Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 27
  1. #1
    Bianco
    Gość

    Domyślnie Problem z ruszeniem przy zimnym silniku !!!

    Mam kłopot, nie wiem co jest grane... Uruchamiając samochód przy zimnym silniku (np. rano) mam problem z ruszeniem. Przy dodawaniu gazu, silnik jakby sie dławił. Nie chce prawie wogóle jechać. Nie ma mocy do ruszenia. Po kilkunastu sekundach, domyślam się że jak już sie rozgrzeje, problem poprostu znika! Autko jedzie po prostu super. Nie ma kłopotu z pryśpieszaniem i wogóle z niczym. Aha piszę o AR156 1,8 TS z 2000r. Proszę powiedzcie, dlaczego tak się może dziać? Gdzie szukać przyczyny?

  2. #2
    Marcino 156
    Gość

    Domyślnie

    Za taki stan może być odpowiedzialny:
    - przeplywomierz
    -sonda lambda
    -świeczki
    -kable
    to tak na szybko................
    Ja standardowo radze zobacz przeplywomierz bo to wlasnie on najczesciej szfankuje.........

  3. #3
    Administrator ds. serwera Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Zawiercie
    Auto
    156 SW 1.9 JTDm
    Postów
    2,163

    Domyślnie

    A moze czujnik jakis, ktory odpowiada za ssasnie (czy jak to sie nazywa w tych nowszych autach)
    Ale jakby to bylo ssanie to chyba by gasl...
    Na kompa tez mozesz skoczyc to powinno byc jakies 50 zl

  4. #4
    Bianco
    Gość

    Domyślnie

    MOże faktycznie najpierw pojade na kompa, od czegoś trzeba zacząc. Tylko dla mnie dziwne jest to, że to się naprawdę dzieje tylko przez chwilę na zimnym silniku, później wszystko jest ok, przynajmniej ja to tak odczuwam.

  5. #5
    KUBAS
    Gość

    Domyślnie

    ja mam podobne przyczyny w swojej alfie( 1.4 boxer 145) jak rano ruszam to auto jest takie zamulone , i nieciekawie reaguje na pedał gazu ....
    na kompie raczej nic ci nie pokaze, bo ostatnio do kolegi poleciałem tak sobie i mi podłonczył i zadnego defektu nie znalazło....ale własnie musi mi jeszcze sprawdzić sonde lambda, z tejże przyczyny jak i również ze względu na spalanie...

    pozdrawiam

  6. #6
    selespeed1
    Gość

    Domyślnie

    Witaj Tomku.
    Ja miałem dokładnie to samo i wiem jak to wkurza.
    Diagnoza: Przepływomierz do wymiany. Szkoda pieniędzy na examiner , który i tak jednoznacznie nie diagnozuje tej osobliwej wady.
    W ASO wymienili mi lambde i kicha.
    Kupiłem zamiennik przepływki o nr 0 280 218 019 , wymiana 5 min i autko śmiga juz rok.
    spróbuj tutaj :http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=104586390
    W 2-óch stówach się zmieścisz.
    Napisz jak uporasz się z problemem

  7. #7
    Bianco
    Gość

    Domyślnie

    Dzięki Panowie, może masz i rację Selespeed1, zwłaszcza,że u mnie podłączenie do examinera u Dukiewicza to ok.160,00pln. Może najpierw faktycznie wymienię przepływomierz w końcu to podobne koszty , a jak nie pomoże to sprawdzę sondę. Ale i tak to wszystko dopiero w przyszłym tygodniu. Trzeba poczekać na wypłatę.
    Pozdrawiam

  8. #8
    selespeed1
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomek
    u mnie podłączenie do examinera u Dukiewicza to ok.160,00pln
    Swoją drogą to niezłe zdzierstwo. W poznańskim Polcarze, poszli po rozum do głowy i zjechali z ceną do 40 zł za examiner. Dzięki temu mechanicy mają robotę a i sprzęt nie stoi w magazynie przez 95% czasu pracy serwisu.

  9. #9
    pumba
    Gość

    Domyślnie

    i wiadomo co było z tym silnikiem???

  10. #10
    Bianco
    Gość

    Domyślnie

    Nie wymieniałem ani przepływomierza, ani sondy, nie czyściłem przepustnicy.

    :!: MI POMOGŁO COŚ INNEGO tak mi się przynajmniej wydaje. Zauważyłem, że objawy te występują w momencie kiedy świeci mi się już kontrolka rezerwy paliwa (a jeżdżę na gazie). Gdy zatankowałem do pełna, wszystko ustąpiło. Przypuszczam, że odpalając na benzynie silnik może zassać jakiegoś syfku z dna zbiornika i albo przytyka pompę paliwa, albo coś innego. Odkąd trzymam w baku powyżej ćwiartki nie mam tych problemów. U mnie naprawdę pomogło!!! Spróbujcie może da skutek, jeśli macie ten sam problem. Nie radzę poza tym jeździć na resztkach benzyny, gdyż jak się dowiedziałem, u nas nie ma filtra paliwa i jak sie zatka pompa to już tylko wymiana i koszty...
    Pozdrawiam
    Tomek

Podobne wątki

  1. 156 2,4 JTD Mała moc przy zimnym silniku
    Utworzone przez tedi156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 11-09-2013, 19:13
  2. Szarpanie przy zimnym silniku
    Utworzone przez bartek7891 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 09-09-2012, 07:37
  3. [159] Brak mocy przy zimnym silniku...
    Utworzone przez Verdorn w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 05-04-2012, 13:01
  4. [146] Problem z niskimi obrotami przy zimnym silniku
    Utworzone przez lechu1177 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-05-2010, 20:44
  5. [145] Stuki przy zimnym silniku
    Utworzone przez pavvel w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 22-10-2008, 21:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory