moze mi ktos podpowiedziec ktora kostka przy kierownicy jest od lewej manetki od swiatel , potrzebuje znalesc piny dlugich i krotkich
Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
moze mi ktos podpowiedziec ktora kostka przy kierownicy jest od lewej manetki od swiatel , potrzebuje znalesc piny dlugich i krotkich
Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
Przypomnij wieczorem w PW to wstawie schemat.
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::
ok, bylo by super , a muslisz ze wstawienie diodubprostowniczej miedy plusy krutki a dlugi wyeleminuje mi ponowne odpalanie xenonu (krutki) przy zmianie na dlugie ?
Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
kostka C - tu jest wyjście na mijania - pin 1
kostka B - tu jest wyjście na drogowe - pin 1
Schemat drogowe:
Schemat mijania ksenonowe:
Schemat mijania halogenowe:
Ostatnio edytowane przez jaboleq ; 24-11-2014 o 17:43
::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::
tak patrze na ten rys z kostkami a. b. c. d. to z tego rys wynika ze te kostki b. c. sa od dolu i od tylu ale u mnie sa na gorze pod gorna czescia obudowy kolumny kierowniczej , czy moze byc ze jest inaczej
Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::
czemu ma sluzyc przelozenie pinu 2 z kostki B do pinu 5 kostki C ?
Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
Opis schematów mijania:
Opis schematów ksenonów:Gdy włączone są tylko światła mijania, obwód zasilany jest poprzez przekaźnik / przełącznik świateł mijania J45 .
Po przełączeniu świateł mijania na światła drogowe, zasilanie to zostaje przerwane i zostaje zastąpione zasilaniem na styku 87 przekaźnika J45 . W rzeczywistości sygnał włączenia świateł drogowych wzbudza przekaźnik (styk 86), który przełącza zasilanie świateł z obwodu bezpośredniego (bezpiecznik główny maxifuse J / B2 w B5 do 2/99 lubod 2/99 w B99 ), powodując zasilanie świateł mijania także gdy włączone są światła drogowe.
Przyjrzyj się dokładnie przekaźnikowi J45 - w nim cała różnica podłączenia.Zasilanie nastepuje przez poprzez przekaźnik / przełacznik utrzymywania świateł mijania J45 , który przerywa to zasilanie tylko podczas uruchomienia silnika (synał rozrusznika).
Ostatnio edytowane przez jaboleq ; 24-11-2014 o 17:43
::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::
no tez tak mysle ze trzeba cos zamienic w nim bo nawet jednego rozebralem zeby sie przyjzec trzeba po przekladac troche piny
Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
nic z tego, polnczenie nic nie daje i nie mam pojecia co zrobic zeby w koncu nie odpalaly mi sie xenony
Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
Dodano po 3 minutes:
Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
Ostatnio edytowane przez piotr17 ; 25-11-2014 o 20:28 Powód: Dodano