Strona 46 z 126 PierwszyPierwszy ... 36373839404142434445464748495051525354555696 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 451 do 460 z 1257

Temat: Falujace obroty w TS

  1. #451
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Panowie jak tam u was z falowaniem?
    Ktos cos poprawil?wykluczyl?
    mnie tak nie daje spokoju kolektor ssacy w moim TSie a dokladniej zawor dwukomorowy czyli taka "gruszka"przy zbiorniczku plynu wspomagania.
    Dzieli odpowiednio kolektor w zaleznosci od potrzeby-skraca badz wydluza.Jak go sprawdzic?
    Gumowy wezyk z niego wystaje,zdjalem go i wstrzyknalem troche benzyny ekstrakcyjnej no i...mam wrazenie ze efekt jest pozytywny ale zobaczymy jak dlugo
    Nasuwa mi sie pytanie do wlascicieli programu diagnostycznego:
    -Czy podczas testu ten zawor jest diagnozowany badz jest opcja sprawdzenia go?
    Widze ze idzie do niego kabelek wiec powinien byc brany pod uwage przez system

  2. #452
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    w 1.6 nie ma tego zaworu a faluje...
    ale zdecydowanie mniej po wymianie przepływki i poprawieniu masy

  3. #453
    Moderator Znawca Avatar Teddy84
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
    Postów
    1,284

    Domyślnie

    Gdzieś juz to pisalem, u mnie ustało po zalataniu dziury w rurze dolotu. Napomknę ze dałbym sobie ręke odrąbać ze tam nie było dziury(sprawdzane kilkukrotnie) dopiero zalanie od wewnątrz płynem do czyszczenia przepustnić ujawniło miejsca pobierania lewego powietrza. Na szybko załatane taśmą izolacyjną i jak ręką odjoł. Do tego reset i adaptacja i obroty ustaliły się na 850-900 i tak stoją jest tak jak powino a przy okazji delikatnie spalanie spadło (pewnie przez ustanie falowania)

  4. #454
    ViP Alfa i Omega
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Koszalin
    Auto
    AR 156 1.8 TS 1999 MB 124 3.0 24V
    Postów
    406

    Domyślnie

    Cytat Napisał Teddy84 Zobacz post
    Na szybko załatane taśmą izolacyjną i jak ręką odjo
    na dojazdach np do świateł z wciśniętym sprzęgłem też nie faluje?
    Moja eks:
    Alfa Romeo 156 1,8 TS CF2 1999

  5. #455
    Użytkownik Romeo Avatar motofan
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Słupsk
    Auto
    Było Alfa Romeo 156 2.0 T.SPARK 16V 1999r jest Renault Laguna II 1.8 Dynamic
    Postów
    1,257

    Domyślnie

    u mnie faluje na dojazdach do świateł i podejrzewam:

    a) dziurkę w kolektorze,
    b) łącznik elastyczny na wydechu
    c) przepływka uwalona, choć kupiona nowa BOSCH i sprawadzana we FIAT ASO, ale nie wierze tym ch*jom
    spalanie 7.8l/100km
    ====================================
    pomoc w diagnostyce komputerowej Alf

  6. #456
    Moderator Znawca Avatar Teddy84
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
    Postów
    1,284

    Domyślnie

    na dojazdach np do świateł z wciśniętym sprzęgłem też nie faluje?
    Aktualnie powoli zapomniam jak to było z falowaniem. Do tej pory zmieniłem przepływkę (szarpał nie miał mocy), lambde (jarała jak smok). Świece (bo wyglądały na mocno zmęczone) no i teraz ta załatana dziura w dolocie. Całkiem możliwe ze wszystko to do kupy dało efekt jaki jest aktualnie, samo falowanie jako takie ustało dopiero po załataniu dziury i czyszczeniu przepustnicy. Aktualnie mam wypięta też odmę a otwór po niej zaślepiony.

  7. #457
    Użytkownik Romeo Avatar motofan
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Słupsk
    Auto
    Było Alfa Romeo 156 2.0 T.SPARK 16V 1999r jest Renault Laguna II 1.8 Dynamic
    Postów
    1,257

    Domyślnie

    Teddy84 dwa pytania do Ciebie:
    1) "dopiero zalanie od wewnątrz płynem do czyszczenia przepustnić ujawniło miejsca pobierania lewego powietrza"

    możesz objaśnić dokładniej co znaczy że zalałeś płyn od wewnątrz, gdzie go wlałeś, czy go wlałeś czy czyściłeś po prostu przepustnicę, czy pryskałeś gdzieś na kolektor, gdzie ujawniła się dziurka?

    2) są dwa wężyki odmy, który masz odpięty, ten z węża gumowego czy ten z kolektora?
    spalanie 7.8l/100km
    ====================================
    pomoc w diagnostyce komputerowej Alf

  8. #458
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Ja mam nowiutka sonde i przeplywomierz,kable i swiece i szczelny dolot i elektrozawor wariatora i rozrzad z wariatorem i czujnik temp.W zwiazku z tym ze musze sie dostac w najblizszym czasie do rozrusznika to kupilem juz uszczelke kolektora i chce go wyjac,wyczyscic i obejrzec dokladnie.
    Zaczalem czytac tu i owdzie na temat "zwezki venturiego"i "VIS" znany z lancii i okazuje sie ze kolektory w w TSach sa podobnie jak nie tak samo zbudowane.
    W 1.6 akurat sa podobno 2 rodzaje kolektorow ale nawet jesli jest bez takiego zaworu to moze to byc inaczej zalatwione.
    W kazdym razie ciekawe czy podczas procedury testu urzadzen jeest brany pod uwage wlasnie ten zawor albo chociaz cos z parametrow sygnalizuje ze w kolektorze jest nie odpowiednie cisnienie badz cokolwiek co oznaczac moze problemy ze spalaniem mieszanki w poszczegolnych partiach obrotow i przy odpowiednim obciazeniu.
    Wydaje mi sie ze jesli kolektor bedzie mial caly czas otwarty kanal dolotowy badz caly czas zamkniety albo nawet jesli to tylko drobne przybrudzenie nagarem zaworu powoduje nie domykanie sie kiedy trzeba.
    Szkoda ze dostep jest taki slaby

  9. #459
    Moderator Znawca Avatar Teddy84
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
    Postów
    1,284

    Domyślnie

    @motofan
    Jak się dobierałem do przepustnicy to musiałem rozebrać cały dolot - a że płyn do przepustnic ma dobre właściwości myjące to przy okazji stwierdziłem ze umyję wszystko włącznie z rurami, psikałem do srodka (na tą "harmonijkę") rura była przykurzona z wierzchu i zrobiła się po zewnetrznej stronie plamka na kurzu świadcząca o tym że jednak jest dziura. (przepraszam za słownictwo ale prościej już nie mam jak tego opisać)

    Co do 2 pytanie to po co miałbym ściagąć odme w kolektorze za przeputnicą ?? Oczywiście ze zlikwidowałem tą w rurze gumowej przed przepustnicą to było powodem tego ze na przepustnicy gromadził się nagara(o ile się gromadził bo robiłem to wszystko naraz - czyszczenie i odkrycie dziury w dolocie, aktualnie filterek na odmie nie przejawia śladów oleju). Jestem pełen nadziei że falowanie nie wróci szybko - po naprawie zrobiłem już około 1500km i stoi jak skała.

    @darek2116 a 1.6 ma wogóle zmienną długość kolektora ssącego ?? Wydaję mi sie ze nie.
    Ostatnio edytowane przez Teddy84 ; 27-04-2011 o 20:41

  10. #460
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    Cytat Napisał Teddy84 Zobacz post
    1.6 ma wogóle zmienną długość kolektora ssącego ?? Wydaję mi sie ze nie.
    dobrze Ci się wydaje
    pisałem już o tym

Podobne wątki

  1. [145] falujace obroty
    Utworzone przez poziomka w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 25-12-2012, 09:21
  2. falujace obroty
    Utworzone przez dawmaj w dziale 147
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 20-02-2011, 09:07
  3. falujace obroty, zdjełem zaworek i obroty nie faluja
    Utworzone przez nerlo1991 w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 08-12-2009, 22:19
  4. falujace obroty
    Utworzone przez FacesOfDeath w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 22-09-2009, 19:35
  5. Falujace obroty 146 1.4 TS
    Utworzone przez doggy w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 17-03-2007, 14:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory