Czy ktos może udostepnic opis jak krok po kroku samemu wymienic świece żarowe w 2.4 JTD czy warto wszytskie 5 od razy powymieniac czy ktos ma namairy na świece ISKRY od wczoraj mróga mi przez pare sekund kontrolka od świec zarowych.
Czy ktos może udostepnic opis jak krok po kroku samemu wymienic świece żarowe w 2.4 JTD czy warto wszytskie 5 od razy powymieniac czy ktos ma namairy na świece ISKRY od wczoraj mróga mi przez pare sekund kontrolka od świec zarowych.
Wymień wszystkie 5 , tyle mogę powiedzieć z doświadczeni własnych a najlepiej to wymianę zleć komuś kto już to robił a zaoszczędzisz sobie nerwów i kłopotów (dostęp fatalny a i same świece jest dosyć łatwo ukręcić i problem gotowy )
Jedna grzechotka, jedna nasadka i komplet nowych świec. Odkręcasz obudowę silnika, nakładasz nasadkę z grzechotką na świece, odkręcasz jak normalną śrubę, wkładasz nową świecę i zakręcasz. 20 min roboty z przerwami na picie..
Qki w jtd 10V tak łatwo nie idzie ;/
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
A mozecie cos blizej napisac jaki klucz,jakiej długości itp no i na czym polega ta trudnośc bo jedni pisza że 30 minut roboty i juz a inni ze lepiej oddac komus kto to robił.Może ktos kto ta operacje wykonywał na silniku 10 V napisze krok po kroku co i jak z jakimi narzędziami i na co zwracac uwage.
Pozdrawiam.
Klucz nasadowy 10 mm, przedłużka, a z 15 cm Ci styknie i do tego grzechotka. Tylko klucz do świec żarowych, jak będziesz kupował to powiedz to sprzedającemu. I powtórzę to już któryś raz, ja nie wiem co wy w tym trudnego widzicie.....A i jeszcze żeby sobie ułatwić skombinuj mocny magnes żeby świece łatwiej wyciągnąć.
dzieki za podpowiedż jescze zapewne jakis nasadkowy do odkręcenia nakretek mocujacych kabelki-jaki to rozmiar? A ta nasadka 10mm to musi byc chyba jakaś ciut dłuższa żeby kawałeczek świecy weszło może jakas "rurkowa" a czy ta świeca pod filtrem paliwa to jakis duzy problem?
U mnie są zatrzaskowe mam CF3 nie wiem jak u Ciebie. A nasadowy jak pisałem do świec żarowych, zgadza się dłuższy przypominający rurkę. Co do świecy pod filtrem to nie ruszałem i nie mam póki co potrzeby. Sprawdziłem długość przedłużki mam 25cm i jest bardzo wygodny dostęp dzięki niej - to tak dla jasności.
A może tak najpierw najważniejsze przed wymianą?
Oczyścić jak najdokładniej gniazda świec... bez różnicy na silnik i auto.
Ostatnio edytowane przez Vespucci ; 31-01-2012 o 11:14 Powód: błąd rzeczowy
Podpowiem jeszcze, że najłatwiej i najbezpieczniej będzie wymienić świce na ciepłym silniku, jeśli przekrecimy kluczyk i przy tej pogodzie świece nagrzeją sie to w niektórych przypadkach śwece sie urywaja i trzeba kombinowac z wykretakami. Bedzie troch strzelac przy odkrecaniu