Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Temat: świece żarowe

  1. #1
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    11 2007
    Mieszka w
    ŁAŃCUT
    Postów
    213

    Domyślnie świece żarowe

    Czy ktos może udostepnic opis jak krok po kroku samemu wymienic świece żarowe w 2.4 JTD czy warto wszytskie 5 od razy powymieniac czy ktos ma namairy na świece ISKRY od wczoraj mróga mi przez pare sekund kontrolka od świec zarowych.

  2. #2
    przemo27
    Gość

    Domyślnie

    Wymień wszystkie 5 , tyle mogę powiedzieć z doświadczeni własnych a najlepiej to wymianę zleć komuś kto już to robił a zaoszczędzisz sobie nerwów i kłopotów (dostęp fatalny a i same świece jest dosyć łatwo ukręcić i problem gotowy )

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Qki
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Zamość, Lublin
    Auto
    AR 156 2.4 JTD 20V
    Postów
    974

    Domyślnie

    Jedna grzechotka, jedna nasadka i komplet nowych świec. Odkręcasz obudowę silnika, nakładasz nasadkę z grzechotką na świece, odkręcasz jak normalną śrubę, wkładasz nową świecę i zakręcasz. 20 min roboty z przerwami na picie..


  4. #4
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Qki w jtd 10V tak łatwo nie idzie ;/
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  5. #5
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    11 2007
    Mieszka w
    ŁAŃCUT
    Postów
    213

    Domyślnie świece

    A mozecie cos blizej napisac jaki klucz,jakiej długości itp no i na czym polega ta trudnośc bo jedni pisza że 30 minut roboty i juz a inni ze lepiej oddac komus kto to robił.Może ktos kto ta operacje wykonywał na silniku 10 V napisze krok po kroku co i jak z jakimi narzędziami i na co zwracac uwage.
    Pozdrawiam.

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar Matt21
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Szopie
    Auto
    Po-Jeep Grand Cherokee - luźno spasowany, wysokoobrotowy 1.6 TS
    Postów
    796

    Domyślnie

    Cytat Napisał zuczek01 Zobacz post
    A mozecie cos blizej napisac jaki klucz,jakiej długości itp no i na czym polega ta trudnośc bo jedni pisza że 30 minut roboty i juz a inni ze lepiej oddac komus kto to robił.Może ktos kto ta operacje wykonywał na silniku 10 V napisze krok po kroku co i jak z jakimi narzędziami i na co zwracac uwage.
    Pozdrawiam.
    Klucz nasadowy 10 mm, przedłużka, a z 15 cm Ci styknie i do tego grzechotka. Tylko klucz do świec żarowych, jak będziesz kupował to powiedz to sprzedającemu. I powtórzę to już któryś raz, ja nie wiem co wy w tym trudnego widzicie.....A i jeszcze żeby sobie ułatwić skombinuj mocny magnes żeby świece łatwiej wyciągnąć.
    DIESEL POWER - BEZ DYMU NIE MA OGNIA !!
    Honda CBR 929 - DYMU BRAK OGIEŃ POZOSTAŁ









  7. #7
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    11 2007
    Mieszka w
    ŁAŃCUT
    Postów
    213

    Domyślnie

    dzieki za podpowiedż jescze zapewne jakis nasadkowy do odkręcenia nakretek mocujacych kabelki-jaki to rozmiar? A ta nasadka 10mm to musi byc chyba jakaś ciut dłuższa żeby kawałeczek świecy weszło może jakas "rurkowa" a czy ta świeca pod filtrem paliwa to jakis duzy problem?

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar Matt21
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Szopie
    Auto
    Po-Jeep Grand Cherokee - luźno spasowany, wysokoobrotowy 1.6 TS
    Postów
    796

    Domyślnie

    U mnie są zatrzaskowe mam CF3 nie wiem jak u Ciebie. A nasadowy jak pisałem do świec żarowych, zgadza się dłuższy przypominający rurkę. Co do świecy pod filtrem to nie ruszałem i nie mam póki co potrzeby. Sprawdziłem długość przedłużki mam 25cm i jest bardzo wygodny dostęp dzięki niej - to tak dla jasności.
    DIESEL POWER - BEZ DYMU NIE MA OGNIA !!
    Honda CBR 929 - DYMU BRAK OGIEŃ POZOSTAŁ









  9. #9
    Vespucci
    Gość

    Domyślnie

    A może tak najpierw najważniejsze przed wymianą?

    Oczyścić jak najdokładniej gniazda świec... bez różnicy na silnik i auto.
    Ostatnio edytowane przez Vespucci ; 31-01-2012 o 11:14 Powód: błąd rzeczowy

  10. #10
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar MarkusC20Xe
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Warszawa/Piaseczno
    Auto
    156 04' 2.4jtd SW .164 3.0v6 24v super 97r
    Postów
    53

    Domyślnie

    Podpowiem jeszcze, że najłatwiej i najbezpieczniej będzie wymienić świce na ciepłym silniku, jeśli przekrecimy kluczyk i przy tej pogodzie świece nagrzeją sie to w niektórych przypadkach śwece sie urywaja i trzeba kombinowac z wykretakami. Bedzie troch strzelac przy odkrecaniu

Podobne wątki

  1. Świece żarowe
    Utworzone przez Krysia Osowicz w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 14-11-2012, 21:04
  2. [156] Świece żarowe do JTD
    Utworzone przez piotr_alex w dziale 156
    Odpowiedzi: 47
    Ostatni post / autor: 30-10-2012, 20:04
  3. świece żarowe.
    Utworzone przez hubus20 w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 29-10-2012, 18:40
  4. śWIECE ŻAROWE - P O M O C Y !!!!
    Utworzone przez anna w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 14-11-2008, 12:54

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory