Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: KWP71 interpertacja wyniku testu ABS

  1. #1
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar wiluxx
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    TKN
    Auto
    156 1.8 TS
    Postów
    119

    Domyślnie KWP71 interpertacja wyniku testu ABS

    Jak należy zinterpretować poniższy wynik testu z KWP71 (address 0x20 + Auto),
    dodam że sprawdzane to było na interfejsie VAG KKL (zamienione pin z 7 na 1), tak to się chyba powinno robić?

    DebugScreen
    COM Port opened
    Init started
    Init Ready
    KeyBytes, count : 5
    25
    86
    01
    94
    15

    ID after 5baud init:
    ID : 0273004383 , 3834003720
    ID : BB 24829 , 92842 BB

    Read diagnostic faultcodes :
    Bytes received: 0A 00 02 F8 14
    DTC: 0x0A = 10
    state : 0
    type : 0x00 unknown
    condition1 : 0x02
    condition2 : 0xF8
    counter : 0x14

    Znalazłem na forum opisy błędów udostępnioną przez bubu321, ale niestety nie mam w nim 10 (DTC), bo chyba ten parametr bierze się pod uwagę?

    Po wymianie przednich klocków hamulcowych (skończyły się) zapaliła się kontrolka ABS i nie zgasła. Dodam że przed wymianą wszystko było ok, układ ABS działał prawidłowo.
    Posiadam piękną 156 1.8 TS '98.

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - chyba jest.
    X=0x02 Front left load valve
    X=0x03 Front right load valve
    X=0x05 Valve relay
    X=0x06 Incorrect number of teeth on phonic wheel
    X=0x07 Pump motor
    X=0x08 Front LH speed sensor not feasible.
    X=0x09 Front LH speed sensor in O.C.
    X=0x0A Front RH speed sensor not feasible.
    X=0x0B Front RH speed sensor in O.C.
    X=0x0C Rear LH speed sensor not feasible.
    X=0x0D Rear LH speed sensor in O.C.
    X=0x0E Rear RH speed sensor not feasible.
    X=0x0F Rear RH speed sensor in O.C.
    X=0x10 Battery voltage
    X=0x11 Control unit faulty
    X=0x13 Brake contact switch in O.C.
    X=0x14 Flashing code diagnosis
    X=0x15 Rear left load valve
    X=0x16 Rear right load valve
    X=0x1A Front left drain valve
    X=0x1B Front right drain valve
    X=0x1C Rear left drain valve
    X=0x1D Rear right drain valve
    X=0x2A Failure lamp
    X=0x30 Failure warning lights serial line: no communication
    X=0x17 Acceleration sensor
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  3. #3
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar wiluxx
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    TKN
    Auto
    156 1.8 TS
    Postów
    119

    Domyślnie

    W sumie błąd zniknął wtedy sam jak wyschło dobrze - przenie coś na łączu nie stykało dobrze, ale ostatnio przy mokrej znowu zapaliła się na dłużej kontrolka ABS więc na pewno przyda się ta informacja.


    X=0x0A Front RH speed sensor not feasible.

    RH = Right Hand tylko zastanawia mnie czy autor opisu siedział w aucie czy stał przed maską?
    Ostatnio edytowane przez wiluxx ; 26-03-2010 o 12:08

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    AR 156 2.0TS 1998 ciemna zielen
    Postów
    58

    Domyślnie

    Podepne sie pod temat zeby nowego nie zakladac.
    Co oznacza ten blad:
    X=0x0F Rear RH speed sensor in O.C.
    bo taki mi wyskoczyl i nie wiem z czym to sie je????
    Prosze o pomoc

  5. #5
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - ja robie to tak
    -
    internet, google translator, angielski / polski
    - wpisuje teks angielski i czytam co napisał po polsku
    Kod:
    Czujnik prędkości tylnych RH w O.C.
    - coś za bardzo skomplikowane, ale chyba chodzi o tylny prawy czujnik.
    - czujnik jest nie połączony ( O.C.. open connect).
    --
    http://eper.fiatforum.com/eper/navi?...OD=0&DRW_NUM=6
    --
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 06-08-2010 o 08:49
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

Podobne wątki

  1. Szukam 159 16v do testu ECU - Warszawa
    Utworzone przez maly_777 w dziale Mazowieckie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-12-2013, 10:56
  2. Diagnoza wyniku z Multiecuscan, opinie i porady proszę :P
    Utworzone przez wheelerwasp02 w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 15-10-2012, 20:15
  3. Proszę o ocenę testu
    Utworzone przez black1233 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 24-04-2012, 11:42
  4. [AR 147] CAN - uruchomienie testu buzzera
    Utworzone przez anowak w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 26-02-2012, 15:35
  5. Błedy 0x02 oraz 0x21 w KWP71
    Utworzone przez Lukasz78 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 05-06-2009, 11:49

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory