Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Temat: Alfa Romeo 156 1.9 JTD Gaśnie pod obciążeniem.

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    09 2018
    Auto
    Alfa romeo 156 1.9 jtd
    Postów
    6

    Domyślnie Alfa Romeo 156 1.9 JTD Gaśnie pod obciążeniem.

    Witam, mam pewien problem z alfą otóż auto tak przy ~3700obr na biegu gaśnie (pedał w podłoge). Na biegu jałowym oraz od 2500-3000tys obrotów jak dam gaz do spodu nie zgaśnie. Przy zgaszeniu pojawia się błąd:
    P0191 - Czujnik wysokiego cisnienia paliwa.

    Jak mam dodać logi z programu FES ?

    Wymienione zostało :
    - Regulator w pompie
    - czujnik na listwie i
    - Filtr paliwa/powierza
    - przepływomierz


    Pozdrawiam.

  2. #2
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar tomasz_
    Dołączył
    05 2013
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    AR 156 Sportwagon 1.9 150 KM "GQ"
    Postów
    244

    Domyślnie

    Ciśnienie jest takie jak zadane?


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  3. #3
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    09 2018
    Auto
    Alfa romeo 156 1.9 jtd
    Postów
    6

    Domyślnie

    Nie moge wrzucic linka ale tak wrzuce :

    ECU ISO Code: FD 86 85 98 75
    2018-09-19 19:31:53
    CONNECTED TO:
    ALFA 156 1.9 JTD
    Bosch EDC15 Diesel Injection (1.9)
    --------------------------------------------------------------

    Kod ISO: FD 86 85 98 75
    Numer rysunku FIAT: 46739031000
    Numer sprzętu: 0281010020
    Wersja sprzętu: 00
    Numer oprogr.: 1037359785
    Wersja oprogr.: 0000
    Numer homologacji: 4B932)
    Data zaprogramowania: 09/23/1999


    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 849 obr/min
    Dawka paliwa: 6,94 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 9,25 mg/w
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 315,0 bar

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 845 obr/min
    Dawka paliwa: 6,86 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 9,73 mg/w
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 298,5 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,256 V

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 1802 obr/min
    Dawka paliwa: 21,39 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 28,96 mg/w
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 369,9 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,574 V

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 924 obr/min
    Dawka paliwa: 0,08 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 0,00 mg/w
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 307,6 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,295 V

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 924 obr/min
    Dawka paliwa: 5,89 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 8,30 mg/w
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 291,2 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,310 V

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 840 obr/min
    Dawka paliwa: 6,79 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 7,96 mg/w
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 289,3 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,286 V

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 845 obr/min
    Dawka paliwa: 6,92 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 8,10 mg/w
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 313,1 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,281 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 300,2 bar

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 851 obr/min
    Dawka paliwa: 6,50 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 8,99 mg/w
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 316,8 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,271 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 300,1 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: %

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 851 obr/min
    Dawka paliwa: 6,72 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 9,17 mg/w
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 300,3 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,334 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 300,2 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 20,52 %

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 850 obr/min
    Dawka paliwa: 7,17 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 7,96 mg/w
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 318,6 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,246 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 300,2 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 20,54 %

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 1408 obr/min
    Dawka paliwa: 6,92 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 7,78 mg/w
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 313,1 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,271 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 300,2 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 20,94 %

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 842 obr/min
    Dawka paliwa: 1,50 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 0,00 mg/w
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 315,0 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,281 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 300,2 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 20,70 %

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 4826 obr/min
    Dawka paliwa: 25,96 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 31,36 mg/w
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 467,0 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,921 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 925,0 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 55,41 %

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 4826 obr/min
    Dawka paliwa: 28,30 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 17,45 mg/w
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 697,8 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,901 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 500,0 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 23,60 %

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 3423 obr/min
    Dawka paliwa: 0,00 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 0,00 mg/w
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 384,6 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,427 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 300,5 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 19,22 %

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 1612 obr/min
    Dawka paliwa: 0,00 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 0,00 mg/w
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 269,2 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,305 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 300,2 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 20,63 %

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 849 obr/min
    Dawka paliwa: 6,22 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 8,67 mg/w
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 304,0 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,339 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 300,2 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 20,83 %

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 851 obr/min
    Dawka paliwa: 6,69 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 7,17 mg/w
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 291,2 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,349 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 300,2 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 20,61 %

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 849 obr/min
    Dawka paliwa: 6,57 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 8,96 mg/w
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 282,0 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,300 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 300,2 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 20,55 %

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 849 obr/min
    Dawka paliwa: 7,15 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 7,56 mg/w
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 287,5 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,334 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 300,2 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 20,63 %

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 848 obr/min
    Dawka paliwa: 6,30 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 8,88 mg/w
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 300,3 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,295 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 300,2 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 20,62 %

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 855 obr/min
    Dawka paliwa: 6,61 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 8,03 mg/w
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 309,5 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,286 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 300,2 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 20,48 %
    Zmierzona masa powietrza: 459,7 mg/w
    Oczekiwana masa powietrza: 290,0 mg/w

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 849 obr/min
    Dawka paliwa: 6,80 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 7,60 mg/w
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 289,3 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,325 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 300,2 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 20,52 %
    Zmierzona masa powietrza: 462,5 mg/w
    Oczekiwana masa powietrza: 290,0 mg/w
    Masa powietrza (przetwornik): 2,144 V

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 849 obr/min
    Dawka paliwa: 6,79 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 7,77 mg/w
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 282,0 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,315 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 300,2 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 21,01 %
    Zmierzona masa powietrza: 463,4 mg/w
    Oczekiwana masa powietrza: 290,0 mg/w
    Masa powietrza (przetwornik): 2,206 V

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 2508 obr/min
    Dawka paliwa: 6,58 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 7,76 mg/w
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 305,8 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,290 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 300,2 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 20,97 %
    Zmierzona masa powietrza: 436,0 mg/w
    Oczekiwana masa powietrza: 1231,2 mg/w
    Masa powietrza (przetwornik): 2,857 V

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 2508 obr/min
    Dawka paliwa: 19,13 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 8,23 mg/w
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 399,2 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,457 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 339,6 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 19,64 %
    Zmierzona masa powietrza: 536,3 mg/w
    Oczekiwana masa powietrza: 587,2 mg/w
    Masa powietrza (przetwornik): 2,773 V

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 1347 obr/min
    Dawka paliwa: 3,06 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 7,95 mg/w
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 287,5 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,320 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 300,2 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 20,99 %
    Zmierzona masa powietrza: 464,9 mg/w
    Oczekiwana masa powietrza: 470,7 mg/w
    Masa powietrza (przetwornik): 2,198 V

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 1347 obr/min
    Dawka paliwa: 28,11 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 33,83 mg/w
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 688,6 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,853 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 362,4 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 20,62 %
    Zmierzona masa powietrza: 529,4 mg/w
    Oczekiwana masa powietrza: 600,0 mg/w
    Masa powietrza (przetwornik): 2,912 V

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 3042 obr/min
    Dawka paliwa: 0,00 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 3,08 mg/w
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 289,3 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,295 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 404,2 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 25,83 %
    Zmierzona masa powietrza: 496,1 mg/w
    Oczekiwana masa powietrza: 1200,0 mg/w
    Masa powietrza (przetwornik): 3,646 V

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 923 obr/min
    Dawka paliwa: 0,15 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 0,00 mg/w
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 346,1 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,374 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 300,5 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 19,20 %
    Zmierzona masa powietrza: 514,0 mg/w
    Oczekiwana masa powietrza: 482,0 mg/w
    Masa powietrza (przetwornik): 2,369 V

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 923 obr/min
    Dawka paliwa: 5,43 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 7,25 mg/w
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 316,8 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,251 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 300,2 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 20,88 %
    Zmierzona masa powietrza: 456,7 mg/w
    Oczekiwana masa powietrza: 290,0 mg/w
    Masa powietrza (przetwornik): 2,142 V

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 846 obr/min
    Dawka paliwa: 6,24 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 7,44 mg/w
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 318,6 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,256 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 300,2 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 20,58 %
    Zmierzona masa powietrza: 457,8 mg/w
    Oczekiwana masa powietrza: 290,0 mg/w
    Masa powietrza (przetwornik): 2,201 V

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 846 obr/min
    Dawka paliwa: 6,35 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 8,86 mg/w
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 304,0 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,305 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 300,2 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 20,57 %
    Zmierzona masa powietrza: 455,7 mg/w
    Oczekiwana masa powietrza: 290,0 mg/w
    Masa powietrza (przetwornik): 2,203 V

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 0 obr/min
    Dawka paliwa: 0,00 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 0,00 mg/w
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 7,3 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 0,518 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 300,5 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 0,00 %
    Zmierzona masa powietrza: 3276,7 mg/w
    Oczekiwana masa powietrza: 1200,0 mg/w
    Masa powietrza (przetwornik): 1,046 V

    ODCZYT KODÓW BŁĘDÓW:
    1: P0191 - Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa
    Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Range/Performance
    Powodem tego błedu jest fakt, że ECU odebrało bardzo wysoki sygnał z czujnika. Błąd obecnie nie jest aktywny. Skasuj błędy i obserwuj czy nie powrócą. Kontrolka na desce nie została włączona przez ten błąd.
    2: P0380 - Moduł podgrzewania świec żarowych
    Glow Plug/Heater Circuit Malfunction
    Powodem tego błedu jest fakt, że ECU odebrało bardzo niski sygnał z czujnika. Błąd obecnie nie jest aktywny. Skasuj błędy i obserwuj czy nie powrócą. Kontrolka na desce nie została włączona przez ten błąd.
    3: P0404 - Sterowanie zaworu EGR
    Exhaust Gas Recirculation Circuit Range/Performance
    Błąd obecnie nie jest aktywny ale został zapisany w pamięci. Skasuj błędy i obserwuj czy nie powrócą. Kontrolka na desce nie została włączona przez ten błąd.

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 0 obr/min
    Dawka paliwa: 0,00 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 0,00 mg/w
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 7,3 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 0,513 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 300,5 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 0,00 %
    Zmierzona masa powietrza: 3276,7 mg/w
    Oczekiwana masa powietrza: 1200,0 mg/w
    Masa powietrza (przetwornik): 1,046 V

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 0 obr/min
    Dawka paliwa: 0,00 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 0,00 mg/w
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 7,3 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 0,518 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 300,4 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 0,00 %
    Zmierzona masa powietrza: 3276,7 mg/w
    Oczekiwana masa powietrza: 1200,0 mg/w
    Masa powietrza (przetwornik): 1,046 V

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 0 obr/min
    Dawka paliwa: 0,00 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 0,00 mg/w
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 7,3 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 0,518 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 300,5 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 0,00 %
    Zmierzona masa powietrza: 3276,7 mg/w
    Oczekiwana masa powietrza: 1200,0 mg/w
    Masa powietrza (przetwornik): 1,046 V

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 0 obr/min
    Dawka paliwa: 0,00 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 0,00 mg/w
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 7,3 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 0,518 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 300,5 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 0,00 %
    Zmierzona masa powietrza: 3276,7 mg/w
    Oczekiwana masa powietrza: 1200,0 mg/w
    Masa powietrza (przetwornik): 1,046 V

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 0 obr/min
    Dawka paliwa: 0,00 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 0,00 mg/w
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 5,4 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 0,518 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 300,4 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 0,00 %
    Zmierzona masa powietrza: 3276,7 mg/w
    Oczekiwana masa powietrza: 1200,0 mg/w
    Masa powietrza (przetwornik): 1,047 V

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 0 obr/min
    Dawka paliwa: 0,00 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 0,00 mg/w
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 5,4 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 0,518 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 300,5 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 0,00 %
    Zmierzona masa powietrza: 3276,7 mg/w
    Oczekiwana masa powietrza: 1200,0 mg/w
    Masa powietrza (przetwornik): 1,046 V

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 0 obr/min
    Dawka paliwa: 0,00 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 0,00 mg/w
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 5,4 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 0,518 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 300,4 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 0,00 %
    Zmierzona masa powietrza: 3276,7 mg/w
    Oczekiwana masa powietrza: 1200,0 mg/w
    Masa powietrza (przetwornik): 1,046 V

    AKTYWOWANIE NASTAWNIKA...
    Przekaźnik pompy paliwa
    WYKONANE


    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 0 obr/min
    Dawka paliwa: 0,00 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 0,00 mg/w
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 7,3 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 0,518 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 300,4 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 0,00 %
    Zmierzona masa powietrza: 3276,7 mg/w
    Oczekiwana masa powietrza: 1200,0 mg/w
    Masa powietrza (przetwornik): 1,051 V

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 0 obr/min
    Dawka paliwa: 0,00 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 0,00 mg/w
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 7,3 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 0,518 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 300,5 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 0,00 %
    Zmierzona masa powietrza: 3276,7 mg/w
    Oczekiwana masa powietrza: 1200,0 mg/w
    Masa powietrza (przetwornik): 1,051 V

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Obroty silnika: 0 obr/min
    Dawka paliwa: 0,00 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 0,00 mg/w
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 7,3 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 0,518 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 300,4 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 0,00 %
    Zmierzona masa powietrza: 3276,7 mg/w
    Oczekiwana masa powietrza: 1200,0 mg/w
    Masa powietrza (przetwornik): 1,051 V
    - - - Updated - - -

    Jutro wyślę dokładne logi pod obciązeniem i na "luzie".

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2016
    Auto
    AR 156 SW 2.4JTD CF2 136KM 2000r
    Postów
    408

    Domyślnie

    popatrz co sie dzieje:

    Obroty silnika: 4826 obr/min
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 467,0 bar
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 925,0 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 55,41 %
    Obroty silnika: 4826 obr/min
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 697,8 bar
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 500,0 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 23,60 %
    Obroty silnika: 3423 obr/min
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 384,6 bar
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 300,5 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 19,22 %
    popatrz jakie sa rozbieżności, ten regulator na pewno dobry? pompe CR ktos sprawdzal? wtryski nie leja? Co z EGR zaslepiony czy jak bo przeplywka tez podaje we swiat:

    Zmierzona masa powietrza: 3276,7 mg/w
    Oczekiwana masa powietrza: 1200,0 mg/w
    //
    W sofcie nikt nic nie grzebal? Bo dziwna sprawa ze az tak za duzo leje paliwa

    //
    Nie wiem jaka masz wersje tego JTD ale sprawdz korekcje na wtryskach a jak nie wyswietla to zrob probe przelewowa...
    Ostatnio edytowane przez przemo832 ; 20-09-2018 o 22:30

  5. #5
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    09 2018
    Auto
    Alfa romeo 156 1.9 jtd
    Postów
    6

    Domyślnie

    Jeśli chodzi o Soft to nie wiem auto posiadam nie długo, co do przelewów zostala wykonana próba i wyszło wszystko poprawnie. Co do logów pod obciążeniem nie dalem rady ich dzis wykonać. Jutro na wieczór już będą.

    Edit:
    Pompa nie była sprawdzana, egr jest zaslepiony.

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2016
    Auto
    AR 156 SW 2.4JTD CF2 136KM 2000r
    Postów
    408

    Domyślnie

    A ten regulator nowka sztuka czy uzywka jakas? Jaki jest stan rozrzadu? Nie przeskoczyl czasem o jeden zabek lub cos w tym stylu?

    Zaslepiony egr tlumaczy blad P0404
    oraz rozbieznosci na przeplywce:
    Zmierzona masa powietrza: 3276,7 mg/w
    Oczekiwana masa powietrza: 1200,0 mg/w
    Jeszcze jedno, pompke w baku sprawdzales?
    Ostatnio edytowane przez przemo832 ; 20-09-2018 o 22:32

  7. #7
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    09 2018
    Auto
    Alfa romeo 156 1.9 jtd
    Postów
    6

    Domyślnie

    Pompka w baku sprawdzana poprzez fes został wysterowany przekaznik i słychać ze pracuje, stan rozrządu nie znany dzisiaj będe sprawdzał rozrząd i dam znać.

    Edit:
    Regulator uzywany.

  8. #8
    Użytkownik Rowerzysta Avatar AdamKarlino
    Dołączył
    09 2016
    Mieszka w
    Karlino
    Auto
    AR 156FL 1,9 jtd 16v 140KM
    Postów
    344

    Domyślnie

    Regulator wygląda na strzelony. Może ten używany też jest niesprawny. Zbyt duży rozrzut między oczekiwanymi a rzeczywistymi wartościami.

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2016
    Auto
    AR 156 SW 2.4JTD CF2 136KM 2000r
    Postów
    408

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pietja321 Zobacz post
    Regulator uzywany.
    To masz winowajce... Podmien na jakis inny jak masz mozliwosc...

  10. #10
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    09 2018
    Auto
    Alfa romeo 156 1.9 jtd
    Postów
    6

    Domyślnie

    Regulatory były 2 tylko że teraz mam z 115km wersji Ale numery te same. Na starym tylko różnił się napisem w nawiasie (B) Ale podmienialem z 105km i tego (B)nie było nigdzie. Efekt ten sam

Podobne wątki

  1. Alfa romeo 156 1.9 JTD Gaśnie po 5-10sek
    Utworzone przez Radek2332 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 29-01-2014, 16:14
  2. Alfa romeo 156 1.9 JTD Gaśnie
    Utworzone przez Radek2332 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 02-12-2013, 16:30
  3. Alfa Romeo 147 1.9 JTDM 16V (2005) co jakiś czas gaśnie
    Utworzone przez bartek825 w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 20-11-2012, 13:57
  4. Alfa Romeo 1.9 JTD 140 KM Odpala i gaśnie :( POMOCY!!!!
    Utworzone przez Alfa 147 1.9 w dziale 147
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 16-03-2012, 21:30
  5. Alfa romeo 156 gaśnie
    Utworzone przez samsung12 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-02-2012, 21:30

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory