Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 22
  1. #11
    1etnies1
    Gość

    Domyślnie

    szczescie i to piekne ja postanowilem ze za rozrzad sie sam nie biore wlasnie moja bellka stoi u mechanika bedzie jutro

  2. #12
    lukasz4d
    Gość

    Domyślnie

    no i wszystko jasne
    nie jetsem takim gamoniem jak mogło wynikac z powyzszych postów :-)
    ale juz wnikałem w siebie.
    rozrzad ustawiony idealnie , szklanki cykaja delikatnie ale po oględzinach sa juz wg mnei za miekkie i nalezy je wyrzucic :-(
    a wszytkiemu winna jest inna usterka calkowicie niezalezna od rozrzadu
    Zmierzyłem cisnienie w cylindrach i zawory ok wyszło 12-11-12-11. trzyma niezle jak na przebieg.
    Wziałem sie wiec za zdjecie michy i co ..........
    patrzcie i mozecie zaklac na włochów na maxa


    http://img224.imageshack.us/my.php?i...braz179nz9.jpg


    http://img152.imageshack.us/my.php?i...braz180ib5.jpg

    i co jakies pytania kur...%$#%%^@^ mac no tu juz alfa przegieła z usterkami.

    uprzedze pytania - olej zawsze na maxa wymiana co 12-15 tys
    jezdze trasy wiec nie mam po co 10 tys liczba motogodzin i obciazen i tak jest mniejsza.
    Olej leje 10w40
    Wał jest ok nie ma oznak popsucia. biore sie za pomiary i zakładam pewnie nominały.
    to na tyle by było.

    aha zapomniałem dodac ze to na 3 cylindrze gdzie cisnienie na górze było 12 :-)
    pozdro
    łukasz

  3. #13
    Administrator ds. moderatorów Romeo Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,070

    Domyślnie

    Jakiej firmy olej? jak Castrol lub Mobil 1 to się nie dziwię

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  4. #14
    lukasz4d
    Gość

    Domyślnie

    nie mobil :-)
    ja leje texaco od 107 tys jak ja mamy na stanie garazowym
    wczesniej rzeczywiscie w firmie jak jezdziła lali mobila
    ale na litosc boska widziałem nie jeden silnik na mobilu w przebiegami duzo duzo wiekszymi i panewki były ok
    fakt nie były to fiaty ale olej jest olej ( marny bo marny ale zawsze olej)


    czekam na panewki nowe i sie okaze po złozeniu co z tego wyjdzie
    narazie niewyjmuje wału do szlifu - nie mam ochoty
    oczywiscie wiem ze powinienem jesli chciałbym załozyc 1 nadwymiar panewek
    ale zamówiłem nominały i zadkładam jak leci z powodu nieuszkodzonych czopow i nie uszkodzonych korb

    dodatkowo dodam iz silnik 1.8 T.S posiada podwójne sprezynki zaworowe po obu stronach (IN i EX) jak rózniez co nie jest std natrysk oleju na denko tłoka w celu zmiejszenia temteratury tłoka.
    ciekawe czy tłoki pokryte sa stopem molibdenowym pomagajacym odprowadzac ciepło i zmiejszajacym tarcie. z takiej budowy jestem zadowolony - ale materiały chyba jakies z klocków lego hehe

    pozdro
    łukasz

    ps. walcze dalej i bede informował szanowne grono :-)

  5. #15
    kaiowas
    Gość

    Domyślnie

    Przy tak wyrypanych panewach-nie wierze ,ze wał jest dobry(mierzyłes go?)
    i nie wiem ,czy sensem jest zakładac nowe panewki?-jak sadzsz ile wytrzymaja?

  6. #16
    lukasz4d
    Gość

    Domyślnie

    to chyba nie widziałes wyrypanych panewek ;-p
    dla mnie skonczył sie sens posiadania alfy po takim wyczynie przy tak małym przebiegu
    ile wytrzyma hmmmm moze niewiele moze wiecej kupie silnik poprostu jak niewytrzyma
    a z pomiarami jest tak - jak wezmiesz miarke i zaczniesz mierzyc to przy tak zuzytych panewkach ( innych niz te rozpłaszczone) juz trzeba szlifowac i sie bawic w cos nieopłacalnego.

    ciekawe z czego te materiały sa zrobione :-(

    poza tym silnik chodzil na takiej panewce tyle co w garazu ok 10 min na wolnych.(tej rozpłaszczonej)

    Ale pomiar zrobie jak beda panewki.

    ale to chyba tylko zeby miec odniesienie miedzy czopami bo nic wiecej nei zrobie.

    pozdro
    łukasz

  7. #17
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    ale ten pasek i rolki to moim zdaniem wyglada jakby rolka napinajaca byla za mocno naciagnieta i dlatego tak sie wszystko zuzylo, albo materialy takie kiepskie..

    wyjmuj wał i do szlifu, tam juz nic nie wymyslisz z tego, nie podejmuj decyzji na hop siup bo nerwy to zły doradca a tak masz silnik rozebrany i porządnie go złozysz i silnik bedzie dalej chodził..

    ale dziwne ze na 3cim garze sie starla przeciez na 1 i 4 jest najmniejsze cisnienie przy roruchu bo olej idzie od srodka wału, nie prawdaz??

  8. #18
    lukasz4d
    Gość

    Domyślnie

    moze i racja ze nerwy złym doradca :-)
    po swietach zdam relacje co zrobiłem wykonałem
    o kosztach nei bede wspominał - juz mnie zabija to powoli
    miało byc auto do dojazdów do pracy a wiecej stoi na kanale jak jezdzi ostatnio :-(

    ehhhhh i jak tu sie przekonac ze moze mnie nie zawiesc na przyszłosc - jak bede chciał na urlop jechac w europe :-) kurde teaz to sie bac zaczynam gdziekolwiek nia jechac dalej

    pozdro
    łukasz

  9. #19
    Madnes7
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał lukasz4d
    miało byc auto do dojazdów do pracy a wiecej stoi na kanale jak jezdzi ostatnio :-(
    to moze trzeba sie rozejzec za leprzym egzemplarzem ;//
    moj tez mi juz nerwów napsuł ale jeszcze sie nie poddaje (mam jeszcze pare pomysłów) - no chyba ze sie skończą i poprawy nie bedzie :cry:

  10. #20
    lukasz4d
    Gość

    Domyślnie

    oj niestety nie
    jak to powiedział Jeremiasz Clarkson "Każdy powinien miec chociaz jedna Alfe bez wzgledu na wszystko"
    i chyba mój limit sie został wykorzystany :-(
    innej nie bedzie
    a ta zostanie do konca swojego zywota - a to niedługo patrzac na usterki.
    chyba wróce do poprzedniej marki - brzydka bo brzydka ale bezawaryjna niemalze :-(

    no nic koniec OT dalsze relacje po swietach

    pozdr
    łukasz

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory