Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9
  1. #1
    adasco
    Gość

    Domyślnie spadek obrotow po odpaleniu

    Cos mi sie dzieje.
    Po kolei.
    1) odpala elegancko, lapie od razu. Ale sekunde po odpaleniu obroty schodza bardzo nisko, silnik drzy.
    2) po 5-10 sekundach, nie tykajac gazu - obroty wracaja do normy i chodzi, ale nie mozna za mocno depnac gazu, bo spadnie i zgasnie. Nie mozna skrecic kol na maxa, bo tez lubi zgasnac.
    3) jesli delikatnie rusze i jade - to juz jade. Po minucie pracy jest juz gitara i niczego niepokojacego nie widac. Obroty jalowego idealnie sie trzymaja.
    4) dzieje sie tak tylko na zimnym rozruchu.
    5) wariator i rozrzad nowka, ale juz przed wymiana to mialem.
    6) czasem pali bez problemu i obroty nie skacza.
    7) Kiedy skrece kola na maxa, obroty lekko spadaja, podobnie jak po odpaleniu klimy.
    8) spalanie i wszystko inne w normie. Kontrolki wtrysku i inne - milcza.

    Ma ktos jakis pomysl, od czego zaczac sprawdzanie? Nie chce szukac w ciemno, ale cos mi podpowiada przeplywke albo krokowiec. Ale co im moge zrobic samodzielnie?

  2. #2
    kaiowas
    Gość

    Domyślnie

    Zacznij od przepływomierza,bo on moze tak mieszac.

  3. #3
    Administrator ds. moderatorów Romeo Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,075

    Domyślnie

    świece lub przewody

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  4. #4
    Administrator ds. serwera Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Zawiercie
    Auto
    156 SW 1.9 JTDm
    Postów
    2,163

    Domyślnie

    silniczek krokowy? osluchaj jak pracuje, moze sie zawiesza...

  5. #5
    adasco
    Gość

    Domyślnie

    swiece i przewody ogladali podobno w serwisie jak robili rozzrad. Nie chcieli mnie naciagac na wymiane, wiec pewnie jeszcze daja rade. Bo chyba nie ma sposobu, by je sprawdzic inaczej niz organoleptycznie?

    A przeplywomierz co - wyjac i oczyscic? A jakis krotki manual, jak sie czysci? Wyjac raczej wiem jak, ale czyscic - niekoniecznie, boje sie popsuc.

  6. #6
    Administrator ds. serwera Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Zawiercie
    Auto
    156 SW 1.9 JTDm
    Postów
    2,163

    Domyślnie

    adasco, patrz w zrob to sam. masz jak czyscic przepustnice i krokowca w 145. u Ciebie wyglada podobnie...
    przepustnice mozna wyczycic tez bez wykrecania, z odpieta rura, popychajac lopatke, ale czy takie czyszczenie cos daje?

  7. #7
    kaiowas
    Gość

    Domyślnie

    przepływomierz mozesz tylko wymienic -nic z nim ,nie da sie zrobic-a nie masz kogo ,kto by Ci pozyczył na próbe?Ja by Ci dał mój tylko mieszkam troche daleko :?

  8. #8
    adasco
    Gość

    Domyślnie

    hmmmm to pytanie czy jest on zamienny z innymi TS, czy musi byc od 2,0....
    Skoro wymienic - to powiedz mi, po co chlopaki je czyszcza???? Jesli to niepottzzebne?

    Chyba, zeby probowac bez niego? co myslisz?

  9. #9
    Administrator ds. serwera Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Zawiercie
    Auto
    156 SW 1.9 JTDm
    Postów
    2,163

    Domyślnie

    Cytat Napisał adasco
    to powiedz mi, po co chlopaki je czyszcza????
    ponoc tam sie czasem nagar zbiera i to powoduje bledny odczyt.

    bez niego sprobowac mozesz, jak obroty nei beda skakac to bedziesz pewny, ze to przez przeplywke...

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 27-01-2016, 04:40
  2. Błąd P2009 dziwny spadek obrotów po odpaleniu.
    Utworzone przez norbi318 w dziale GT
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 30-05-2015, 13:57
  3. [145] Czujnik obrotow
    Utworzone przez kordan18 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 15-04-2014, 12:45
  4. [145] Po nocy po odpaleniu traci moc - po ponownym odpaleniu problem znika
    Utworzone przez krzyzie w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 31-08-2011, 08:27
  5. 2.5V6 falowanie obrotow
    Utworzone przez mourning w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 28-01-2011, 07:46

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory