Strona 2 z 126 PierwszyPierwszy 12345678910111252102 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 1257

Temat: Falujace obroty w TS

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    co do falowania obrotów było juz milion razy na forum
    radze przeczyścić przepustnicę i cały dolot (środkiem do czyszczenia gaźników), a potem jechać na reset parametrów adaptacyjnych powinno pomóc

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar RogerIZ28
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Była piękna 156 1.8TS 2000r LPI
    Postów
    719

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    - program Alfadiag zrobi diagnostykę oraz adaptację dla tego modelu.
    - darmowy program Unidiag wykona tylko adaptację, patrz temat " Unidiag ależ to bardzo proste".
    No to sobie zrobiłem tą diagnostykę...
    kojażę tylko 2 osoby z tego forum z Alfadiagiem, jedna połowę polski odemnie, a druga jeszcze dalej

    diesel power http://je.pl/qeuy

  3. #13
    Superjahu007
    Gość

    Domyślnie

    RogerIZ jesteś nieświadom tego jak blisko obok Ciebie jest ktoś AD

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    roger skontaktuj sie z kolegą Fredem On jest z Czeladzi może coś poradzi że tak zrymuję

  5. #15
    Superjahu007
    Gość

    Domyślnie

    Zostaje tylko kontakt telefoniczny Fred ma bana na pół roku !
    Ostatnio edytowane przez Superjahu007 ; 04-09-2009 o 20:16 Powód: ortografia :)

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar RogerIZ28
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Była piękna 156 1.8TS 2000r LPI
    Postów
    719

    Domyślnie

    Cytat Napisał Superjahu007 Zobacz post
    Zostaje tylko kontakt telefoniczny Fred ma bana na pół roku !
    łohoho, aż poł roku? odsiadka w polsce trwa krócej
    No kiedyś się z nim umawiałem, ale w innej sprawie, no ale wymieniłem tamtą część więc temat był zamknięty. Ale nie miałem pojęcia że ma AD

    Ma ktoś z nim kontakt? jeżeli oczywiście Fredzio będzie miał ochotę w obecnej sytuacji Mi pomóc - jak ktoś z nim gada, to proszę aby zapytał.

    Pzdr

    diesel power http://je.pl/qeuy

  7. #17
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    były Alfa Romeo 156 2.5 V6, 1.6 TS
    Postów
    181

    Domyślnie

    kurcze, ja nie mogę się ciągle uporać z falowaniem obrotów. Adaptacja nie pomagała, a po tym jak obroty falowały między 500 a 1800 został wymieniony silniczek i też nic nie pomogło. Obroty falują mi na dwa sposoby:
    -ustawią się np. na 1800(nawet do tylu potrafią dojść) i nie chcą opaść, jak go przegazuję to opadają - czasem za pierwszym razem a czasem za 3-4.
    -obroty falują od 500 do 1800, czasem spadną tak nisko, że aż się pali kontrolka (akumulator) - auto się trzęsię i prawie gaśnie, są to szybkie cykle. Auto same się raczej rzadko potrafi ustatkować przy takich falowaniach. Jak stoje dłuzej to staram się gazem utrzymać obroty na 1000 i wtedy przestaje falować.
    Te drugie falowania są niebezpieczeni, bo jak dojeżdzam np. do skrzyżowania i mam wciśnięte sprzegło przy zmianie biegów to potrafi zgasnąć, a wtedy przestaje działać wspomaganie i hamulec też się cieżej wciska.
    Byłem na kompie, twierdzą, że sonda wporządku i przepływomierz też, nieszczelność między kolektorem a przednią rurą zlikwidowałem - wymiana uszczelki. Jak bocian (adam) wymieniał mi termostat to zauważyliśmy, że przepustnica jakby się nie domykała do końca - czy to ma jakiś związek?
    To jest strasznie wkurzające np. stoję na światłach silnik wyje, a ja muszę gazować jak idiota, żeby opadło, albo falują - też nie wygląda to ciekawie.
    No i jeszcze jedna kwestia: czy jak mam auto na luzie i obroty falują to się zwiększa spalanie mimo, że gaz nie jest wciśnięty ?

  8. #18
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - jeśli silnik ma obroty biegu jałowego, czyli około 860 obr/min to spalanie wynosi 2l/ motogodzinę.
    - mam swoję teorię na temat falowania i zależności od zapchanych wtryskiwaczy ale będę ja sprawdzał dopiero jak zrobię układ do czyszczenia wtryskiwaczy.
    - problemy z falowaniem zaobserwowałem wtedy kiedy temperatura powietrza się obniżyła, wtedy kiedy sterowanie wtryskiwaczami musiało być bardziej dokładniejsze.
    - te problemy mijały w dużym stopniu po podwyższeniu się temperatury powietrza.
    - sprawdzenie tej teorii jest proste w dwóch krokach: czas wtrysku na biegu jałowym ( t < 3 msek ) oraz wyczyszczenie wtryskiwaczy.
    - naturalnie dla potwierdzenia teorii robimy testy wydajności wtryskiwaczy po wyciągnieciu z listwy paliwowej, dopiero potem czyścimy wtryskiwacze i ponowne testy wydajności wtryskiwaczy oraz testy braku lania, przeciekania paliwa.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  9. #19
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    były Alfa Romeo 156 2.5 V6, 1.6 TS
    Postów
    181

    Domyślnie

    Można z polskiego na nasze co ja mam zrobić ? Wtryskiwacze sprawdzić bo za bardzo nie kumam? Z tych tematów które były o falowaniu obrotów to nie znalazłem nic o wstryskiwaczach.

  10. #20
    MarcinTM
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    mam swoję teorię na temat falowania i zależności od zapchanych wtryskiwaczy
    Hmm jeśli wtryskiwacz zapchany to zmienia się już mieszanka, wtedy po przez sondę leci info o tym, że uboga mieszanka,a przy okazji spadają obroty. Zwiększa się czas wtrysku ze względu na obroty i mieszankę. Stabilizacja czasem jest długa, widziałem na wykresie jak bujają się wtryski od 2.7ms do 11ms tak przez 7s i jest to dosłownie sinus. A jak wytłumaczyć to, że się toczy autko to faluję,a jak się stanie to szybciej przestaje?

Podobne wątki

  1. [145] falujace obroty
    Utworzone przez poziomka w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 25-12-2012, 09:21
  2. falujace obroty
    Utworzone przez dawmaj w dziale 147
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 20-02-2011, 09:07
  3. falujace obroty, zdjełem zaworek i obroty nie faluja
    Utworzone przez nerlo1991 w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 08-12-2009, 22:19
  4. falujace obroty
    Utworzone przez FacesOfDeath w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 22-09-2009, 19:35
  5. Falujace obroty 146 1.4 TS
    Utworzone przez doggy w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 17-03-2007, 14:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory