Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 22
  1. #1
    lukasz4d
    Gość

    Domyślnie Nierząd 1.8 t.s

    Witam
    Chciałem sie z wami podzielic szczesciem jakie mnie mozna powiedzec dotkneło.
    Wczoraj wracajac do domciu po naciskach na pupcie alfuni jakiegos opelka dokonałem szybkiej redukcji , odjechałem troszke i za kilka dłuzszych chwil skreciłem do domciu.
    I wtedy usłyszałem takie granie,klepanie z silnika az osłabłem całkowicie.
    Wymiane rozrzadu miałem miec za 7 tys km tak przy 60 tys po ostatniej wymianie, a to z tego wzgledu ze auto ma przebieg zrobiony na trasie w wiekszosci wiec mniej motogodzin i zmian biegów jak po miescie byłoby przy 50 tys.(przynajmniej tak uwazam)

    Po otwarciu maski szybka reakcja bo to wydechy waliły delikatnie w co.... w tłoki ;-(
    Szybko zdjalem osłone nierządu i to co ujrzałem kwalfikuje sie chyba na cud :-)
    Bella dała znak "nie jedz juz nigdzie kupuj pasek,rolki i pompe wody" wariat juz czeka na półce :-)
    a wiec rolka napinajaca zamontowana w ASO była plastikowa i tak sie wytarła az spod plastiku widac było srebrna czesc łozyska
    Pasek natomiast dzieki takiej postawie rolki robił co mógł i biedakowi pozostały zeby grubosci kartki papieru :-(
    Jednak ciesze sie ze nie pekł i walczył dzielnie do samego konca.
    W niedziele rozbieram wszytko składam robie zdjecia i moze jakas pomoc foto przy wymianie całego majdanu nierządowego.

    Sugeruje jednak kolegom po 30 tys od wymiany zagladac co jakis czas pod dekiel i badac stan rolki(jesli plastikowa) i paska. Duzo srubek nie ma raptem 3. 2 na ampula(impusa) i jeden torksik

    pozdr
    łukasz

  2. #2
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    moim zdaniem to ktos ci nie do konca wszystko dobrze zlozyl.. widzialem juz rozrzady 16v po 60tys gdy sa dobrze zalozone i wszystko wygladalo jak najbardziej ok

  3. #3
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    11 2006
    Mieszka w
    Skawina/obok wsi Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 145, 1.4T.S 1997r.
    Postów
    1,276

    Domyślnie

    wszystko jest mozliwe. Ale cieszymy sie ze sie nic nie stalo na szczescie

  4. #4
    Misiek
    Gość

    Domyślnie

    No to miałes dużo szcześcia !!

  5. #5
    lukasz4d
    Gość

    Domyślnie

    Siemka
    No i w weekend nie zrobiłem do konca auta poniewaz pompa wody nei dojechała :-(
    Jednak pokaze co zrobiłem i to co obiecałem jak sie zepsuło :-)
    No i chyba najwieksze moje zdziwienie - wariator - nie taki diabeł straszny jak go maluja ;-p

    Jesli jest zapotrzebowanie umieszcze nowy temat w zrób to sam - prosze o podpowiedzi czy potrzebne :-)

    Na poczatek zdjecia paska - wytrwał jak pisałem ale jak schudł :-)


    http://img137.imageshack.us/my.php?i...braz078cs9.jpg

    i drugie

    http://img151.imageshack.us/my.php?i...braz080iq2.jpg

    Tu chciałbym pokazac jak zadziałał specyfik liqui-moly z MOS2. czyli to co ma pomóc wariatowi

    http://img137.imageshack.us/my.php?i...braz092tb9.jpg
    popatrzcie na szary nalot koloru preparatu. chyba jednak działa MOS2
    ale do rzeczy :-)
    tak wygladal pasek po zdjeciu z auta


    http://img244.imageshack.us/my.php?i...braz111hk1.jpg

    a tak rolka napinajaca czego powodem było wszystko co sie stało (dodam ze oczywiscie byla to rolka niemieckiej produkcji EVR z łozyskiem INA) niemczy robia a włochom sie dostaje za tandete ;-p


    http://img412.imageshack.us/my.php?i...braz118ii7.jpg

    i z drugiej strony


    http://img136.imageshack.us/my.php?i...braz121jv2.jpg

    i cos co mnie zdziwiło. wariat przechodzi od wałka rozrządu do koła przez aluminiumowa podpore i uszczelniacz i aby sie nie zatarł w podporze jest najnolrmalniejsza panewka i kanal olejowy w głowicy


    http://img291.imageshack.us/my.php?i...braz123ih1.jpg

    http://img187.imageshack.us/my.php?i...braz124ew1.jpg
    dla mnie bomba

    jakby ktos chciał kupic uszczelniacz poza aso to ma wymiary 55x68x8 :-) po co przepłacac

    a na koniec najlepsze - jak dla mnie
    rozebrałem wariator ( alez on prosty w srodeczku jest hehe)


    http://img242.imageshack.us/my.php?i...braz161cc2.jpg


    http://img404.imageshack.us/my.php?i...braz168fs8.jpg
    jak widac nie miałem do wymiany wariata - kazdy ząbek na swoim miejscu nie wyciety ani troszke.

    Poprosiłbym szanowne grono o wysłke do mnie zuzytego wariatora - takiego co juz grał jak diesel. moze komus został po wymianie taki popsuty

    aha rozepbrałem swojego i oczywiscie go złozyłem w taki sam sposób

    pozdro monster fani alfaholicy :-)
    łukasz

  6. #6
    Administrator ds. zlotu Romeo Avatar fr33
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Czestochowa, Poland
    Auto
    164 Super TS
    Postów
    1,618

    Domyślnie

    o rany ... fart jak nic .. :shock:
    Jurajski Klub Alfa Romeo
    www.jkar.org

    Warsztat samochodów włoskich
    www.flar-ital.pl

    Dorabianie części, elementów itp na zamówienie - kontakt PW

  7. #7
    Administrator ds. serwera Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Zawiercie
    Auto
    156 SW 1.9 JTDm
    Postów
    2,163

    Domyślnie

    no pewnie, ze jest
    a jak w tej chwili nei ma to mi na pewno kiedys sie przyda
    pozdro

  8. #8
    kaiowas
    Gość

    Domyślnie

    Mam nadzieje,ze do składania bedziesz uzywał blokad ?

  9. #9
    lukasz4d
    Gość

    Domyślnie

    no wiec jednak nie miałem szczesciaj tyle co miałem miec
    po złozeniu rozrzadu odpalił pracuje równiutko, ale przy 2tys graja zawory :-(
    było podejrzenie ze zle złozyłem rozrzad, poprosiłem mechaniora z ASO przyjechał sprawdzil wszystko dobrze złozyłem.
    Powiedział ze nigdzy takiej rolki jeszcze nie widział i az dziw ze pasek sie nei zerwał

    teraz musze pomierzyc cisnienie w sylindrach zeby sprawdzic na którym cyl pogieły sie zaworki :-( a jesli sie neipogieły to nie mamy pomysłu co to puka :-(

    prosba do wac - uszczelka pod głowe - AJUSA bedzie git czy sa jakies przeciwwskazania??


    no i oczywiscie jesli macie jakies pomysły co sie mogło popsuc jesczze :-)

    pozdro
    łukasz


    p.s. szykuje sie nowa akcja i how tu :-) jak zdjac i naprawic głowice :-(

  10. #10
    Administrator ds. moderatorów Romeo Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,070

    Domyślnie

    AJusta jest git , jak mogło pogiąć zawory? jak by tak było to byś nie odpalił silnika , klepanie zaworów może być z kilku powodów: brak smarowania , wybite szklaniki lub wałek , żle ustawiony zapłon

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory