Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 20

Temat: Podciśnienie w kolektorze ssącym

  1. #11
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR GT JTS 2004
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    We wszystkich „miejscach pomiarowych” kolektora powinno być takie samo podciśnienie. Na razie łączyłam sondę Dx z kolektorem poprzez zaworek odmy. Jeśli uda mi się podłączyć zegar zamiast krućca od rurki kolektor -->servo, to poprzez rurkę od zegara podłączę także sondę Dx. Jutro będę miała zegar z łączówkami, to zobaczę czy coś z tym zrobię.

    Wiadomo, że powinno być równe na wszystkich cylindrach, a nie jest. Porównać – no mam z czym, mam dane przed remontem silnika i dane z innych cylindrów.

    W badaniu oscyloskopem wykresy pulsacji w kolektorze ssącym nie są równe na cylindrach, a największa różnica ok. 0,8-0,9V jest między cyl. 1 a cyl. 4, w punkcie pomiarowym odpowiadającym otwarciu zaworów ssących. Różnice między 1 a 4 są nie do zaakceptowania. Są napięcia, mam problem, jak to przełożyć na podciśnienie, ale z tego co się dzieje podczas zwiększania rpm, wychodzi mi, że wyższe napięcie == niższe podciśnienie, to wtedy na cyl. 4 jest w tym punkcie największe podciśnienie, na 1 i 2 cyl najmniejsze, a na 3 pośrednie. Uśrednione dla ECU byłoby wtedy za niskie.

    Na cyl. 3 dodatkowo wykres pulsacji w kolektorze ssącym, w części odpowiadającej suwowi ssania, wtedy, gdy wyłącznie zawory ssące są otwarte – wykazuje sporo niższe napięcie, jakby powietrze wędrowało do cyl. 3 za szybko w stosunku do 1, 2 i 4, skutkiem czego jest tam najbardziej ujemne ciśnienie. A generalnie to do każdego cylindra powietrze wędruje w różnym tempie, wg ostatnich oscylogramów.
    - Tylko, że w aktualnych pomiarach wykresy pulsacji nie były równe w podstawie, nie wiem, czy to prawda, czy fałsz - skutek tego, że zapomniałam trzymać sondę Dx, mogła więc odbierać wibracje silnika.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DX.jpg
Wyświetleń:	155
Rozmiar:	75.1 KB
ID:	111316

    Chcę sprawdzić jaka będzie wartość podciśnienia i czy będą jego wahania w badaniu zegarem. Szukam przyczyny tego, że silnik źle pali, a cylinder 1 pracuje z dużo mniejszą wydajnością niż pozostałe. Może potwierdzenia/wykluczenia, czy jest nieszczelność w linii tłok cylinder – czy tłoki pracują nierównomiernie, czy uszkodzony jest cylinder 1. Bo zakładam, że już głowica jest szczelna, zostały tylko sprężyny.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	npcss.jpg
Wyświetleń:	155
Rozmiar:	57.4 KB
ID:	111317
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	balans.jpg
Wyświetleń:	273
Rozmiar:	35.9 KB
ID:	111318


    Szukam przyczyn tego stanu po 3800 km od remontu:

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_1788.jpg
Wyświetleń:	146
Rozmiar:	65.0 KB
ID:	111323Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_1790.jpg
Wyświetleń:	150
Rozmiar:	78.6 KB
ID:	111324Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_1791.jpg
Wyświetleń:	158
Rozmiar:	88.8 KB
ID:	111325Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_1792.jpg
Wyświetleń:	240
Rozmiar:	94.6 KB
ID:	111326Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_1793.jpg
Wyświetleń:	161
Rozmiar:	81.8 KB
ID:	111327

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_1807.jpg
Wyświetleń:	205
Rozmiar:	110.9 KB
ID:	111328Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_1812.jpg
Wyświetleń:	232
Rozmiar:	87.1 KB
ID:	111329


    Sprawdzałam sygnał na czujniku podciśnienia serwo hamulca. 1 pin sygnał, 3 zasilanie. Na 1 pinie – na jałowym, napięcie – 1,4V, po otwarciu TP spadło do ok. 1V i potem już nie wróciło do 1,4V. Ale zrobiłam tylko jeden pomiar, ze względu na słabe oświetlenie, straciłam łączność z kablem. Będę powtarzać, wraz z innymi testami. Może porównam w TSie.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	servo.jpg
Wyświetleń:	162
Rozmiar:	74.3 KB
ID:	111319


    Problem dotyczy raczej wszystkich rpm, ale ujawnia się najbardziej na jałowym (nierówna praca silnika) oraz w zakresie przyspieszania tak do 2500 rpm i w stałej jeździe przy średnim otwarciu TP. Na postoju podczas powolnego otwierania TP odczuwalny był opór, trudność w wejściu na wyższe rpm. Nie towarzyszył temu błąd z serii p0300. To widać w CSS. Powyżej 2/3 otwarcia TP, problem się zmniejsza. W jeździe to nie występuje. CKP widzi to tak, np:

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	opór.jpg
Wyświetleń:	250
Rozmiar:	75.0 KB
ID:	111320

    Najgorzej, że nie faluje, trochę to nie pasuje na podciśnienie, ale może dlatego, że zawory pracują poprawnie i głowica jest szczelna i wtedy na podciśnienie ma wpływ jedynie praca tłoków…
    Ostatnio edytowane przez Majka ; 18-10-2013 o 10:43

  2. #12
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR GT JTS 2004
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    1. Pomiar podciśnienia w kolektorze ssącym zegarem.
    - nie pasował żaden z 3 dystansów,
    - zegar jest nowy, [cmHg]
    - odma była podłączona, warunki pracy silnika były zachowane,
    - zrobiłam jak umiałam,
    - rozruchu nie miałam możliwości filmować, przez moment ktoś mi pomagał, ale nie dogadaliśmy się w kwestii otwarcia TPmax, więc później z konieczności filmowałam przez szybę, ale nie pomyślałam, że może warto rozruch zobaczyć,

    2. Pomiar DX:
    - warunki jak wyżej.

    Możecie mi jednak pomóc?

    TSa nie badałam, nie ma go, upiększa się. Jak wróci sprawdzę, tylko, że nie pamiętam jak tam zapłon pozyskać do oscyloskopu. I tam nie ma elektronicznej TP, to nie wiem czy w ogóle to się da porównać.

    Jałowy zimny i 80st:
    http://www.youtube.com/watch?v=0B5BPuo5Afc
    http://www.youtube.com/watch?v=CqB-OuWHEis

    rpm małe otwarcie TP
    http://www.youtube.com/watch?v=F192RWhnSoM
    http://www.youtube.com/watch?v=cRPnFD9-A3M

    2000 i 6000 TPmax
    http://www.youtube.com/watch?v=djM_OxMHCkM

    6000 TPmax
    http://www.youtube.com/watch?v=xTXi4PSaP6I
    http://www.youtube.com/watch?v=hWu39BJo-zA
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	podl.jpg
Wyświetleń:	113
Rozmiar:	43.1 KB
ID:	111740   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Jałowy_start_zimny.jpg
Wyświetleń:	122
Rozmiar:	108.5 KB
ID:	111737   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Jałowy_zimny_1.jpg
Wyświetleń:	111
Rozmiar:	111.3 KB
ID:	111738   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	jałowy_olej_98st.jpg
Wyświetleń:	182
Rozmiar:	97.5 KB
ID:	111739  
    Ostatnio edytowane przez Majka ; 21-10-2013 o 23:07

  3. #13
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - pooglądałem te youtuby, trudno z nich coś wnioskować.
    - jak się dokłada pomiary z kolejnego czujnika, to nalezy mieć zrobione te same pomiary wykonane na sprawnym aucie.
    - można jeszcze zrobić czujnikiem Dx pomiar podczas kręcenie rozrusznikiem.
    - oprócz monitorowania Dx (bez wzmacniacza) nalezy rejestrować impulsy synch z CSK, wtedy wiemy jak dopasowac impulsy do numeru cylindra.
    - pomiar maksymalnie na 10 sekund.
    - czułośc Dx na 50 mV, w kanale ma być wybrany Dx a nie VIS !!!
    - ostrożnie ze stosowaniem Dx + wzmacniacz, w takim zestawieniu pasmo tego zestawu jest ograniczone od dołu, chyba około 10 Hz, a to obroty biegu jałowego, wykres będzie fałszywy.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  4. #14
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR GT JTS 2004
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    Dzięki.

    Dp-rozrusznik, w moim głównym wątku.

  5. #15
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Kobylnica, Gniezno, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM Distinctive Premium Q-Tronic + wyścigowa terenówka czyli firmówka
    Postów
    727

    Domyślnie

    jako spec od różnych ciśnień i podciśnień to ci powiem że każdy element na instalacji powietrza czy to będzie kolanko czy bądź kawałek prostej rury to powoduje opór czyli spadek ciśnienia dla przepływającego powietrza. nie rozumiem co ma ci dać pomiar podciśnienia i co chcesz z tego wywnioskować, skoro dla każdego tłoka dopływa różna ilość powietrza z powodu budowy kolektora dolotowego, wejście powietrza z jednej strony silnika, czyli ostatni tłok patrząc od strony wejścia powietrza zawsze będzie miał najgorzej. najlepszym rozwiązaniem jest gdy wlot do kolektora jest między drugim a trzecim cylindrem.
    odczyt według przetwornika z którego odczytujesz napięcie jest bardzo proste wystarczy znać jego charakterystykę czyli zakres napięcia i zakres mierzonego ciśnienia w samochodach jest przeważnie zakres od 0 do 5v a zakres ciśnień może być dowolny.
    według mnie to powinnaś przyłożyć się do sprawdzenia kompresji lub zakupić kamerę endoskopową i sprawdzić stan zaworów i cylindrów bez zdejmowania głowicy.
    jeśli masz wyższe podciśnienie czyli o wartości bliższej do otoczenia to znaczy że tłok zaciąga z kolektora mniej powietrza bo resztę może zaciągać z dołu silnika lub z otoczenia (patrz uszczelka kolektora)
    to są moje spostrzeżenia a na ts się słabo znam więc możesz mieć swoje wnioski
    Jeśli chcesz być kimś - kup VW, jeśli jesteś kimś - jeździsz Alfą Romeo.

  6. #16
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - no to jestem załamany tym twoim stwierdzeniem.
    - przy wszytkich pomiarach bazowałem na tym że podcisnienie jest takie samo bez względu gdize podłaczę czujnik, do wspomagania, kolektora, odmy.
    - teraz to twoje wyjaśnienie zburzyło moją teorię, musze to sprawdzic w praktyce.
    - jakie moga być niedobory, 20 , 30 %, bo jesli 4- 5 % to o czym my mówimy.
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 05-11-2013 o 11:21
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  7. #17
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Kobylnica, Gniezno, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM Distinctive Premium Q-Tronic + wyścigowa terenówka czyli firmówka
    Postów
    727

    Domyślnie

    Nie potrafie stwierdzic jakie moga byc roznice bo nie znam dokladnej budowy kolektora i jakie sa w nim przeplywy powietrza. Takie samo cisnienie w kazdym miejscu bedzie tylko wtedy kiedy silnik nie bedzie pracowal :-)
    Jeśli chcesz być kimś - kup VW, jeśli jesteś kimś - jeździsz Alfą Romeo.

  8. #18
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR GT JTS 2004
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    Dziękuję.

    Cytat Napisał czarek82 Zobacz post
    jako spec od różnych ciśnień i podciśnień to ci powiem że każdy element na instalacji powietrza czy to będzie kolanko czy bądź kawałek prostej rury to powoduje opór czyli spadek ciśnienia dla przepływającego powietrza. nie rozumiem co ma ci dać pomiar podciśnienia i co chcesz z tego wywnioskować, skoro dla każdego tłoka dopływa różna ilość powietrza z powodu budowy kolektora dolotowego, wejście powietrza z jednej strony silnika, czyli ostatni tłok patrząc od strony wejścia powietrza zawsze będzie miał najgorzej
    .


    Musi się jednak mieścić w zakresie tolerancji, a mi się wydaje, że różnice są po prostu za duże. Kompresja powinna być taka sama na cylindrach.


    Cytat Napisał czarek82 Zobacz post
    odczyt według przetwornika z którego odczytujesz napięcie jest bardzo proste wystarczy znać jego charakterystykę czyli zakres napięcia i zakres mierzonego ciśnienia w samochodach jest przeważnie zakres od 0 do 5v a zakres ciśnień może być dowolny
    .

    Zakres ciśnień będzie założony przez producenta, ale nie dowolny – dla 4cyl, bez doładowania musi mieścić się w zakresie pewnym. To zależy od charakterystyki napięciowej czujnika, zakres dolny i górny może się nieznacznie zmieniać, ciśnienie pomiędzy nim chyba nie powinno. Zakres MAF są przecież b. zbliżone dla 4-cyl, niedoładowanych? Pokaż przykład.

    Cytat Napisał czarek82 Zobacz post
    według mnie to powinnaś przyłożyć się do sprawdzenia kompresji lub zakupić kamerę endoskopową i sprawdzić stan zaworów i cylindrów bez zdejmowania głowicy
    .
    .
    Do kompresji – a co masz na myśli? Badałam kompresję.
    Wszystko jest w oscylogramach, w logach, tylko ja tego nie widzę. Nie muszę zaglądać do silnika –wiem co tam zastanę, tylko, że wciąż nie umiem zinterpretować tego co widziałam. To nie jest takie łatwe, przynajmniej dla mnie.


    Cytat Napisał czarek82 Zobacz post
    jeśli masz wyższe podciśnienie czyli o wartości bliższej do otoczenia to znaczy że tłok zaciąga z kolektora mniej powietrza bo resztę może zaciągać z dołu silnika lub z otoczenia (patrz uszczelka kolektora)
    .

    Tylko, że Czarek - to zależy chyba jednak od skali, a my chyba piszemy o dwóch nieco różnych parametrach – ja o podciśnieniu w kolektorze ssącym, a Ty o ciśnieniu absolutnym w kolektorze ssącym, tzw. MAP. Mogę się mylić i źle to interpretować, nie znam się na tym. Jeśli tak jest popraw mnie i sobie zapamiętam.
    1. Brałam pod uwagę wskazania zegara oraz pomiar z oscyloskopu, czyli podciśnienie w kolektorze ssącym odnoszone do 0, gdzie 0 to ciśnienie atmosferyczne. W tym wypadku wynosiło ono, no podciśnienie (-20)cmHg i było za niskie, jeśli wziąć pod uwagę normę dla 4cyl, niedoładowanych == (-49)-(-55) cmHg.
    2. Ty bierzesz ciśnienie absolutne, odnoszone do 0 w próżni, czyli MAP. W JTS to czujnik podciśnienia serwo hamulca. Wtedy należy od ciśnienia atmosferycznego w czasie pomiaru odjąć podciśnienie odczytane z zegara (jako wartość bezwzględną). Czyli z FES mamy: MAP == 98,8 – 20 == 78,8 cmHg, czyli MAP jest za wysokie, przy normie 45-51 cmHg.
    - chyba w dolnym zakresie charakterystyki napięciowo-ciśnieniowej czujnika.
    - nad górnym zakresem się jeszcze nie zastanawiałam.

    Ona przyspiesza. Gdyby to była nieszczelność dolotu, nie przyspieszałaby? Ma problemy w stałej jeździe. Źle pali na wszystkich w sumie, ECU nie może dobrać składu mieszanki.

    Tak, czy owak wymusza większy przepływ.

    Dziękuję, faktycznie zakres 0-5V ponieważ może rozwiązałeś moje dylematy związane z czujnikiem podciśnienia serwo hamulca i kwestią jak badać sprawność czujników. Chyba, wiem kiedy ECU wyrzuci błąd, a kiedy jeszcze nie.
    - mam dwa problemy, ponieważ raz tylko udało mi się złapać napięcie wyjściowe dla ECU na tym czujniku. Możliwe, że to problem związany z chwytakiem.
    - no i nie mam charakterystyki tego czujnika, nawet nie wiem jakiej jest produkcji. Ale, wyrzuca błąd p0555 - sygnał niski, to chyba dolny zakres. Dolna granica == ok. 1V, górna ok. 4V.
    - tak samo mogę chyba zrobić charakterystykę dla MAF i porównać obie.

    Zarówno w miejscu zamiast odmy i zamiast rurki kolektor – serwo wykres pulsacji w kolektorze ssącym był analogiczny, co sprawdziłam empirycznie. Ciśnienie tak samo. Obydwa są blisko TP. Plus miejsce montażu czujnika, ale to ta sama strona. Innych miejsc pomiarowych nie widziałam. Ono pulsuje, ale we wszystkich punktach pomiarowych jest analogiczne. Po wyłączeniu silnika jest stałe. Jak wypuści podcisnienie zaworem dwukomorowym pewnie == atmosferycznemu? Tego nie wiem.
    Ostatnio edytowane przez Majka ; 09-11-2013 o 03:37

  9. #19
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Kobylnica, Gniezno, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM Distinctive Premium Q-Tronic + wyścigowa terenówka czyli firmówka
    Postów
    727

    Domyślnie

    Jeśli masz zbyt niskie podciśnienie w kolektorze czyli zamiast 55 masz 22 cmHg, to sugeruje że masz zbyt małe opory powietrza przed kolektorem czyli zły filtr powietrza (za dużo powietrza przepusza lub nie dokładnie przylega do obudowy) lub za bardzo otwarta przepustnica (jeśli występuje bo się nie znam na budowie jts) lub jakiś inny element który reguluje dawkę powietrza do silnika. A druga sugestia to taka że masz nieszczelne zawory ssące i część powietrza wraca do kolektora, ale to może bym wykluczył bo dobrze przyspiesza. Skłaniałbym się do dokładnego sprawdzenia pierwszej sugestii ponieważ dobrze ci jeździ ale pewnie też więcej pali bo musi dać większą dawkę paliwa do powietrza i dlatego dobrze przyspiesza.
    Jeśli chcesz być kimś - kup VW, jeśli jesteś kimś - jeździsz Alfą Romeo.

  10. #20
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR GT JTS 2004
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    Pochrzaniłam obliczenia, jednostki wymieszałam. W kwestii liczb trzeba mnie bezustannie pilnować. To niewiele zmienia, ale dla porządku należy nanieść korektę.

    Filtr powietrza - można, ale ja w tym udziału nie wezmę. Juz kombinowałam z sportową wkładka, należy zapomnieć o tym. Raczej cylindry trzeba może inne podstawić, skoro nie można ich zmienić miejscami....

    W GT jest raczej odwrotnie, ECU zmniejsza TP na jałowym, tylko, że bardziej już nie może jej zamknąć, dlatego MAF i tak jest graniczny, albo nawet za wysoki. Po to chyba te działania, żeby utrzymać podciśnienie w kolektorze ssącym. Podczas przyspieszania z TPmax daje radę wyrównać. A też masz AFR… Tego nie testowałam tak do końca. ECU potrafi wpływać na stopień kompresji w ten sposób, a poprzez to na MM i moc silnika. Czarek – ECU nie kończy adaptacji silnika, bo nie może, czynnik zakłócający jest za silny. On na niskich rpm, ECU nie ma tam już takiej mapki czasu wtrysku, SA, aby to skompensować. Może można próbować naprawiać cylinder elektronicznie, przez zmianę map – „terapeutyczną”… Tylko, że nie po remoncie silnika, jednak…

    Spalanie wg mnie w normie, niskie raczej.

    Nie znam się na TP również. Nie mam też danych technicznych, wszystko sprawdzam empirycznie. Nic nie poradzę nie potrafię jej zabrać sterownikowi do badania kompresji. Paliwo tak, TP nie. Gdyby zabrać mu TP byłby wreszcie bezbronny.

    Wygląda na to, że ECU nie może bardziej zamknąć TP, to maksymalne podciśnienie w kolektorze ssącym, które może uzyskać na jałowym. Poza tym są korekty rozjechane. Przy lewym powietrzu DTV idzie mocno na minusy.
    - Serwo hamulca też nie jest nieszczelne, bo pedał hamulca nie jest twardy i zrobiłam jego testy; nie wiem, czy problemy są dwa, czy to jeden problem i p0555 wiąże się z p1173add. Mimo, to występuje błąd p0555 – obwodu serwa hamulaca, czyli tego zespołu rur rozmaitych. Wyniki testów w moim głównym wątku, bo tam mamy wszystko, co dotyczy JTSa.
    - Jeśli chodzi o czujnik serwo hamulca, to z tego wybrnąć nie potrafię. Wplątałam się w ten czujnik zupełnie niepotrzebnie. W oscyloskopie mam jego zakres napięciowy, no w pewnym sensie, wszystkich czujników. W pewnym sensie, bo w zakresie pracy na jałowym, na postoju, bez pełnego obciążenia.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	cz_podciś.jpg
Wyświetleń:	141
Rozmiar:	119.3 KB
ID:	113967


    Widziałeś może, jak realizuje serwo GT JTS? Jak to działa? Ta rurka z TP – zawsze mnie intrygowało, co to jest… Nie wiem, jak to w TSie moim wygląda. Tam musi być inaczej. Nie chce mi się tam patrzeć, ale tam jest odwrotnie, MAF jest przesunięty w lewo. W GT MAF - aktualnie w prawo, przed remontem dolny zakres był w prawo, a górny zakres w lewo.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_2098.jpg
Wyświetleń:	122
Rozmiar:	91.6 KB
ID:	113961
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_2099.jpg
Wyświetleń:	97
Rozmiar:	90.7 KB
ID:	113962   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_2100.jpg
Wyświetleń:	94
Rozmiar:	54.3 KB
ID:	113963   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_2101.jpg
Wyświetleń:	122
Rozmiar:	75.0 KB
ID:	113964   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_2102.jpg
Wyświetleń:	100
Rozmiar:	69.1 KB
ID:	113965   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_2104.jpg
Wyświetleń:	104
Rozmiar:	74.4 KB
ID:	113966  


Podobne wątki

  1. Olej w kolektorze ssącym 2.5 V6 CF2
    Utworzone przez bussoholik w dziale 166
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 03-06-2014, 14:46
  2. Olej w kolektorze ssącym
    Utworzone przez davidpi w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 15-05-2012, 18:48
  3. niskie cisnienie na kolektorze ssącym
    Utworzone przez Mat85 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 24-01-2012, 14:28
  4. Czujnik doładowania w kolektorze ssącym JTD 8V
    Utworzone przez jacoff w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 24-08-2011, 21:37
  5. [33] Króciec w kolektorze ssącym
    Utworzone przez cichy w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 07-01-2008, 22:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory