Witam tak jak w temacie. Nurtuje mnie takie pytanie do bardziej doświadczonych
Czy zmiana ECU 1.5.5 jest możliwa na nowsze ECU ?.
Moje pytania :
1.Jakie koszty to są
2.Co by mi było potrzebne
3.Czy by to było kompatabilne z wersją silnika ?
Witam tak jak w temacie. Nurtuje mnie takie pytanie do bardziej doświadczonych
Czy zmiana ECU 1.5.5 jest możliwa na nowsze ECU ?.
Moje pytania :
1.Jakie koszty to są
2.Co by mi było potrzebne
3.Czy by to było kompatabilne z wersją silnika ?
Wszystko się da tylko po co?? W jakim celu taka rzeźba??
www.italiantrackday.pl
www.shopEFI.pl
www.gofastbits.pl
www.sprintfilter.pl
www.ricambiparts.pl
Mój Alfons - http://www.forum.alfaholicy.org/proj...rbo_teddy.html
Wrodzony wstręt do diesla
Piękny błąd falowania. I tak myślę żeby coś pobawić się z ECU jeszcze. Wkurzało mnie fazy falowania, raz falowało raz nie i podjeżdżałeś pod światła a tu dław i 1200 obrotów. I kilka dni spokoju.
Autko podpinam co tydzień albo dwa tygodnie, zero błędów.
Cewki nowe
Przepustnica wyczyszczona (dziś + reset adaptacji parametrów z nastawnikiem)
Kable nowe
Świece nowe
Dolot szczelny sprawdzany (na kilka sposobów)
Przepływka (poprawne parametry) kilku miesięczna
Sonda Lambda (poprawne parametry) kilku miesięczna
Nowy zaworek odpowietrzenia odmy
Układ wydechowy sprawdzony (nowy, szczelny, sprawdzany)
Ogólnie zrobiłem reset adaptacji dziś jest spokój, Lecz widzę że siłownik już biegu jałowego lubi przyciąć się. i też myślę nad wymianą przepustnicy z nowszego typu.
Ktoś rozwieje moje wątpliwości na temat ECU ?
Teoretycznie się da, ale cała wiązka silnika i osprzęt do wymiany. Taniej sprzedać auto i kupić z nowszym ECU.
Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
"Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."
Mozna spróbować jeszcze zrobić update ECU http://www.forum.alfaholicy.org/156/..._m1_5_5_a.html ostatnia rzecz jaka Ci została do zrobienia.
www.italiantrackday.pl
www.shopEFI.pl
www.gofastbits.pl
www.sprintfilter.pl
www.ricambiparts.pl
Mój Alfons - http://www.forum.alfaholicy.org/proj...rbo_teddy.html
Wrodzony wstręt do diesla
Ok dzieki za temat zobacze jak bd zachowywac sie po 200 km narazie od resetu mam 60 km zrobione. I jest wporzadku obroty ladnie spadaja. Tylko zostalo przewrazliwienie :-)
Wysłane z mojego GT-P7510 przy użyciu Tapatalka
Wymienisz ecu i dalej silnik będzie falował... (bo to nie jego wina)
Oj... Chyba coś przespałeś - problem falowania został już jakiś czas temu rozwiazany... I z tego co pamiętam było juz na ten temat pisane na tym forum.
Winowajcą jest uszkodzony moduł abs-u (tak nie pomyliłem sie) dający błedny sygnał do ecu silnika.
Zamiast wywalać kasę na wymianę wszystkiego po kolei lepiej było usiąść przed kompem i dobrze poszukać - tym bardziej że gnębiło to kupę ludzi długi czas - i rozwiazanie znaleziono.
Sprzedam skrzynię do crosswagona, 750 do uzg r-sokol@wp.pl
Moduł ABS w sensie, że czujniki znajdujące się w "kołach"? Czy jakaś inna elektronika?
Cos tez czytalem o ABS trzeba zobaczyc :-) tez hmmmm poszukam na forum rozwiazania. Tylko pamietasz czy to sa wpisy z tamtego roku czy starsze.?
Wysłane z mojego GT-P7510 przy użyciu Tapatalka
@ Sbenios
Dokładnie jak napisałem: uszkodzony abs dający błedny sygnał do ecu silnika
@ e5nio:
temat zaczęty dużo wcześniej - ale to były wpisy z zeszłego roku.
Sprzedam skrzynię do crosswagona, 750 do uzg r-sokol@wp.pl