u mnie bylo latwo![]()
Nie bawilem sie silikonem ani niczym takim - cala rura za przeplywka kosztuje w ASO cos kolo 100 PLNow, to poczekalem dobe i wymienilem na nowa - falowania brak, auto nie muli w dolnym zakresie obrotow (wczesniej moglem tylko ruszyc na emeryta albo strzelic ze sprzegla powyzej 3500 RPM).




Odpowiedz z cytatem
pojechałem do hmmm powiedzmy "speca od tłumików" i po wstępnych oględzinach (łącznik elastyczny bez zarzutu) zaspawał jedną dziurkę na rurze przy końcowym no i po mojej opowiesci odnośnie zachowania auta stwierdził że na 90% zabity jest katalizator (dodał że lipa bo kat jest razem z tłumikiem środkowym) Gdybaliśmy tak sobie w kanale że najrozsądniejszym rozwiązaniem będzie wstawienie strumienicy zamiast kata i dobranie jakiegoś tłumika środkowego (mało miejsca) bo bez tego to będzie mnie prędzej słychać niż widać. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

