Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16
  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar Siekier
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 156 1,8TS
    Postów
    522

    Domyślnie Montaż Głosników AR 156

    Witam ponownie,

    Niestety znowu bede meczyl pytaniami :? ale coz - Alfe mam od niedawna i wlasnie pobuje ogarnac kolejny temat a mianowicie montaz glosnikow w drzwiach.
    Czy musze rozebrac caly boczek aby wyjac stary glosnik i zamontowac nowy czy tez musze jedynie sciagnac atrapke (siatke) z glosnika? Nie chcialbym niczego polamac i probowac sciagac na sile atrapke gdy np ma sie okazac ze nie tedy droga hehe

  2. #2
    kaiowas
    Gość

    Domyślnie

    Wystarczy zdjac siatke-podwaz delikatnie w miejscu gdzie jest taki malutki cypelek-spoko znajdziesz-tylko uwazaj bo lubia sie łamac zaczepy.

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar Siekier
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 156 1,8TS
    Postów
    522

    Domyślnie

    dzieki kaiowas!

    marcins737 - co do spotkania - heh.. czas czas czas niestety.... Poki co wszystkie drobne rzeczy rozkminiam w pracy na parkingu bo nie mam czasu na kombinowanie a skolei pod blokiem troche siara, do tego jestem w trakcie zalatwiania jeszcze tych wszystkich formalnosci w urzedach - tragedia..... No ale dzieki za zaangazowanie!
    Mam nadzieje ze w przyszlym tygodniu troche uspokoi sie z tym wszystkim - moze bedzie chwilka to sie zgadamy - BTW: a to spotkanie lodziakow where?

  4. #4
    adasco
    Gość

    Domyślnie

    pod realem na pilsudskiego (stary widzew)

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar Siekier
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 156 1,8TS
    Postów
    522

    Domyślnie

    hehe loozik - kielbasa jak najbardziej OK

    Postaram sie wpasc sie moze nawet nie sam

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar Siekier
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 156 1,8TS
    Postów
    522

    Domyślnie

    wogole to sorry - w sumie nawet sie nie przywitalem na tym forum, ale nawet nie zdazylem ciachnac jakichs sensownych fotek - nadrobie zaleglosci wkrotce
    No i dzieki za zaproszenie!

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar Siekier
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 156 1,8TS
    Postów
    522

    Domyślnie

    koledzy to jeszcze takie pytanie:
    Czy ktos z was dobieral sie do syczków w drzwiach?
    Czy zeby sie do niego dostac wystarczy odkrecic caly ten modulik z klamka (pod klamka jest zaslepka a pod nia pewnie srubka)?
    Ogolnie to nie gra mi lewy syczek i zastanawiam sie gdzie moze byc przerwanie. No bo skoro gra dolny glosnik to znaczy ze polaczenie na kostce jest, a skolei nie sadze zeby w standardowym wyposazeniu AR dawala glosniki polaczone na zwrotnicy. Stad wnioskuje ze prawdopodobnie cos nie styka albo przy samym tweeterze, albo tweeter jest zeputy albo gdzies przy rozgalezieniu w drzwiach na glosnik dolny i syczek...
    Jak myslicie??

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar Siekier
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 156 1,8TS
    Postów
    522

    Domyślnie

    albo podlaczajac w miejsce syczka inny glosniczek - mam takie male gowienko chyba od jakiejs zabawki - powinno sie dac sprawdzic. Moze sie cos przy samym syku rozlutowalo... ;//

  9. #9
    adasco
    Gość

    Domyślnie

    a ja nie chce krakac, ale wyglada mi to na wiazke drzwi. Z taka przyp[adloscia spotkalem sie w peugeocie 306.... stad jestem przewrazliwiony. Mnie tez czasem nie gra - pomaga podglosnienie radia lub hukniecie w dzrwi - wowczas zalapuje.

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar Siekier
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 156 1,8TS
    Postów
    522

    Domyślnie

    Cytat Napisał adasco
    nie chce krakac, ale wyglada mi to na wiazke drzwi
    No kostka iso musi byc dobra skoro oba glosniki w drzwiach chodza na jednym kablu - wiec na pewno cos w drzwiach - a ta wiązka gdzie sie znajduje?
    Pewnie bez rozbierania drzwi sie nie obejdzie.. Zaraz po pracy smigam kupic elektrounizol :!:

Podobne wątki

  1. Pulsowanie głosników po dodaniu mocy na wzmaku
    Utworzone przez mateusz_o w dziale Car Audio
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 01-03-2014, 15:25
  2. Montaż DSP
    Utworzone przez mateo020 w dziale 166
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 01-02-2012, 20:02
  3. [156] Dziwne zniekształcenia po podpieciu głosników.
    Utworzone przez bugaj_90 w dziale Car Audio
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 25-09-2011, 10:56
  4. dziwne dzwieki po podłaczeniu głosników pod wzmacniacz
    Utworzone przez NERO2287 w dziale Car Audio
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 23-05-2011, 19:15
  5. Rozmiar głosników
    Utworzone przez AlfaSound_mania w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 21-06-2006, 18:36

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory