Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 42

Temat: Jtd 1.9 105KM ciezko odpala na zimnym silniku

  1. #21
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Didi1102
    Dołączył
    12 2016
    Mieszka w
    Czernica
    Auto
    156sw
    Postów
    255

    Domyślnie

    Wydaje mi sie ze wtryskami steruje ecu bo wtrysk otwiera sie po sygnale z ecu ... swiece bardzo prosto sie sprawdza bez wykrecania wyciagasz przekaźnik odpinasz środkową kostkę i tam masz przewody do świeć fajny dostep
    Multimetr wpinasz gdzieś do masy (blok) i mierzysz opór (ohm) dajesz paramert 200 ohm

    i robisz pomiar zdrowa swieca powinna miec od 0,5 do 1,5 ohm zalezy od producenta wyrzsze parametry oznaczaja ze juz sa spalone u mnie bylo 7,7Mohm i 1,6Mohm a dwie 1,6ohm czyli jeszcze znosnie

    No i pytanie czy przekaznik wogole klepie...
    Wysłane z mojego G620S-L01 przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez Didi1102 ; 18-01-2017 o 08:23

  2. #22
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar gcredhot18
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Swieradow-Zdroj/Wrocław Poland
    Auto
    Była 159 SW 1.9 JTDm 2006r. Jest XF 2017. 241KM
    Postów
    910

    Domyślnie

    Cytat Napisał Didi1102 Zobacz post
    Wydaje mi sie ze wtryskami steruje ecu bo wtrysk otwiera sie po sygnale z ecu ... swiece bardzo prosto sie sprawdza bez wykrecania wyciagasz przekaźnik odpinasz środkową kostkę i tam masz przewody do świeć fajny dostep
    Multimetr wpinasz gdzieś do masy (blok) i mierzysz opór (ohm) dajesz paramert 200 ohm

    i robisz pomiar zdrowa swieca powinna miec od 0,5 do 1,5 ohm zalezy od producenta wyrzsze parametry oznaczaja ze juz sa spalone u mnie bylo 7,7Mohm i 1,6Mohm a dwie 1,6ohm czyli jeszcze znosnie

    No i pytanie czy przekaznik wogole klepie...
    Wysłane z mojego G620S-L01 przy użyciu Tapatalka
    To wszystki juz sprawdzone...zostalo tylko pytanie o wtryskiwacze...jak to sie ma cf3 do cf2 ,strojenie itp...

    Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

  3. #23
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar gcredhot18
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Swieradow-Zdroj/Wrocław Poland
    Auto
    Była 159 SW 1.9 JTDm 2006r. Jest XF 2017. 241KM
    Postów
    910

    Domyślnie

    Zrobilem logi dynamiczne kilku parametrów 1500obr. 3bieg i gaz w podlogę...gasnie często choc nie zawsze(czasem szarpnie tylko i jedzie dalej) przy 4000 obr. i wywala błąd PO191 podczas spokojnej jazdy nic sie nie dzieje,bledu nie wywala...winny przelewający wryskiwacz? Ponizej logi...
    https://drive.google.com/file/d/0Bw1...w?usp=drivesdk

    Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

  4. #24
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar gcredhot18
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Swieradow-Zdroj/Wrocław Poland
    Auto
    Była 159 SW 1.9 JTDm 2006r. Jest XF 2017. 241KM
    Postów
    910

    Domyślnie

    wymieniłem wtryskiwacz ,który przelewał. efektem jest odpalanie auta od tzw."strzała" brak szarpania,gasniecia motoru przy obrotach około 4000 i brak jakichkolwiek błedów w tym błędu po191 Zrobiłem trzy próby logowania dynamicznego(ponizej linki) i w czasie tych prób nic się nie działo. Jedyne co pozostało to dymienie na czarno przy przegazowaniu i lekkie dymienie na siwo zaraz przy odpalenie(pozniej gdy sie nagrzeje jest ok) Biorę pod uwagę,ze moze byc nieszczelność w ukladzie dolotowym ale zastanawia mnie odczyt parametrow dotyczacych powietrza w ponizszych wykresach..Proszę o opinię kogoś kto ma o tym pojęcie.w razie czego mogę zmierzyc tez inne wartości z tym,ze na wykresie bedą max 4 mierzone parametry-taka wersja Mesa. Uprzedzając pytania o egr-czysciłem i zaslepiłem ale tylko od str.zaworu.
    https://drive.google.com/file/d/0Bw1...ew?usp=sharing
    https://drive.google.com/file/d/0Bw1...ew?usp=sharing
    https://drive.google.com/file/d/0Bw1...ew?usp=sharing
    tu logi ze starym wtryskiem:
    https://drive.google.com/file/d/0Bw1...ew?usp=sharing
    Ostatnio edytowane przez gcredhot18 ; 29-01-2017 o 14:42

  5. #25
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,520

    Domyślnie

    Daj:
    Prędkość obr; dawka paliwa ogólna; zmierzona masa powietrza; zmierzone ciśnienie doładowania.
    Zrób pomiar na 4 biegu.
    Wydaje mi się że trochę za mało przepływka pokazuje, więc odepnij ją (wtyczkę) i zrób drugi pomiar z tymi samymi parametrami

    To co ci już pisałem. Włożenie wtrysków 119 do 105KM spowoduje kilku % różnice czasów wtrysków (w zalezności od zakresów na + albo na -). Za zawsze przeprogramowywałem sterownik po wymianie wtrysków bo to tak jakby "tuning"

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  6. #26
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar gcredhot18
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Swieradow-Zdroj/Wrocław Poland
    Auto
    Była 159 SW 1.9 JTDm 2006r. Jest XF 2017. 241KM
    Postów
    910

    Domyślnie

    Cytat Napisał maly_777 Zobacz post
    Daj:
    Prędkość obr; dawka paliwa ogólna; zmierzona masa powietrza; zmierzone ciśnienie doładowania.
    Zrób pomiar na 4 biegu.
    Wydaje mi się że trochę za mało przepływka pokazuje, więc odepnij ją (wtyczkę) i zrób drugi pomiar z tymi samymi parametrami

    To co ci już pisałem. Włożenie wtrysków 119 do 105KM spowoduje kilku % różnice czasów wtrysków (w zalezności od zakresów na + albo na -). Za zawsze przeprogramowywałem sterownik po wymianie wtrysków bo to tak jakby "tuning"
    w sobote-niedziele bedzie pomierzone

  7. #27
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar gcredhot18
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Swieradow-Zdroj/Wrocław Poland
    Auto
    Była 159 SW 1.9 JTDm 2006r. Jest XF 2017. 241KM
    Postów
    910

    Domyślnie

    Uporalem się z cięzkim odpalaniem.przyczyna banalna-wadliwa swieca. Pozostalo tylko dymienie na czarno.w weekend nede czyscil odmę i posprawdzam wszystkie rury.wezyki z odmy mocno ubabrane w oleju wiec calkiem mozliwe ze dmucha mi tym olejem w dolot choc jak sciagalem rure od kolektora to mocno zabrudzony nie byl

    Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

  8. #28
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Didi1102
    Dołączył
    12 2016
    Mieszka w
    Czernica
    Auto
    156sw
    Postów
    255

    Domyślnie

    Ej a świece nie są odpalane w zależności od temperatury otoczenia?

    : O.o :

  9. #29
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar komisarz
    Dołączył
    11 2016
    Auto
    156 SW 1.9 16V 150KM '05r DISTINCTIVE
    Postów
    513

    Domyślnie

    Raczej w zależności od temp silnika, nie wiem jaka jest granica ale napewno od któregoś momentu osiągnięcia tego progu ecu nie daje sygnału na przekaźnik i świece nie grzeją, widać to np gdy po przekręceni kluczyka spirala pojawia się na sekundę dosłownie mignie tylko

  10. #30
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Didi1102
    Dołączył
    12 2016
    Mieszka w
    Czernica
    Auto
    156sw
    Postów
    255

    Domyślnie

    Hehehe nie sugeruj sie mignieciem spirali bo swiece grzeją okolo 8 sekund nawet jak spiralka nie świeci
    Szukałem w swojej problemu z paleniem na mrozie okazalo sie ze przekaznik dawal napiecie na świece a spiralka sie nie świeciła a co ciekawe po przekreceniu stacyjki w zaplon przekaznik puszczał a juz po odpaleniu potrafil znowu wskoczyc na stałe a spiralka nie świeciła teraz mam kontrolke ktora jest wpieta pod zasilanie cewki zwierajacej styk wysokopradowy na swiece i widze kiedy przestaje grzać i w razie zblokowania moge uniknac przepalenia/przegrzania świec ... dzis sprubuje zagrzac świece przed rozruchem i zobaczę czy zapali lepiej ...

    : O.o :
    Ostatnio edytowane przez Didi1102 ; 03-03-2017 o 11:53

Podobne wątki

  1. Nie odpala na zimnym silniku
    Utworzone przez May992 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 19-09-2016, 16:11
  2. [159] ciezko odpala na zimnym silniku P0683, P0520, P0401
    Utworzone przez powerride w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 25-04-2014, 15:43
  3. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 03-11-2013, 09:54
  4. [146] 1.6 8V Boxer - nie odpala na zimnym silniku
    Utworzone przez Vincent30 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 15-04-2012, 10:21
  5. Gorzej odpala na zimnym silniku.
    Utworzone przez syfon w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 08-07-2011, 23:24

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory