Hm ,,, ciekawe czy 24JTD_EDC15 jest lepiej napisane i polączy sie z ECU... bo alfadiag niestety nie potrafi :|
Udalo Ci sie bubu321, chociaz raz połaczyc sie z jakims JTD?
fred
Hm ,,, ciekawe czy 24JTD_EDC15 jest lepiej napisane i polączy sie z ECU... bo alfadiag niestety nie potrafi :|
Udalo Ci sie bubu321, chociaz raz połaczyc sie z jakims JTD?
fred
niestety nie.
ale ja mam w zasięgu tylko dwa modele: 1.9 JTD oraz 2.4 JTD po jakimś "tunningu.
z tym po tuningu to nawet examiner sie nie lączy.
Ale czym? Unidiagiem? Przecież ja pisałem już i screeny dawałem na wcześniejszych stronach.Napisał Fred
Właśnie pobrałem plik z nowymi definicjami, dzięku bubu321 za załączenie. Ale najprędzej w piątek będę mógł podłaczyć się bo mam akurat wyjazd do niemiec.
Pozdrofka
Irokez, mialem na mysli alfadiaga .
A tak BTW zapytam bo widze ze podpinales sie pod ABS.
ABS zawsze jest pod adresem 0x20 czy trzeba eksperymentowac?
I czy jesli mam uszkodzony ktorys z czujnikow ABSu to ECU jest w stanie podac ktory to czujnik ? A moze jest inna mozliwosc zeby to sprawdzic?
fred
Witajcie po chwilowej przerwie.
Wczoraj odczytalem bledy w mojej Gtv 2.0TS Unidiagiem.
Mialem blad x0115. Co to moze byc? Cos zwiazanego z ukladem chlodzenia? Jesli tak to co?
Pozdrawiam
Klaudiusz
ABS poszedł pod 0x20 bez kombinacji. Według mnie powinien pokazać który czujnik, ale niestety nie dane mi było to sprawdzić bo najpierw naprawiłem kabel do czujnika i - błędu po prostu nie było. Wychodzi na to że sam sobie skasował albo... ten KWP nie do końca prawdę pokazuje. Nie wiem czy gdzieś jest prosta złączka aby to sprawdzić, ale kody alarmów są chyba takie same jak w grupie VAG więc w Polo napisało skąd nie ma sygnału to chyba i tu powinno.Napisał Fred
Pozdrawiam.
x0115 czy P0115?Napisał gALL
P0115 Coolant temperature sensor signal improbable
P0115 Coolant temperature sensor above upper limit
P0115 Coolant temperature sensor below lower limit
P0115 Coolant temperature sensor no signal
poniżej kody bledów z ABs bosch 5.3 z 156 ts
Kod:adress ECU is 0x 20 ------------------------------------------------------------------ Error codes for the ABS control unit Bosch "ABS 5.3" and "ABS 2E": LH = Left Hand/Linke Seite LH = Left Hand / Left Side RH = Right-handed / right side ========================================================== Error codes for the ABS control unit Bosch "ABS 5.3" and "ABS 2E": 12-diagnosis - Start / End (Starts / Ends with the diagnosis) 16-valve defect magnetic front LH / 17-valve defect magnetic front RH / 18-magnetic valve defect behind 19-defective safety valve relay 25-False Übetragungstaktung-gear wheel defektr 26-magnetic valve defect behind LH 27-magnetic valve defect behind RH 28-defect discharge valve Magne front RH 29-defect discharge valve Magne front LH 31-defect discharge valve Magne rear LH 32-defect discharge valve Magne rear RH 35-pump defects Rückforderpumpe Relaikreis 37-Broken Bremslichtschalter 39-Broken Vordersensor LH 41-Vordersensor not connected LH 42-Broken Vordersensor RH 43-Vordersensor not connected RH 44-Broken rear sensor LH 45-Behind sensor is not connected LH 46-Broken rear sensor RH 47-back sensor is not connected RH 48-battery voltage is not okay 55-defect control unit 56-reading with "ausblinken" failed 74-lot impact on warning in the instrument block
Hej.
Podpiełem się nową definicją AlfaFiatLancia_24JTD_EDC15.def i w sumie... to za bardzo różnic nie widzę. Ekran Ident jest ten sam.
Mam przy okazji pytanie, może ma ktoś opisane te parametry pomiarowe? O ile Engine speed czy Vehicle speed to wiadomo co to, to mam mieszane uczucia co do parametrów "Air mass measured" [mg/injec.], "Target air mass" [mg/injec.], "AD/C air mass" [Volt].
Więc po zaślepieniu EGR skasowaniu błedów jest czysto, po lekkim przygazowaniu wraca błąd przepływki, błedu EGR nie ma.
"AD/C air mass" mam na poziomie 1V które praktycznie się nie zmienia, "Target air mass" pływa wraz z obrotami od 300 do jakichś ponad 1300 [mg/injec.].
Czyżby AD/C to przepływka i jak mam 1 volta to leży i kwiczy?
I o co biega z "Overboost press. measured" i "Overboost valve opening" - dotyczy to turbiny? pierwsza wartość przy przegazówce zmienia się od trochę ponad 900 do ponad 1650 [mbar], druga wartość cały czas 0%.
Pozdrawiam.
![]()
a moze by tak do tych ładnych zrzutów dołączać takze ekran informacyjny, wiadomo wtedy jakie ECU, itd.