Miał ktoś problem z podpięciem ECU od gtv 2.0 ts z 97r? bo próbowałem przez fes, alfadiag, startrek i nie chce się łączyć.
Miał ktoś problem z podpięciem ECU od gtv 2.0 ts z 97r? bo próbowałem przez fes, alfadiag, startrek i nie chce się łączyć.
Ostatnio edytowane przez Bigi ; 17-11-2011 o 21:31
Mam problem z katem wyprzedzenia zapłonu tutaj jest załacznik http://pliczek.net/index.php?p=34518
- FiatDiag, TS diag , Alfadiag , AlfaOBd.
- jakoś nie widzę w temacie FES-a.
- specjalnie zostały oddzielone te programy od FES-a,
- dobrze byłoby przestrzegać tego i nie "żaśmiecać" głownego tematu, bo się zrobi bajzel.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
- a tutaj masz temat diagnostyki alfy 147.
--
http://www.forum.alfaholicy.org/147/...a_postoju.html
--
- autor nawet podzielił to na etapy, aby za bardzo nie męczyć autka.
- powodzenia.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
- w menu interface zrobić testy połączenia.
- albo zły port został wybrany lub zły przełącznik na interfejsie.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
test zostal zrobiony jest widoczny na ekranie,przelacznik tez zostal dobrze wybrany zaplon wlaczony
dzisiaj trochę szperałem w internecie i trafiłem na coś takiego na stronach forum fiatpolska.pl oraz fiat.auto.com.pl
ponadto zauważyłem że niemalże w identyczny sposób można wyrobić klucz do AlfaOBD (http://mhhauto.com/Forum-automotive-...s-requests--48).Na pewno wielu z was chciałoby mieć najnowszego FES'a bez konieczności wydawania 50 euro - otóż jest to możliwe! Przedstawiam krótki tutorial jak to zrobić:
1. Instalujemy najnowszego FES'a z http://www.fiatecuscan.net/ na komputerze którego będziemy używać do diagnostyki.
2. Po uruchomieniu klikamy Register i zapisujemy sobie Hardware Key.
3. Wchodzimy na stronę http://mhhauto.com/ , zakładamy na niej konto.
4. Przeglądamy forum i piszemy na nim 10 merytorycznych postów. Bez spamu itd.
5. Wchodzimy do wątku FiatECUScan Keys Codes Requestes.
6. Piszemy prośbę o podanie kodu aktywacyjnego i wklejamy nasz Hardware Key uzyskany w punkcie 2.
7. Czekamy kilka godzin, jeśli wszystko zrobiliśmy dobrze powinniśmy otrzymać klucz aktywacyjny w odpowiedzi na naszego posta.
8. Otwieramy FES'a, klikamy Register, wklejamy otrzymany kod aktywacyjny w polu Activation Code i klikamy Activate. Jeśli wszystko pójdzie OK aplikacja się wyłączy i od ponownego uruchomienia będzie już zarejestrowana. W przypadku, gdy dostaniemy błąd o niepoprawnym kluczu należy sprawdzić czy nie wkleiliśmy gdzieś niepotrzebnej spacji (przed lub za kodem aktywacyjnym).
9. Przy poście, w którym znaleźliśmy nasz działający klucz aktywacyjny klikamy ikonkę Thanks.
Sprawdziłem i faktycznie otrzymany klucz działa. Otrzymałem go po 40 minutach od napisania prośby![]()
W wątku, gdzie można składać prośby obowiązują pewne zasady: KLIK. W skrócie:
Cytat: 1. Nie można dostać klucza jeśli jest się użytkownikiem forum krócej niż miesiąc LUB ma się mniej niż 10 postów na koncie
2. Nie można dostać więcej niż 1 klucz na 2 tygodnie
3. W sumie nie można dostać więcej niż 3 klucze
4. Jeśli nie podobają Ci się te zasady a chcesz otrzymać klucz wspomóż forum (przycisk Donate na górnej belce, zdaje się trzeba wpłacić 20$)
5. Pisanie prośby o klucz niezgodnie z powyższymi zasadami zaskutkuje zablokowaniem możliwości pisania postów na 24h.
Nie ponoszę żadnej odpowiedzialności za skutki używania powyższego opisu. Zamieściłem go jedynie w celach informacyjnych!
Ktoś coś o tym wie lub próbował tego?? czekam na klucze by to osobiście sprawdzić.
Ostatnio edytowane przez Dawid_Zielu ; 12-12-2011 o 20:35
Alfa Romeo - "bez serca bylibyśmy jedynie maszynami"