to tak tuż pod 70), czasem np. w korku wskoczy pod 90 i zaraz zacznie spadać do wspomnianego stanu - jakiegoś 68 stopni i tak się utrzymuje np. na trasie. Wskazania termometru są raczej OK, ponieważ przeprowadziłem test - zbiorniczka z płynem chłodzącym włożyłem termometr, którego odczyt miałem w kabinie i z rozbieżnością może 2 stopni wskazywały jednakową temperaturę.
Jedynym sposobem na sprawdzenie czy wszystko gra jest podpięcie pod egzaminer, ale kosztuje ono więcej niż sam termostat (?).
Dlatego skłaniałbym się do tego by go wymienić.
Stąd moje pytanie - czy po opisaniu powyższej sytuacji uważacie, że kwalifikuje się do wymiany?
Jeśli tak, to czy zaufać produktowi z tego linku: http://www.allegro.pl/item257124115_...6_1_8_2_0.html
Będę wdzięczny za wskazówki.
No to tymczasem...