Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 43

Temat: [156] Przytkana turbina?

  1. #31
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,497

    Domyślnie

    Izopropanol. Spirytus. Czyste alkohole. Specyfik dedykowany.
    Wszystko co zostawia jakiś filtr olejowy (edit: w dużych proporcjach!) się nie nadaje. Wd40 (nafta), w tym ten kontakt 40 (podejrzewam że też na bazie nafty) - też są nie za dobre.

    Lepsze już chyba spreje do tarcz bo zawierają izopropanol. Ale nie są czyste więc raczej nie najlepsze.
    Ostatnio edytowane przez maly_777 ; 26-10-2014 o 12:33

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  2. #32
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Adi18m
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Był Alfa Romeo 156 1.9 JTD 105km, Był AR 156 FL 1.9 Jtdm 150KM, Jest Ar 159 SW 1.9Jtdm 170KM qtron
    Postów
    31

  3. #33
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    03 2014
    Auto
    156 1.9 JTD 110KM 2001
    Postów
    54

    Domyślnie

    Czyli preparatem do tarcz wykrecic i spryskac caly przeplywomierz, ale przecierac go szmatką jakas? czy po prostu zostawic az odcieknie i splynie z niego wszystko i wyschnie. bo po szmatce moga zostac pyłki, coś.

  4. #34
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Adi18m
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Był Alfa Romeo 156 1.9 JTD 105km, Był AR 156 FL 1.9 Jtdm 150KM, Jest Ar 159 SW 1.9Jtdm 170KM qtron
    Postów
    31

    Domyślnie

    Nie wolno tego "pręcika" pocierać.

  5. #35
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    03 2014
    Auto
    156 1.9 JTD 110KM 2001
    Postów
    54

    Domyślnie

    Nie czyscilem tylko wymienilem od razu na nowy i 140zł jak sie okazuje w dupe bo nic to nie zmieniło, nadal to samo. Więc co moze byc przyczyną?

  6. #36
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,497

    Domyślnie

    Dziura pomiedzy przepływką a turbiną.
    140zł to nie jest cena za dobrą przepływkę.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  7. #37
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Domyślnie

    A pod kompa podłączyłeś anim jakiekolwiek kroki z wymianą podjąłeś .

    Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
    Jest
    klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

  8. #38
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    03 2014
    Auto
    156 1.9 JTD 110KM 2001
    Postów
    54

    Domyślnie

    No tak, z Boscha kosztują koło 400zł. Był podpięty pod kompa, było pare bledow usuniete.

    Sprawa wyglada tak, ze zaczela działać jak zrobilem jakies 5-6km tak nagle. I pojedzilem chwile autkiem troche cisnalem je na wyzsze obroty, i wyskoczyl mi podczas jazdy check engine czerwony zawór i silnik zgasł. No nic odpalilem i pojechalem dalej, za chwile przy 120 na 4-biegu mi wyskoczył znów ta kontrolka i turbina przestala działac, za jakis czas znikł i pozniej jeszcze podczas jazdy pojawil sie raz, wtedy silnik mi zgasł najzwyczajniej, musialem odpalic jadac od nowa, ale kontroka została nadal i przymulony jest.

    Jak go odpale np. teraz poszedlbym odpalił to chwile by pochodzil przymulony a za chwile by załapało i wszystko działałoby perfekt, z tym ze jak bym chcial wieksze predkosci rozwijac to obstawiam znow kontrolke check engine.


    Dziwna sprawa, co robić?

  9. #39
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał Sebek156 Zobacz post
    No tak, z Boscha kosztują koło 400zł. Był podpięty pod kompa, było pare bledow usuniete.





    Każdy inny to wyrzucone pieniądze...
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  10. #40
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    03 2014
    Auto
    156 1.9 JTD 110KM 2001
    Postów
    54

    Domyślnie

    Więc to sprawa przepływomierza nadal tak sądzicie? Jeżeli kupie Boscha bedzie hulac wszystko tak jak powinno? pozdrowka

Podobne wątki

  1. turbina
    Utworzone przez iwona22p w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 21-03-2012, 19:05
  2. Turbina
    Utworzone przez arczi444 w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 29-01-2011, 12:29
  3. 156 2.4 JTD Turbina
    Utworzone przez K1991 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 21-12-2010, 09:56
  4. [156] Turbina do 2.0TS...
    Utworzone przez luj666 w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 17-11-2010, 16:48
  5. [156] Turbina do 2.0TS...
    Utworzone przez luj666 w dziale Hamulce i zawieszenie
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 05-11-2010, 14:05

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory