Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 27
  1. #11
    selespeed1
    Gość

    Domyślnie

    No jest filtr paliwa...właśnie przed samą pompą

  2. #12
    pumba
    Gość

    Domyślnie

    a nja dalej mecze temat ale chyab skończy sie na wymianie silnika u mine są dziwne objawy słąby na zimnym czasem zmula na ciepłłym komp pokazuje bąd "samoadaptacja " wie moze ktos co to jest

  3. #13
    Administrator Romeo Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    5,191

    Domyślnie

    na przyszlosc rada! piszcie dokladniej w postach co dolega niuniom .userzy probuja jakos pomoc a informacja ,ze alfa jest zagazowana jest dosc istotna.

  4. #14
    rafjan
    Gość

    Domyślnie

    ja tez tak czasem mialem, po zapaleniu, gasla lub nie chciala jechac ale wystarczylo zaopalic drugi raz i bylo ok. tak jakos dziwnie ale dzialalo

  5. #15
    pumba
    Gość

    Domyślnie

    u mnie tez to pomaga ale o z tym zrobic by tak sie nie działo ?

  6. #16
    Administrator ds. moderatorów Romeo Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,099

    Domyślnie

    Cytat Napisał rafjan2
    ja tez tak czasem mialem, po zapaleniu, gasla lub nie chciala jechac ale wystarczylo zaopalic drugi raz i bylo ok. tak jakos dziwnie ale dzialalo
    Tak mi się wydaje że to może byc zawór zwrotny przed listwą wtrysków , poprostu jak jest mało paliwa w zbiorniku po zgaszeniu silnika i dłuższym postoju paliwo cofa siędo zbiornika ( zawór słabo trzyma ) przy ponownym uruchamianiu silnika musi te paliwo dopompować . To jest moja teorja niewiem czy słuszna

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  7. #17
    Administrator Romeo Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    5,191

    Domyślnie

    cos mi ten zawor nie podchodzi .sprobuj przed zapaleniem potrzymac na zapalonych kontrolkach troche dluzej.a swoja droga nie wiem czy wiecie ale nie powinno sie odrazu krecic rozrusznikiem po przekreceniu kluczyka.przy nowszych systemach obd lub obdII wrecz jest nakazanie odczekanie az lampka check zgasnie

  8. #18
    pumba
    Gość

    Domyślnie

    mi to pomaga ale zauwarzyłem równiez ze wpływ ma temp otoczenia u mnie czasami jak jest ciepło to go dławi zas jak jest zimno to pali odrazu ale nie ma regoły

    Nawet jak auto jest ciepłe to przy ruszeniu ze swiatel zdławi go tak jakby palil na 3 cyl i jest potwornie slaby musze go wysprzeglic i przegazowac wtedy jest ok

    wyminilem swiece 8szt. kable.zawor zwrotny.sprawdzilem cisnienie paliwa i jest ok moze wy jeszcze cos wymyslicie

    w serwisie powiedziel;i ze nie wiedza co jest podejrzewaja ze modul sie wysypal i czasami robi takie jaja ale jednoznacznie nie stwierdzili

    jeszcze jedno jest cały czas błąd w komp. który brzmi "autoadaptacja" ale nikt nie wie co to moze byc wiec wy cos wymyslicie

  9. #19
    Administrator Romeo Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    5,191

    Domyślnie

    a moze to czujnik temperatury.albo silnika albo powietrza,pomierz to miernikiem

  10. #20
    pumba
    Gość

    Domyślnie

    a mozesz mi powiedziac jak to zobic i gdzie sie znajdują wszystkei czujniki (wczoraj wyminiałem termostat i znalazłem jakis czujnik wkrecony do boku za termostatem i nie wiem do czego on jest?)

    jak moge sprawdzic czujnik miernikiem (co powinien wskazywac-elektryka zawsze za była mi obca) ops:

Podobne wątki

  1. 156 2,4 JTD Mała moc przy zimnym silniku
    Utworzone przez tedi156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 11-09-2013, 19:13
  2. Szarpanie przy zimnym silniku
    Utworzone przez bartek7891 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 09-09-2012, 07:37
  3. [159] Brak mocy przy zimnym silniku...
    Utworzone przez Verdorn w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 05-04-2012, 13:01
  4. [146] Problem z niskimi obrotami przy zimnym silniku
    Utworzone przez lechu1177 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-05-2010, 20:44
  5. [145] Stuki przy zimnym silniku
    Utworzone przez pavvel w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 22-10-2008, 21:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory