Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 27

Temat: powracający błąd p0130

  1. #1
    michal100
    Gość

    Talking powracający błąd p0130

    witam po wymianie sondy spowodowanej bledem p0135 teraz mam bład p0130 co z tym zrobic

    p0130 02 sensr circuit malfunction bank sensor 1

    a to sa info z unidiaga pomiary robione na biegu jałowym

    zakres pracy sondy 350 do okolo 1000

    air mass measuerd okolo 14 kg/h

    air flow meter voltage 1413 -1378
    lambda sensor integrator 1.001-0.9686

    fra 1.066 hight loads
    fra low loadas 1,15
    fra self adaptive 1,15



    wygląda na przepływomierz

    czy po wymianie sondy powinna byc przeprowadzona adaptacja jesli tak to w jaki sposób

    może resecik ???


    autko 2,5 v6 99 rok

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Zazwyczaj uszkodzony przepływomierz wykańcza sondę lambda i ich uszkodzenie występuje niejako w parze
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  3. #3
    selius
    Gość

    Domyślnie

    P0130 to jest blad sondy, od przeplwyki byl by P0170.

  4. #4
    ViP Rowerzysta Avatar tom993
    Dołączył
    03 2008
    Auto
    155 V6
    Postów
    276

    Domyślnie

    Po sondzie robi sie reset parametrow... przynajmniej ja zawsze robie u kazdego po zmianie... a te wartosci z unidiaga to 0,35-1V ?? bo ja tak to cos srednio przynajmniej do ts`a...powinna sie odbijac prawie od 0 chyba ze inaczej jest w v6`ce...
    AR 156 1.8 TS LPG -> AR 159 Sportwagon 1.9 JTDm Ti -> BMW 520xD

  5. #5
    michal100
    Gość

    Domyślnie

    jestes w stanie krok po kroku pokierować jak zrobić reset parametrów z góry dziękuję

  6. #6
    ViP Rowerzysta Avatar tom993
    Dołączył
    03 2008
    Auto
    155 V6
    Postów
    276

    Domyślnie

    http://www.forum.alfaholicy.org/147_...tml#post136848

    Wszystko jest w tym poscie autorstwa naszego forumowego specjalisty bubu321. Ja o unidiagu nie mam pojecia bo nie chce sobie utrudniac zycia jak mam alfadiaga...
    AR 156 1.8 TS LPG -> AR 159 Sportwagon 1.9 JTDm Ti -> BMW 520xD

  7. #7
    michal100
    Gość

    Domyślnie

    tak jest ale czy konkretnie pod tego kompa tam sa przykłady do ts nic konkretnego na moja 2,5 v6 czy to jest uniwersalne do wszystkich ??

  8. #8
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - raczej ten artykuł nie jest uniwersalny, artykułowałem kilka razy że temat dotyczy szczególnie 156 TS 2.0.
    - jest okazja aby rozszerzyc temat o inne modele.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  9. #9
    michal100
    Gość

    Domyślnie

    chetnie bym uczestniczył w rozbudowie tego dzilału tylko gdzie tego szukać
    ty jak sadze nie posiadasz parametrów resetowania mojej alfki

  10. #10
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    Teoria mówi że jeśli definicje Unidiaga obsługują twój model samochodu ( zobacz na kod ISO ), to należy zastosować komendę zgodnie z opisem w podanym powyżej temacie.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

Podobne wątki

  1. Powracający błąd
    Utworzone przez Paulos76 w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 30-12-2014, 10:40
  2. Powracający błąd P0130
    Utworzone przez majkel_dg w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 20-05-2012, 07:26
  3. powracający błąd czujnika temperatury 2,4 jtd
    Utworzone przez madtoc w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 05-12-2011, 11:51
  4. Powracający błąd ABS!
    Utworzone przez Woland83 w dziale 156
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 03-11-2011, 12:34
  5. Powracający błąd P0404 EGR
    Utworzone przez skipas w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 11-10-2011, 07:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory