Strona 27 z 207 PierwszyPierwszy ... 17181920212223242526272829303132333435363777127 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 261 do 270 z 2065

Temat: Fiatdiag, TS Diag, Alfadiag

  1. #261
    Fred
    Gość

    Domyślnie

    Hm ,,, ciekawe czy 24JTD_EDC15 jest lepiej napisane i polączy sie z ECU... bo alfadiag niestety nie potrafi :|

    Udalo Ci sie bubu321, chociaz raz połaczyc sie z jakims JTD?

    fred

  2. #262
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    niestety nie.
    ale ja mam w zasięgu tylko dwa modele: 1.9 JTD oraz 2.4 JTD po jakimś "tunningu.
    z tym po tuningu to nawet examiner sie nie lączy.

  3. #263
    Irokez
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Fred
    Hm ,,, ciekawe czy 24JTD_EDC15 jest lepiej napisane i polączy sie z ECU... bo alfadiag niestety nie potrafi :|

    Udalo Ci sie bubu321, chociaz raz połaczyc sie z jakims JTD?
    Ale czym? Unidiagiem? Przecież ja pisałem już i screeny dawałem na wcześniejszych stronach.
    Właśnie pobrałem plik z nowymi definicjami, dzięku bubu321 za załączenie. Ale najprędzej w piątek będę mógł podłaczyć się bo mam akurat wyjazd do niemiec.

    Pozdrofka

  4. #264
    Fred
    Gość

    Domyślnie

    Irokez, mialem na mysli alfadiaga .

    A tak BTW zapytam bo widze ze podpinales sie pod ABS.
    ABS zawsze jest pod adresem 0x20 czy trzeba eksperymentowac?
    I czy jesli mam uszkodzony ktorys z czujnikow ABSu to ECU jest w stanie podac ktory to czujnik ? A moze jest inna mozliwosc zeby to sprawdzic?

    fred

  5. #265
    gALL
    Gość

    Domyślnie

    Witajcie po chwilowej przerwie.

    Wczoraj odczytalem bledy w mojej Gtv 2.0TS Unidiagiem.

    Mialem blad x0115. Co to moze byc? Cos zwiazanego z ukladem chlodzenia? Jesli tak to co?

    Pozdrawiam
    Klaudiusz

  6. #266
    Irokez
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Fred
    Irokez, mialem na mysli alfadiaga .

    A tak BTW zapytam bo widze ze podpinales sie pod ABS.
    ABS zawsze jest pod adresem 0x20 czy trzeba eksperymentowac?
    I czy jesli mam uszkodzony ktorys z czujnikow ABSu to ECU jest w stanie podac ktory to czujnik ? A moze jest inna mozliwosc zeby to sprawdzic?

    fred
    ABS poszedł pod 0x20 bez kombinacji. Według mnie powinien pokazać który czujnik, ale niestety nie dane mi było to sprawdzić bo najpierw naprawiłem kabel do czujnika i - błędu po prostu nie było. Wychodzi na to że sam sobie skasował albo... ten KWP nie do końca prawdę pokazuje. Nie wiem czy gdzieś jest prosta złączka aby to sprawdzić, ale kody alarmów są chyba takie same jak w grupie VAG więc w Polo napisało skąd nie ma sygnału to chyba i tu powinno.

    Pozdrawiam.

  7. #267
    Irokez
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał gALL
    Witajcie po chwilowej przerwie.

    Wczoraj odczytalem bledy w mojej Gtv 2.0TS Unidiagiem.

    Mialem blad x0115. Co to moze byc? Cos zwiazanego z ukladem chlodzenia? Jesli tak to co?
    x0115 czy P0115?

    P0115 Coolant temperature sensor signal improbable
    P0115 Coolant temperature sensor above upper limit
    P0115 Coolant temperature sensor below lower limit
    P0115 Coolant temperature sensor no signal

  8. #268
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    poniżej kody bledów z ABs bosch 5.3 z 156 ts

    Kod:
    adress ECU is 0x 20
    
    ------------------------------------------------------------------
    Error codes for the ABS control unit Bosch "ABS 5.3" and "ABS 2E":
    
    LH = Left Hand/Linke Seite                            
    
    LH = Left Hand / Left Side 
    RH = Right-handed / right side
    ==========================================================
    
    Error codes for the ABS control unit Bosch "ABS 5.3" and "ABS 2E": 
    
    12-diagnosis - Start / End (Starts / Ends with the diagnosis) 
    16-valve defect magnetic front LH / 
    17-valve defect magnetic front RH / 
    18-magnetic valve defect behind 
    19-defective safety valve relay 
    25-False Übetragungstaktung-gear wheel defektr 
    26-magnetic valve defect behind LH 
    27-magnetic valve defect behind RH 
    28-defect discharge valve Magne front RH 
    29-defect discharge valve Magne front LH 
    31-defect discharge valve Magne rear LH 
    32-defect discharge valve Magne rear RH 
    35-pump defects Rückforderpumpe Relaikreis 
    37-Broken Bremslichtschalter 
    39-Broken Vordersensor LH 
    41-Vordersensor not connected LH 
    42-Broken Vordersensor RH 
    43-Vordersensor not connected RH 
    44-Broken rear sensor LH 
    45-Behind sensor is not connected LH 
    46-Broken rear sensor RH 
    47-back sensor is not connected RH 
    48-battery voltage is not okay 
    55-defect control unit 
    56-reading with "ausblinken" failed 
    74-lot impact on warning in the instrument block

  9. #269
    Irokez
    Gość

    Domyślnie

    Hej.

    Podpiełem się nową definicją AlfaFiatLancia_24JTD_EDC15.def i w sumie... to za bardzo różnic nie widzę. Ekran Ident jest ten sam.

    Mam przy okazji pytanie, może ma ktoś opisane te parametry pomiarowe? O ile Engine speed czy Vehicle speed to wiadomo co to, to mam mieszane uczucia co do parametrów "Air mass measured" [mg/injec.], "Target air mass" [mg/injec.], "AD/C air mass" [Volt].

    Więc po zaślepieniu EGR skasowaniu błedów jest czysto, po lekkim przygazowaniu wraca błąd przepływki, błedu EGR nie ma.
    "AD/C air mass" mam na poziomie 1V które praktycznie się nie zmienia, "Target air mass" pływa wraz z obrotami od 300 do jakichś ponad 1300 [mg/injec.].
    Czyżby AD/C to przepływka i jak mam 1 volta to leży i kwiczy?

    I o co biega z "Overboost press. measured" i "Overboost valve opening" - dotyczy to turbiny? pierwsza wartość przy przegazówce zmienia się od trochę ponad 900 do ponad 1650 [mbar], druga wartość cały czas 0%.

    Pozdrawiam.






  10. #270
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    a moze by tak do tych ładnych zrzutów dołączać takze ekran informacyjny, wiadomo wtedy jakie ECU, itd.

Podobne wątki

  1. Dziwny odczyt alfa diag.
    Utworzone przez mario333 w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-07-2015, 08:42
  2. Diag w jeleniej
    Utworzone przez Azalgo w dziale Dolnośląskie
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 02-07-2015, 21:31
  3. v-scan multi diag działa z alfami?
    Utworzone przez tomkolp w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-10-2012, 16:12
  4. Test wtrysków w Alfa Diag?
    Utworzone przez Woland83 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-04-2011, 15:55
  5. Problemy z podłączeniem ELM 327 usb diag...
    Utworzone przez motomycha w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 11-03-2011, 07:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory