- brakuje logów z pomiaru fesem, poniżej przykładowy kmp. plików.
Kod:FESExp_1203161254_ALFA GT JTS 2.0_File1.csv FESExp_1203161256_ALFA GT JTS 2.0_File2.csv FESLog_1203161256_ALFA GT JTS 2.0.txt FESLog_1203161404_ALFA GT JTS 2.0.txt
- brakuje logów z pomiaru fesem, poniżej przykładowy kmp. plików.
Kod:FESExp_1203161254_ALFA GT JTS 2.0_File1.csv FESExp_1203161256_ALFA GT JTS 2.0_File2.csv FESLog_1203161256_ALFA GT JTS 2.0.txt FESLog_1203161404_ALFA GT JTS 2.0.txt
Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 02-07-2012 o 08:03
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Ok już rozumiem. Po prostu mam Ci jeszcze je wyexportować.
Później z córką będę szedł na spacer to zrobię.
- nie musisz eksportować.
- FES podczas diagnostyki , po wybraniu parametrów i przejsciu do trybu graficznego zapisuje pliki graficzne w taki własnie sposób , w katalogu domowym programu.
- tak jest u mnie na dowolnej wersji FEs-a, nawet demo.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Dodałem Tobie
-Screen z alfadiaga
-Screeny z poszczególnych wykresów z Fesie
-Logi
-Fexpy
i to co ja wyeksxportowałem w razie co.
- z tych krótkich wykresów wynika że wszystko w porządku.
- zawsze na wykresach muszą być obroty silnika.
- musi być test MAF-a do odciecia.
- obroty silnika i przebieg sondy lambda na biegu jałowym oraz RPM 2000 i 4000.
Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 09-07-2012 o 06:42
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
No to bardzo dobrze.
Co do mojego spalania to już trzecie tankowanie auta wychodzi mi prawidłowe spalanie.
10l =100km.
Dla osób które by szukały wskazówki co posprawdzać to mała podpowiedź poniżej:
- Sonde lambde: czy nie jest jakaś padaka i w razie ewentualnej samo wymiany tylko i wyłącznie wymieniać na Bosha wedle poleceń wszystkich alfaholików tak jak tutaj się doczytałem.
- Przeczyścić przepływomierz: Ja czyściłem spirytusem inni używają do tego specjalnych preparatów ponieważ niby spirytus nie do końca wysycha/wyparowuje.
- Sprawdzić filtr powietrza:
- Sprawdzić tłumik który znajduje się pod filtrem powietrza: Jego zadanie to eliminacja buczenia silnika. Ja miałem też dość sporo paprochów w Nim.
- Sprawdzić wariator. Ja sprawdzałem to słuchowo. Na internecie znalazłem 2 nagrania prawidłowej pracy silnika Alfy Romeo 145 Ts i nie prawidłowej pracy.
* Nieprawidłowa praca: Zawory wydają charakterystyczny dźwięk jak przy pracy disla lub jak ja to mówię Odgłos jak w starych silnikach mercedesa.
Jeśli ktoś by chciał sobie porównać pracę swoich zaworów mogę zamieścić linki do tych nagrań.
Podziękowania Dla:
Bubu za sprawdzenie moich wykresów ponieważ bardzo mi pomógł i utwierdził mnie w 100% że zaoszczędziłem kilka stówek i zrobiłem to sam.
Pana Jacka którego zadręczałem telefonami i wizytami pod domem![]()
Plik AD w wersji 3.1 -- http://www.4shared.com/archive/1ZjrqX38/passWD2.html-- .... Plik AD w wersji 3.3.0.11-Demo -- http://www.4shared.com/archive/_VLJ0B8L/passWD3.html .... -- p.s. program alfaOBD, wersja 30 dniowa ........ -- http://www.4shared.com/archive/39lyQzkd/passWD4.html -- -- Pliki z hasłem, proszę o PW.....
Ostatnio edytowane przez euroscan ; 12-07-2012 o 18:15
- linki na stronie 52 działają , jednak dostep do nich wymaga obecnie zalogowania się do serwisu.
- kolega wystawił alternatywne linki do tych plików.
- czyli dalej to samo, musi być przeprowadzona rejestracja do serwisu.Kod:You should Sign Up or Login to download this file
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Ja Was bardzo przepraszam, ale przeszukałem kilka wątków i wprowadziły mi one więcej zamieszania niż wyjaśnienia. Pomijając Alfy aktualnie mam problem z Ypsilonem żony, więc pomyślałem wreszcie o interfejsie. Patszę na stronie FiatECUScan, upewniam się czy interface na ELM327 OBD2 to obsłuży i widzę:
"Prawie wszystkie ELM327 wyprodukowane w ostatnich miesiącach mają problem z dostępem do szyny CAN"
Zerkam na Obsługę Lancii Ypsilon 1.3 JTD i widzę, że żeby obsłużyć ten samochód w pełni, potrzebuję kabli typ 1 i typ 2. Ale czy ELM327 zadziała? jakiego interfejsu ja tak na serio potrzebuję?