Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16

Temat: twarda i głośna praca powyżej 2000obr

  1. #1
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar cargo241
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Będzin / Eerbeek
    Auto
    Alfa romeo Giulietta 1,4TB
    Postów
    134

    Domyślnie twarda i głośna praca powyżej 2000obr

    Witam , szukałem ale nie znalazłem rozwiązania mojego problemu gdyż jak jade sam w samochodzie to jest cicho i nawet się zbiera ( chodż nie tak jak dawniej ) ale pod obciążeniem 2 osoby i kierowca powyżej 2000 obr silnik zaczyna strasznie głośno i twardo pracować , wszelkie gumy od powietrza sprawdzone i są ok na kompie nie wywaliło mi żednego błedu , dodam ze mój dieselek potrafi zadymić podczas gwałtownego przyśpieszania . Jeśli ktoś by mógł powiedzieć mi czy odczyt z kompa który zrobiłem ma dobre wartości ( niemoge zrobic podczas jazdy ) i z góry dziękuje za wszelkie porady
    pozdrawiam

    ps 2 pierwsze foto obr. 850 nastepne 2 obr.2100
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	wolne1.jpg
Wyświetleń:	263
Rozmiar:	120.9 KB
ID:	145431   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	wolne.jpg
Wyświetleń:	260
Rozmiar:	121.7 KB
ID:	145432   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	2000.jpg
Wyświetleń:	264
Rozmiar:	119.5 KB
ID:	145433   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	2000 1.jpg
Wyświetleń:	256
Rozmiar:	121.8 KB
ID:	145434  

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kubusar146
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    AR 156 2.4 jtd 98r
    Postów
    309

    Domyślnie

    ja bym sprawdził zawory, ale to tylko ja

  3. #3
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    AR 166, 2004r. 2.4 JTDm 175KM
    Postów
    376

    Domyślnie

    Odepnij na próbę wtyczkę od przepływomierza i zobacz czy coś się zmieni.

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar Magik
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Skawina
    Auto
    Była:156 SW 2,4 20V Jest: Kia Sorento 3,5 V6+VW GOLF V PLUS 1,9 TDI[EGR off/pwrd conmir.pl]
    Postów
    587

    Domyślnie

    Wyniki książkowe. Może pomijając lekkie przeładowanie turbiny - dla pewności mógłbyś zrobić boost pressure/desire boost pressure na teście drogowym. Dorzuć do tego obroty silnika desire intake air quantity/intake air guantity i wszystkie korekcje wtrysków plus egr.
    A tak poza tym przyjrzyj się ilości oleju i jego jakości.
    Ja tego nie neguję, ale polaryzacja Twojej mentalności obliguje mnie do kontynuowania merytorycznej konwersacji z Tobą.

  5. #5
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar cargo241
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Będzin / Eerbeek
    Auto
    Alfa romeo Giulietta 1,4TB
    Postów
    134

    Domyślnie

    dziękuje za rady , a wie ktoś może jak zareagować na to przeładowanie turbiny , olej silnikowy wymieniany był jakies 2000 km temu , to co się przyglądałem to wężyki są dobre , o dziwo wczoraj pokonałem 350 km i jadąc na autostradzie prędkość ok 160 była cisza silniczk pracował dobrze podczas przyśpieszania z tej prędkość były obłoki kopcenia ale dalej jadąc zwykła drogą nie było już głośno i silnik zbierał się dobrze i cicho .
    Czy to może być turbo na wykończeniu ?

  6. #6
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,497

    Domyślnie

    Nie sprawdza się doładowania na jałowym. Taki test jest nic nie wart.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  7. #7
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar cargo241
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Będzin / Eerbeek
    Auto
    Alfa romeo Giulietta 1,4TB
    Postów
    134

    Domyślnie

    Kolego możesz mi doradzić jak i przy jakich obrotach podczas jazdy mam sprawdzić to ciśnienie turbo ? jak zrobic jak jehać itd.

    z góry dziękuje

  8. #8
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,596

    Domyślnie

    A EGR w jakim masz stanie?
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  9. #9
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar cargo241
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Będzin / Eerbeek
    Auto
    Alfa romeo Giulietta 1,4TB
    Postów
    134

    Domyślnie

    EGR ostatnio czyściłem dość dokładnie wiec wydaje mi się że jest ok wlot powietrza do przepustnicy tez był czyszczony oraz czyjnik który tam sie tez znajduje od turbo

  10. #10
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,497

    Domyślnie

    4 bieg od 1500 obrotów do 4500 z gazem w podłodze bez odpuszczania

    Parametry do dwóch przejazdów:
    1) obroty dawka paliwa zmierzone i oczekiwane ciś. doładowania, pozycja overboost
    2) obroty, dawka paliwa, zmierzona masa powietrza, oczekiwana masa powietrza, EGR

    Oczywiście zakładka wykres. Później wyeksportować do csv

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

Podobne wątki

  1. syczenie powyżej 2000obr w AR147 1.9JTD
    Utworzone przez mikaak w dziale 147
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 07-03-2013, 10:30
  2. 1.8 TS Głośna praca silnika powyżej 3000 obrotów
    Utworzone przez RedMax w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 27-04-2012, 08:55
  3. Twarda praca silnika JTD 10V
    Utworzone przez MichałGdy w dziale 166
    Odpowiedzi: 72
    Ostatni post / autor: 09-02-2011, 16:23
  4. Buczenie powyżej 2000obr/min JTD
    Utworzone przez patigang w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-07-2010, 21:50
  5. Głośna praca JTD
    Utworzone przez adrianzdyk w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 01-11-2009, 01:29

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory