Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: Tłumik Peśla opinie

  1. #1
    Użytkownik Świeżak Avatar E-mil85
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Alfa 159 Ti 1.9 JTDm 16V ,Alfa 147 1.9 JTD. Była: Alfa Romeo 156 1.9 JTD Sportpack
    Postów
    53

    Domyślnie Tłumik Peśla opinie

    Witam, zastanawiam się nad tłumikiem Peśla, cena i wygląd bardzo ok, czy ktoś ma jakieś doświadczenie?
    http://allegro.pl/tlumik-koncowy-alf...3.html#thumb/1

  2. #2
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Gniezno
    Auto
    156 v6 & 159 1,9JTDm
    Postów
    12

    Domyślnie

    Mam ten tłumik w v6.Na wolnych obrotach strasznie pierdzący i ogólnie głośny.Dopasowanie też wymagało kilku przeróbek.

  3. #3
    Użytkownik Świeżak Avatar E-mil85
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Alfa 159 Ti 1.9 JTDm 16V ,Alfa 147 1.9 JTD. Była: Alfa Romeo 156 1.9 JTD Sportpack
    Postów
    53

    Domyślnie

    Ciekawe jak by pracował w jtd wydaje mi się że powinno być ciszej niż w benzynie

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rafik.
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156SW / 166 3.0 / Lancia Dedra 1.6 16V
    Postów
    612

    Domyślnie

    Będzie ciszej na pewno. Ja mam wolny przelot w klekocie i jest o wiele ciszej niż w 166 V z lekko rozprutym końcowym.

    Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
    -------------------------
    AR 156 2.4jtd, 191/360 - jest
    Lancia Dedra 1.6 16V - jest
    AR 166 3.0 V6 - była
    AR 166 3.0 V6 Sportronic - jest

  5. #5
    Użytkownik Znawca Avatar Mongoose
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    156 Sportwagon 2.0 JTS
    Postów
    1,326

    Domyślnie

    Miałem dwa tłumiki od tej Pani. Pierwszy zardzewiał po nie całym roku, na łączeniach i w miejscu, gdzie był robiony zaprawką (prawdopodobnie spadł komuś i zrobiła się rysa, którą zamalowali), dwa tygodnie batalii na maile, telefony, dopiero jak przestałem być miły to wymienili mi go gwarancyjnie na drugi, ale dopłaciłem 20zł i wziąłem tą "dwururkę". Przyszedł obity i podrapany jak stara, tania dziwka, pewnie z złośliwości, ale podrapałem go, omalowałem antykorozyjna i przez pół roku nic się z nim nie działo, trochę głośniejszy na wysokich obrotach (miałem benzyne), samochód poszedł w świat to nie wiem jak sprawa wygląda teraz.

    Generalnie, jak za 200zł to wziąłbym ten tłumik raz jeszcze, tylko po zakupie zabezpieczył go antykorozyjnie w własnym zakresie.
    Ostatnio edytowane przez Mongoose ; 28-09-2016 o 08:10

  6. #6
    Użytkownik Świeżak Avatar E-mil85
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Alfa 159 Ti 1.9 JTDm 16V ,Alfa 147 1.9 JTD. Była: Alfa Romeo 156 1.9 JTD Sportpack
    Postów
    53

    Domyślnie

    Czyli nie jest najgorzej jak na ten hajs,a może wiecie jaka jest średnica tych końcówek?

  7. #7
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Gniezno
    Auto
    156 v6 & 159 1,9JTDm
    Postów
    12

    Domyślnie

    2x60 mm i są lekko ukosowane.

  8. #8
    Użytkownik Świeżak Avatar E-mil85
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Alfa 159 Ti 1.9 JTDm 16V ,Alfa 147 1.9 JTD. Była: Alfa Romeo 156 1.9 JTD Sportpack
    Postów
    53

    Domyślnie

    Dzięki tommi to chyba tak w sam raz

  9. #9
    Użytkownik Znawca Avatar Mongoose
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    156 Sportwagon 2.0 JTS
    Postów
    1,326

    Domyślnie

    Seryjna rura ma chyba 75x85mm. Ten z aukcji ma jedna rure zaślepiona w 50% gdzieś, więc przelot raczej ten sam. Mam fote z 147
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMAG0225.jpg
Wyświetleń:	13
Rozmiar:	82.5 KB
ID:	211757

  10. #10
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar Artisu
    Dołączył
    07 2016
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 156 2,4 JTD Sportwagon
    Postów
    1

    Domyślnie

    Kupiłem na Allegro dwururkę od Peśli z Allegro, co miała pasować do modelu JTD 2,4. Mechanik męczył się pół dnia, żeby go zamontować u mnie - (a miał podejść bez problemu). Wadził puszką z lewej o podłużnicę (tłumik który miałem wcześniej miał bardziej kształt trójkąta w przekroju puszki i jedną rurę wylotową po lewej a ten ma przekrój prostokąta i dwie rurki wylotowe). W końcu musieliśmy przesunąć tłumik bardziej w prawo żeby nie wadził, ale to się wiązało z koniecznością wycięcia większego otworu w zderzaku po prawej o jakieś 5 cm przez tą drugą rurkę w tłumiku). Jeśli chodzi o mój model tłumika, to wyloty nie są zaślepione jak w zdjęciu powyżej i spaliny lecą równo z obu (tą z prawej nawet lekko mocniej). Brzmienie faktycznie bardziej bassowe niż na poprzednim tłumiku, ale w dieslu to żeby warczało, trzeba by zdemontować chyba tłumik środkowy. Nie wiem jeszcze jak na większych prędkościach i obrotach. Niestety, nie jest to tłumik z blachy aluminiowej jak pisze w opisie, bo magnes mocno łapie do puszki tłumika, więc zalecam pomalować dobrą farbą żaro-odporną tłumik i łączenia, jak ma długo wytrzymać.Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMAG3990.jpg
Wyświetleń:	7
Rozmiar:	136.0 KB
ID:	222468
    Ostatnio edytowane przez Artisu ; 22-02-2017 o 11:59

Podobne wątki

  1. Tłumik 166
    Utworzone przez andrzej1980 w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 07-07-2016, 21:47
  2. 147 gta tłumik
    Utworzone przez adamdobrzelewsk w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 21-06-2013, 07:20

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory