Strona 2 z 126 PierwszyPierwszy 12345678910111252102 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 1257
Wyświetlany wątek znajduje się w dziale 156 - Alfa Romeo 156 zadebiutowała na rynku w 1997. Jest najbardziej udanym handlowo modelem Alfy z lat 90. 156 zdobyła wiele wyróżnień w tym najważniejsze - Car Of the Year 1998. Montowano w niej silniki Twin Spark, 2.5 V6 (Internation Engine of the Year 2000), 3.2 GTA, JTS, JTD i JTDm. Do dziś 156 jest najpopularniejszym modelem Alfy na polskich drogach.
  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Alfa Romeo 166 FL R5 10v
    Postów
    1,190
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    24 d 23 h 37 m

    Domyślnie

    co do falowania obrotów było juz milion razy na forum
    radze przeczyścić przepustnicę i cały dolot (środkiem do czyszczenia gaźników), a potem jechać na reset parametrów adaptacyjnych powinno pomóc

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar RogerIZ28
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Była piękna 156 1.8TS 2000r LPI
    Postów
    719
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    1 d 18 h 49 m

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    - program Alfadiag zrobi diagnostykę oraz adaptację dla tego modelu.
    - darmowy program Unidiag wykona tylko adaptację, patrz temat " Unidiag ależ to bardzo proste".
    No to sobie zrobiłem tą diagnostykę...
    kojażę tylko 2 osoby z tego forum z Alfadiagiem, jedna połowę polski odemnie, a druga jeszcze dalej

    diesel power http://je.pl/qeuy

  3. #13
    Superjahu007
    Gość

    Domyślnie

    RogerIZ jesteś nieświadom tego jak blisko obok Ciebie jest ktoś AD

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Alfa Romeo 166 FL R5 10v
    Postów
    1,190
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    24 d 23 h 37 m

    Domyślnie

    roger skontaktuj sie z kolegą Fredem On jest z Czeladzi może coś poradzi że tak zrymuję

  5. #15
    Superjahu007
    Gość

    Domyślnie

    Zostaje tylko kontakt telefoniczny Fred ma bana na pół roku !
    Ostatnio edytowane przez Superjahu007 ; 04-09-2009 o 22:16 Powód: ortografia :)

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar RogerIZ28
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Była piękna 156 1.8TS 2000r LPI
    Postów
    719
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    1 d 18 h 49 m

    Domyślnie

    Cytat Napisał Superjahu007 Zobacz post
    Zostaje tylko kontakt telefoniczny Fred ma bana na pół roku !
    łohoho, aż poł roku? odsiadka w polsce trwa krócej
    No kiedyś się z nim umawiałem, ale w innej sprawie, no ale wymieniłem tamtą część więc temat był zamknięty. Ale nie miałem pojęcia że ma AD

    Ma ktoś z nim kontakt? jeżeli oczywiście Fredzio będzie miał ochotę w obecnej sytuacji Mi pomóc - jak ktoś z nim gada, to proszę aby zapytał.

    Pzdr

    diesel power http://je.pl/qeuy

  7. #17
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    były Alfa Romeo 156 2.5 V6, 1.6 TS
    Postów
    157
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    4 d 5 h 15 m

    Domyślnie

    kurcze, ja nie mogę się ciągle uporać z falowaniem obrotów. Adaptacja nie pomagała, a po tym jak obroty falowały między 500 a 1800 został wymieniony silniczek i też nic nie pomogło. Obroty falują mi na dwa sposoby:
    -ustawią się np. na 1800(nawet do tylu potrafią dojść) i nie chcą opaść, jak go przegazuję to opadają - czasem za pierwszym razem a czasem za 3-4.
    -obroty falują od 500 do 1800, czasem spadną tak nisko, że aż się pali kontrolka (akumulator) - auto się trzęsię i prawie gaśnie, są to szybkie cykle. Auto same się raczej rzadko potrafi ustatkować przy takich falowaniach. Jak stoje dłuzej to staram się gazem utrzymać obroty na 1000 i wtedy przestaje falować.
    Te drugie falowania są niebezpieczeni, bo jak dojeżdzam np. do skrzyżowania i mam wciśnięte sprzegło przy zmianie biegów to potrafi zgasnąć, a wtedy przestaje działać wspomaganie i hamulec też się cieżej wciska.
    Byłem na kompie, twierdzą, że sonda wporządku i przepływomierz też, nieszczelność między kolektorem a przednią rurą zlikwidowałem - wymiana uszczelki. Jak bocian (adam) wymieniał mi termostat to zauważyliśmy, że przepustnica jakby się nie domykała do końca - czy to ma jakiś związek?
    To jest strasznie wkurzające np. stoję na światłach silnik wyje, a ja muszę gazować jak idiota, żeby opadło, albo falują - też nie wygląda to ciekawie.
    No i jeszcze jedna kwestia: czy jak mam auto na luzie i obroty falują to się zwiększa spalanie mimo, że gaz nie jest wciśnięty ?

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    5,666
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    35 d 10 h 57 m

    Domyślnie

    - jeśli silnik ma obroty biegu jałowego, czyli około 860 obr/min to spalanie wynosi 2l/ motogodzinę.
    - mam swoję teorię na temat falowania i zależności od zapchanych wtryskiwaczy ale będę ja sprawdzał dopiero jak zrobię układ do czyszczenia wtryskiwaczy.
    - problemy z falowaniem zaobserwowałem wtedy kiedy temperatura powietrza się obniżyła, wtedy kiedy sterowanie wtryskiwaczami musiało być bardziej dokładniejsze.
    - te problemy mijały w dużym stopniu po podwyższeniu się temperatury powietrza.
    - sprawdzenie tej teorii jest proste w dwóch krokach: czas wtrysku na biegu jałowym ( t < 3 msek ) oraz wyczyszczenie wtryskiwaczy.
    - naturalnie dla potwierdzenia teorii robimy testy wydajności wtryskiwaczy po wyciągnieciu z listwy paliwowej, dopiero potem czyścimy wtryskiwacze i ponowne testy wydajności wtryskiwaczy oraz testy braku lania, przeciekania paliwa.
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    + G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF Nexus.

  9. #19
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    były Alfa Romeo 156 2.5 V6, 1.6 TS
    Postów
    157
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    4 d 5 h 15 m

    Domyślnie

    Można z polskiego na nasze co ja mam zrobić ? Wtryskiwacze sprawdzić bo za bardzo nie kumam? Z tych tematów które były o falowaniu obrotów to nie znalazłem nic o wstryskiwaczach.

  10. #20
    MarcinTM
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    mam swoję teorię na temat falowania i zależności od zapchanych wtryskiwaczy
    Hmm jeśli wtryskiwacz zapchany to zmienia się już mieszanka, wtedy po przez sondę leci info o tym, że uboga mieszanka,a przy okazji spadają obroty. Zwiększa się czas wtrysku ze względu na obroty i mieszankę. Stabilizacja czasem jest długa, widziałem na wykresie jak bujają się wtryski od 2.7ms do 11ms tak przez 7s i jest to dosłownie sinus. A jak wytłumaczyć to, że się toczy autko to faluję,a jak się stanie to szybciej przestaje?

Informacje o temacie

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. [164] falujace obroty
    Utworzone przez cima&paula w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 04-04-2013, 21:15
  2. [145] falujace obroty
    Utworzone przez poziomka w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 25-12-2012, 10:21
  3. falujace obroty
    Utworzone przez dawmaj w dziale 147
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 20-02-2011, 10:07
  4. falujace obroty, zdjełem zaworek i obroty nie faluja
    Utworzone przez nerlo1991 w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 08-12-2009, 23:19
  5. Falujace obroty 146 1.4 TS
    Utworzone przez doggy w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 17-03-2007, 15:34

Tagi dla tego tematu

Tagi użytkowników

piła spalinowa steel części

piła spalinowa steel części gaźnik

piła flo regulacja gaźnika

pila lancuchowa steel nie odpala

matrix 1.6 cena pila spalinowa

budowa pilarki spalinowej skan

stihl ms 181 regulacja gaźnika

nie spadające obroty alfa romeo 145

gaznik stihl ms 420

piła spalinowa spazm

pila lancuchowa sie dusi

jak rozlozyc przepustnice w alfie156 2 5v6

stihl 180 ms duzo pali przyczyny

jak ustawic wolne obroty w pilarce spalinowej steel ts 600

regulacja gaźnika piły spalinowej stihl

budowa silnika pilarki spalinowej skan

demontaż sprzęgła piły spalinowej ms 181

alfa 2.0ts faluja obroty na rozgrzanym silnikuodkręcenie sprzęgła piła steel ts 600regulacja wolnych obrotów w mls 180laczenie cylindra z gaznikiem w stihlu ms 362PIŁA V ŁAŃCUCHOWA steel TS 600pila stihl nie wchodzi na obrotyinstrukcja obslugi pily lancuchowej regulacje ustawieniaflo pilarki łańcuchowe regulacja gaźnika instrukcjaregulacja obrotów stell ts 600stihl 181 ms-obroty przy rozruchu nierównemiernik obrotów silnika pił spalinowychpila spalinowa matrix 1.6piła spalinowa steel ts 600 opiniepilarki spalinowe regulacja gaźnika stejl 600sthil 270 wolne obroty PS 170 STHIL shemat silnikaregulacja pilarki stihl ms 180 gaznikpiła spalinowa steel częscijak ustawić obroty piła steelalfa romeo ts falujace obrotyjak ustawić piłe steelstill ts 400 nie palipilarka flo ustawienie obrotówpilarki steel nie wchodzi na obrotydemontaż sprzęgła pilarki spalinowej filmikipaliwo do piły spalinowej stihl ms181 98 czy95wymiana kolektora ssącego stihl 181nie domaganiua pilare stihlregulacjia gaznika piły spalinowej stil chomikujregulacja wolnych obrotów alfa 2.5jak ustawić obroty shtihlaodma w twin sparkjak rozebrać piłę stihl ms170obrotomierz do sprawdzania obrotow w pilarcejak odkręcić tłumik stihl ms 362p1170 alfa romeopokaz jak wyregulowac obroty w pile spalinowejpila stell filtrczesci do pily steelinstrukcja demontażu gaźnika ms 261stihl 211 cewka forumalfa romeo 147 skaczace obroty opiniealfa romeo 145 spada do 200 obrotowjak wyregulowac pile stihl ms 361PILARKA STEEL MS600 na wolnych obrotach pracujestihl ms 180 w ktora strone odkrecic sprzegloalfa 156 schemat chomikujjakie ciśnienie ma piła spalinowajak ustawic gaznik w stihl ms 261stihl 211 schemat gażnikajak wyglada gaznik ms 180pila spalinowainstrukcja obsługi pilarki spalinowej skanłapanie lewego powietrza pod układem wtryskowym który jest na kolektorze dolotowymstihl ms 181 pompka oleju nie dzialastihl 170 jak ustawic wolne obrotypiła syczy z bakumiernik obrotow silnika spalinowegolicznik obrotów do regulacji piłintegrator sondy lambda powyzej gornego limituz czego zrobic obrotomierz do pily spalinowejjaka może być przyczyna jak piła stihl st600przyczyny gasnięcia piły spalinowejjak wyregulowac obroty alfa romeo 147 1.6 youtubestihl ms 180 spada z obrotowf00c2g2059 cenasilniczek krokowy alfa romeo 146 t .s 1.4steel ts 600 jak wyregulowac gaznikafalowanie twin sparkfalujace ob roty1.6 twin spark nie trzyma obrotówttermostat 156 tspiła spalinowa stihl ms 131 instrukcjajak wymienic gaznik w pilepiła spalinowa po przyłożeniu dusi sięstihl ts 700 wymiana sprzeglaregulacja gaźnika piły spalinowej stihl filmikidemontaz pompki oleju shell ms 180stihl 171 nie wchodzi na obrotyregulacja oleju w stihl ms 180yhs-ddc_bdwymiana filtra paliwa piły spalinowej flochińska piła faluja obrotylutowanie silnik

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
regeneracja wtryskiwaczy kraków - regeneracja turbosprężarek warszawa - regeneracja turbosprężarek mielec - Amortyzatory