Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 31

Temat: Rosnąca ilość błędów.. a może zwarcie

  1. #11
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Rzeszów / Stalowa Wola
    Auto
    156 FL 1.9 16V A5000 (110kw)
    Postów
    83

    Domyślnie

    Akumulator ma kilka dni dopiero, a dodatkowo już go sprawdzałem. Dziś sprawdzę jeszcze pobór prądu na postoju.
    Chodzi mi po głowie że gdzieś może być przebicie po przewodach tylko nie wiem gdzie szukać. Oczytałem się już sporą ilość topicków, ale jedyny obraz jaki mi się z tego wyłania to sprawdzenie całej wiązki która idzie od kompa do elementów silnika (do wtrysków, czujnika na wałku, czujnika wody, przepływki, alternatora, rozrusznika etc). W AR 166 wyczytałem że podobne problemy często występują w związku z przekaźnikami na podszybiu. Czy w 156 są jakieś połączenia przewodów na podszybiu? (nie mam jeszcze elearna i nie mam jak sprawdzić instalacji). Też myślę nad tym by zacząć przeglądać schematy elektryczne by sprawdzić miejsca wspólne dla wszystkich moich problemów...
    ps. jeśli znacie osoby które mogą coś jeszcze pomóc w tej sytuacji, proszę zaproście ich do tematu w moim imieniu.

  2. #12
    Użytkownik Znawca Avatar Włodek
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Dębica
    Auto
    ALFA 147 1,9 JTDM 8v 120 km progression / Grigio-Stromboli
    Postów
    1,057

    Domyślnie

    W Twoim przypadku to raczej nie jest przebicie. Przy sprawnym aku. w przypadku przebicia poczuł byś swąd izolacji lub leciały by bezpieczniki. Musisz szukać złego kontaktu bo masz strasznie duże spadki napięcia.
    Może bezpieczniki na akumulatorze są walnięte albo źle kontaktują to może być przyczyną spadku.
    Jednak bym szukał złej masy. W momencie zapalania idzie duży prą i zły kontakt będzie powodował drastyczny spadek napięcia. Pamiętaj że silnik jest na poduszkach które nie przewodzą prądu i misi być połączony kablem masowym do budy. Jak to pisze to dał bym , że to na 99% przyczyna. Spróbuj połączyć silnik kablem ( takim jak odpalamy z drugiego aku.) z budą. Czy będą takie spadki napięcia przy odpalaniu. Czynność prosta i szybka a wynik może być ciekawy. Minus z aku. połącz z silnikiem ( będzie dobra masa ).
    Komp zostaw w spokoju. Przy takim spadku napięcia nie ma prawa żeby on działał sprawnie.
    Cały problem to spadek napięcia. Jak to znajdziesz to 99,9% że będzie ok.
    Amantes amentes
    Zakochani są jak szaleńcy.

  3. #13
    Użytkownik Znawca Avatar Włodek
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Dębica
    Auto
    ALFA 147 1,9 JTDM 8v 120 km progression / Grigio-Stromboli
    Postów
    1,057

    Domyślnie

    Jak wymieniałeś sprzęgło może uwalili Ci masę
    Amantes amentes
    Zakochani są jak szaleńcy.

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar e5nio
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Bella 156,1.6 16V, 98r :),Bella 147 1.9 JTD 2001r.
    Postów
    510

    Domyślnie

    Auto jakiej historii ogólnie ? Jak kupowales go to sprowadzany czy z polski ? . Dlaczego pytam znajomy kupił topielca i wszystko ok chodziło ale po paru miesiącach mial to samo w 1.9 dieselku az mu coś przepalilo. Musiał szukać po wiazkach kabli. Hmmm zły montaż dodatkowych podzespołów ?

    Wysłane z mojego HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e przy użyciu Tapatalka

  5. #15
    Użytkownik Znawca Avatar Włodek
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Dębica
    Auto
    ALFA 147 1,9 JTDM 8v 120 km progression / Grigio-Stromboli
    Postów
    1,057

    Domyślnie

    Ciekaw jestem czy coś robiłeś i jakie efekty.
    Może jak nie piszesz to już jest po kłopocie?. Fajnie by było. Jak tak to napisz co było walnięte.
    Amantes amentes
    Zakochani są jak szaleńcy.

  6. #16
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Rzeszów / Stalowa Wola
    Auto
    156 FL 1.9 16V A5000 (110kw)
    Postów
    83

    Domyślnie

    sprawdziłem podstawowe kwestie związane z masą, wtykami etc i niestety nic nie znalazłem. Do tego ta pogoda.. grrrr. Kwestie które wyczaiłem wpisałem wcześniej w poście + do tego doszło że cały czas (na postoju) jest za duży pobór prądu. Summa sumarum czekam na chłopaka który ogarnia temat. Jak będzie coś wiadomo dam znać.

  7. #17
    Użytkownik Znawca Avatar Włodek
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Dębica
    Auto
    ALFA 147 1,9 JTDM 8v 120 km progression / Grigio-Stromboli
    Postów
    1,057

    Domyślnie

    Czyli tak jak by gdzieś było zwarcie.
    Życzę szybkiej i prostej naprawy i długiego śmigania.
    Napisz co to było ja dojdziesz do ładu
    Amantes amentes
    Zakochani są jak szaleńcy.

  8. #18
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Rzeszów / Stalowa Wola
    Auto
    156 FL 1.9 16V A5000 (110kw)
    Postów
    83

    Domyślnie

    Nie mówię jeszcze że sprawa rozwiązana, bo poprzednio też tak miałem że po przeglądnięciu instalacji było okej.... chodź tym razem chyba będzie działać możemy przyjąć że jak do czerwca 2014 nie odkopię tego tematu, to oznacza że problemem były przekaźniki. Chodzi o te które usytuowane są przy akumulatorze. Jeden był prawdopodobnie walnięty, jeden przyśniedziały. Był też bezpiecznik biały (prawdopodobnie 25A) - nie był wypalony, ale widać było na plastiku że pojawiały się na nim temperatury.
    Tu mam do Was pytanie - czy też macie biały w tym miejscu? Może miałem zbyt mocny?

  9. #19
    Użytkownik Znawca Avatar Włodek
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Dębica
    Auto
    ALFA 147 1,9 JTDM 8v 120 km progression / Grigio-Stromboli
    Postów
    1,057

    Domyślnie

    Miałem popatrzeć na bezpieczniki i zapomniałam . Jutro postaram się lepiej
    Amantes amentes
    Zakochani są jak szaleńcy.

  10. #20
    Użytkownik Znawca Avatar Włodek
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Dębica
    Auto
    ALFA 147 1,9 JTDM 8v 120 km progression / Grigio-Stromboli
    Postów
    1,057

    Domyślnie

    Na pierwszy bieg mam bezpiecznik biały 40A a na biegu 2 mam 60A.
    Dokładnie takie jak w instrukcji.
    Ostatnio edytowane przez Włodek ; 27-03-2014 o 13:32
    Amantes amentes
    Zakochani są jak szaleńcy.

Podobne wątki

  1. Ilość oleju GT 1.9 JTD, a 147 1.9 JTD
    Utworzone przez szkodnik w dziale GT
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 06-01-2015, 09:29
  2. Ilość miejsca w GT
    Utworzone przez lokuss w dziale GT
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 12-07-2013, 20:35
  3. [146] Rosnąca temperatura podczas większych predkości
    Utworzone przez DymuCUR w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 30-06-2013, 12:27
  4. [164] Problem z komputerem. Duża ilość błędów.
    Utworzone przez kasza85 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 13-01-2010, 18:02
  5. [156] rosnąca temp do 100st.
    Utworzone przez forca w dziale 156
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 19-05-2008, 14:54

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory