Strona 146 z 207 PierwszyPierwszy ... 4696136137138139140141142143144145146147148149150151152153154155156196 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,451 do 1,460 z 2065

Temat: Fiatdiag, TS Diag, Alfadiag

  1. #1451
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - jednak FES żle robi kasowanie parametrów adaptacyjnych dla AR 147 1.6 105CV z 2006 roku.
    - po resecie parametrów w ECU , pomiar tych parametrów pokazuje że nie zostały wyzerowane.
    - program alfadiag robi to dobrze , podając stosowny komunikat , czego brakuje w FES-ie.
    - nie wiem jak jest w 156 TS z ECu ME 7.3.1, warto sprawdzić czy parametry adaptacyjne zostały wyzerowane.

    --

    --

    --
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  2. #1452
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar kowall85
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    AR 156 1.8 ts 2000r
    Postów
    288

    Domyślnie

    Witam , czy mógłby ktoś mi pomorze znaleźć przyczynę mojego paskudnego TRA -151,754 ???
    Ar 156 1,8 ts 2000r
    zapomniało mi sie jak sie robi zrzut ekranu więc napiszę co mogę
    silnik rozgrzany
    odcinka i przepływka
    7,120 obr
    337,6Kg/h
    4,21v

    a to parametry na biegu jałowym :
    obroty 840
    temp silnika 96st
    przepływ powietrza 9,6kg/h
    przepływ kalkulowany 11,7kg/h
    napięcie przepływomierza 1,41v
    czas wtrysków 2,994-3,047
    obciążenie silnika 1,350ms
    korekta czasów wtrysków 0,66ms
    integrator sondy 992-1,016
    napięcie sondy skacze 61-772 na wykresie BP ładnie to wygląda a na LPG są lekkie zakłócenia
    stan sondy lambda : uderzenie dolne-bogaty-ubogi i tak w kółko
    TRA:-151,757
    FRA:1,086
    Jak będę miał chwilkę to zrobię zrzuty , a na tą chwile prosiłbym o każdą podpowiedź, Dziękuję

  3. #1453
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - TRA tak wysoki to zwykle problemy z MAF-em.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  4. #1454
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar kowall85
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    AR 156 1.8 ts 2000r
    Postów
    288

    Domyślnie

    jakich wykresów zrzut zrobić by to potwierdzić??
    dolot wydech ok , niema błędów , tylko nie wiem co z świecami :/
    silnik ładnie pracuje tylko dużo pali
    Z kompem dopiero zaczynam , zaczynam czytać ten temat ale jeszcze nie ogarniam więc proszę o wyrozumiałość

  5. #1455
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  6. #1456
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar kowall85
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    AR 156 1.8 ts 2000r
    Postów
    288

    Domyślnie

    no tak to wygląda
    dlatego wole sie upewnić czy to na pewno przepływka zanim ją wymienie:/

  7. #1457
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar kowall85
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    AR 156 1.8 ts 2000r
    Postów
    288

    Domyślnie

    Zrobiłem przekładkę przepływki z ojca samochodu i lipa , na jego przepływce jest tak samo a moja u niego działa ok, na jałowym biegu w mojej alfie na obu przepływkach jest 9,6kg a u ojca na obu jest 12,8
    wymieniłem łącznik tłumików , rurę i gumę dolotu i to samo :/
    pomocy czy to możliwe że to zaworek odmy??
    po resecie TRA wzrastało tylko na jałowym biegu, przy 1,200 obr trzymało cały czas 0,000 a jak obroty spadły do 880 obr urosło do -44,856 .
    nadal nie wiem jakich wykresów wstawić zrzuty

  8. #1458
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - podałęm link w temacie # 1455
    - tutaj masz link bezpośrednio.
    http://www.forum.alfaholicy.org/156/...tml#post316447
    -

    p.s.
    - niestety skrypt zamienia to na temat, kliknij na tym co powyżej.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  9. #1459
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Dębica
    Auto
    AR 156 1,8 TS 2001; Croma 1,9 16V 2005
    Postów
    1,295

    Domyślnie

    zainstalowalem na innym laptopie i dzis korzystajac z ladnej pogody zaczalem "diagnostyke"
    robilem zrzuty ekranu bo nie opanowalem jeszcze czy da sie jakos same wykresy z tego programu zapisac i najpierw blad:

    rozgrzanie auta na postoju i wykres numer 1:

    wykres nr 2:


    wykres nr 3:


    wykres nr 4 w momencie zalaczenia sie wentylatora:


    wykres nr 5:


    i wykres nr 6:


    mam nadzieje ze to o takie cos bubu chodzilo. daj znac co o tym sadzisz i co powoduje ten blad bo ciagle sie on pojawia.
    pozdrawiam
    Z powodów osobistych i światopoglądowych odmawiam składania zeznań.

    PILKA NOZNA DLA KIBOLI !!!

  10. #1460
    Użytkownik Romeo Avatar euroscan
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Katy Wroclawskie/ Wrocław/ Legnica
    Auto
    147 TS 1.6, bez wariatora
    Postów
    685

    Domyślnie

    dzieki za zrozumienie
    kawa na ławę.

    1 wykres


    engine coolant
    air temp
    air mass flow
    air mass voltage

    - do tej pory nie moge się doprosić tego parametru, to jedna z podstaw diagnostyki parametru TRA.
    - bardzo proszę o ten parametr < air temp > w kolejnosci takiej jak podałem wyżej.
    - jestem już troche przyzwyczajony do takiej kolejności.

    2 wykres


    engine coolant
    advanced angle
    injection time
    throttle valve angle

    3 wykres


    engine coolant
    lambda sensor pre-cat
    lambda sensor pre-cat status
    lambda regulation row 1

    tylko ten wykres ( 3 ) robimy po "ticku " temperatury.
    inne wykresy w dowolnym momencie ale na biegu jałowym, bez klimatyzacji właczonej.

    4 wykres


    engine speed
    addition factor row 1 ( TRA )
    multiplacation factor row 1 Current
    lambda regulation row 1
    tylko ty masz chyba ME 7.3.1 , bo to auto z 2001 roku, bubu321 podał chyba dla M1.5.5.
    widzisz dlatego było potrzebne to menu informacyjne z programu alfadiag.
    Ostatnio edytowane przez euroscan ; 03-04-2011 o 16:41

Podobne wątki

  1. Dziwny odczyt alfa diag.
    Utworzone przez mario333 w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-07-2015, 08:42
  2. Diag w jeleniej
    Utworzone przez Azalgo w dziale Dolnośląskie
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 02-07-2015, 21:31
  3. v-scan multi diag działa z alfami?
    Utworzone przez tomkolp w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-10-2012, 16:12
  4. Test wtrysków w Alfa Diag?
    Utworzone przez Woland83 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-04-2011, 15:55
  5. Problemy z podłączeniem ELM 327 usb diag...
    Utworzone przez motomycha w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 11-03-2011, 07:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory