Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 32

Temat: 1.9 jtd - Napięcie ładowania akumulatora

  1. #21
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Cytat Napisał kuris Zobacz post
    odpiąć aku żeby go podładować nic się nie stanie ??? bo czytałem gdzieś że ludziska mieli problem z immo po odłączeniu aku na cały dzień.
    W moim JTSie klema z aku zdjęta była cały miesiąc.
    Po założeniu odpalenie bez problemu.

  2. #22
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,445

    Domyślnie

    U mnie miałęm wyjety aku na chyba miesiąc w poprzedniej 156 która miała kolizje i żeby nie wykończyc nowego!, który przed kolizją do niej kupiłem to go wymontowałem i jak przyjechał kupiec to go włożyłem. Zapalił bez niczego, tylko raz na tydzień go przez pół dnia podładowywałem bardzo małym prądem.

    Z którego roku masz 156?

  3. #23
    Użytkownik Świeżak Avatar Lotos
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Wrocław/Poznań
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta
    Postów
    128

    Domyślnie

    na alternatoprze mam npisane 14V. Przy pomiarze jest 14,08V

  4. #24
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar kuris
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Żywiec
    Auto
    156 SW 1,9JTD / 146 1,6 Boxer
    Postów
    459

    Domyślnie

    alfe mam przełom 2000/2001 teraz mierzyłem napięcie na gorącym silniku po zrobieniu 60km i ładowanie 14v

  5. #25
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar kuris
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Żywiec
    Auto
    156 SW 1,9JTD / 146 1,6 Boxer
    Postów
    459

    Domyślnie

    no jestem juz po rozebraniu mas i plusów przy aku robota pikuś. Masy były strasznie zaśniedziałe, zwłaszcza przy skrzyni biegów. Tylko nie rozumiem jednej rzeczy jak ty się dostałeś do rozrusznika i alternatora od góry ?? strasznie to zabudowane i ledwo ręce wchodzą, tam sobie odpuściłem bo nie mogłem się dostać. chyba prościej będzie od dołu widziałem że tam sporo przestrzeni jest.

  6. #26
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar kuris
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Żywiec
    Auto
    156 SW 1,9JTD / 146 1,6 Boxer
    Postów
    459

    Domyślnie

    no i dziś po składałem auto i poprawa spora, wcześnie bez odbiorników 13,98v teraz 14,15v na zimnym silniku tylko po jakiś 2 minutach pracy pstryknął jakiś przekaźnik koło filtra paliwa i zrobiło się 14,25v co to mogło być jakiś podgrzew paliwa ???

  7. #27
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,445

    Domyślnie

    Cytat Napisał kuris Zobacz post
    no jestem juz po rozebraniu mas i plusów przy aku robota pikuś. Masy były strasznie zaśniedziałe, zwłaszcza przy skrzyni biegów. Tylko nie rozumiem jednej rzeczy jak ty się dostałeś do rozrusznika i alternatora od góry ?? strasznie to zabudowane i ledwo ręce wchodzą, tam sobie odpuściłem bo nie mogłem się dostać. chyba prościej będzie od dołu widziałem że tam sporo przestrzeni jest.
    tak dobrałem sie do altak i rozrusznika od góry, ale wczesniej zapomniałem napisac, że ułatwiłem sobie sprawe demontując obudowe filtra paliwa (5 minut roboty).

  8. #28
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar kuris
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Żywiec
    Auto
    156 SW 1,9JTD / 146 1,6 Boxer
    Postów
    459

    Domyślnie

    ja tez ją odkręciłem z mysla ze się dostanę ale odsunęła mi się od grodzi i tyle, nie chciała dalej iść bo ja przewody trzymały.

  9. #29
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,445

    Domyślnie

    Przewody normalnie wypinasz. Zaczynasz od przewodów elektrycznych - 2 wtyczki w obudowie filtra, 1 w czujniku obecnosci wody w filtrze od spodu. Nastepnie wypinasz szybkozłączki paliwowe z obudowy filtra i powinno wszystko fajnie wyjsc

  10. #30
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar kuris
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Żywiec
    Auto
    156 SW 1,9JTD / 146 1,6 Boxer
    Postów
    459

    Domyślnie

    nie poleje się ropa i nic się nie zapowietrzy ???? te szybkozłączki sa z zaworkami ?? jak sie je rozpina ??? aha jeszcze jedno na alternatorze w miejscu gdzie przychodzą kable jest taka klapka plastikowa co je zasłania jak ja sie otwiera ???
    Ostatnio edytowane przez kuris ; 25-10-2011 o 17:10

Podobne wątki

  1. [159] Niskie napięcie ładowania akumulatora
    Utworzone przez raar2 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 13-12-2020, 17:34
  2. [159] napięcie ładowania i słaby aku
    Utworzone przez Kali_33 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 02-02-2012, 22:24
  3. Jakie napięcie ładowania JTD?
    Utworzone przez macaga w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 03-12-2010, 23:06
  4. zbyt niskie napięcie ładowania pod obciążeniem
    Utworzone przez urwiz w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 17-06-2010, 21:19
  5. [166] Napięcie ładowania akumulatora
    Utworzone przez Colin w dziale 166
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 12-08-2009, 08:05

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory