Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: Zawieszenie wahacze +amorki + sprężyny

  1. #1
    banita
    Gość

    Domyślnie Zawieszenie wahacze +amorki + sprężyny

    Witam.

    Trochę jak w temacie na wiosne mam zamiar zrobić takie gruntowne odświerzenie włoszki pod względem zawieszenia i mam pare pytań jeśli chodzi o wahacze i tuleje to :

    1) czy są jakieś sportowe odpowiedniki tulejek (tuleje poliuretanowe) - o ile się nie myle wahacze nie mają zestawów naprawczych a jeśli się mylę to czy są takie odpowiedniki z poliuretanu ?

    nie znam się dokładnie ale czy to wystarczy by zregenerować przednie wahacze ?

    http://cgi.ebay.com/alfa-romeo-156-1...8#ht_500wt_956


    no i kolejna sprawa w tej chwili jak tak zerkałem z kanału to mam czerwone sprężyny i ogólnie auto siedzi dość nisko prowadzi się super i tu moje kolejne pytanie :

    2) jak będę wymieniał to chciał bym znowu coś niskiego czy każde zawieszenie Eibach (np. czarne sprężyny) do alfy 156 dają obniżenie ??

    3) rozważam zakup używanego zawieszenia na co zwrócić szczególnie uwagę ? (czy np. bać się korozji na sprężynach ? - wiadomo że nowe nie są i lakier może odnich odprysnąć i pojawi się rudy nalot ... pomocy !! ) ...

    narazie to tyle wierze że koledzy alfaholicy poradzą co robić

    Pozdrawiam.
    Sebo
    Ostatnio edytowane przez banita ; 02-11-2009 o 13:19

  2. #2
    superglide
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał banita Zobacz post
    zy to wystarczy by zregenerować przednie wahacze ?