Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18
Wyświetlany wątek znajduje się w dziale 156 - Alfa Romeo 156 zadebiutowała na rynku w 1997. Jest najbardziej udanym handlowo modelem Alfy z lat 90. 156 zdobyła wiele wyróżnień w tym najważniejsze - Car Of the Year 1998. Montowano w niej silniki Twin Spark, 2.5 V6 (Internation Engine of the Year 2000), 3.2 GTA, JTS, JTD i JTDm. Do dziś 156 jest najpopularniejszym modelem Alfy na polskich drogach.
  1. #1
    devilek
    Gość

    Domyślnie Brak ładowania albo ??

    Witam !!! i znów Bella daje popalić

    Opisze po krótce o co chodzi ;-)

    W zeszlym tygodniu we wtorek (23 luty) pojechałem do roboty i bylo wszystko OK. po robocie do pewnego momentu też potem zgasła mi na przejeździe kolejowym no i z kłopotem odpaliła jednak paliła sie już lampka ładowania ? no niby do domu dojechałem ok4-5km kilka świateł. Pod blokiem zgasiłem i próba odpalenia ble ble ble i nic ? Ok mówie akumulator padl ;-( trudno ,poszedłem wieczorem odpaliła raz (kontrolka ładowania swiecila) ,trugi juz trudniej . trzeci raz juz śmierć (ble bleee,bleeee).
    OK alfa wymaga poświecen zakupilem AKu wkladam odpaliła jak ta lala kontrolka ładowania zgasła pyrkala se z 10 minut spróbowałem przeżucić na gas i zgasla (jakby sie zadusiła) i znów odpalenie z problemem i kontrolka znów świeci ???? Zaznacza ,ze nie przejechalem nawet 0,5km a mam ochote wypić 0,7 z tych nerw ?

    Co to kurde moze być i co sprawdzic ? czy jakas zwara czy co ?
    bo na mechanikow juz mnie nie stac we Wrocku, a w srode potrzebuje autko w trase i boje sie ze za daleko nie zajade ?

    Dodam,ze wczesniej nie bylo problemow kontrolka nawet nie migla ? w zrozy -20 odpalala bez problemu za 1szym razem. Raz po zakupie jak sobie ja czyscilem i ogladalem to sie rozladowala, ze odpalalem z kabli (poprostu sluchalem radia i sie bawilem ok.2-3h bez odpalania) ?

    PS
    podam kilka szczegolow moze pomoga:
    1. mam zalozona nowa przeplywke BOSH jeszcze bez adaptacji i sonde
    2. gaz BRC 24sequent jednak z nim to juz zaden fachman niewie o co
    chodzi
    3. silnik 1.8TS SW - śliczniutka ;-)

    Prosze o jakiejs Info jako odp. lub gg: 7125946 lyb mejl: anetka_ostrow@vp.pl

    dzieki z góry

  2. #2
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Gdynia-Glasgow
    Auto
    szukam.!
    Postów
    1,255
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    3 d 12 h 49 m

    Domyślnie

    Wygląda na to że alternator powiedział papa, sprawdź jeszcze ładowanie.

  3. #3
    devilek
    Gość

    Domyślnie

    ale tak od razu ??
    jak mi sie tak skonczyło w seicento (pare lat temu to wlasnie wymienilem altek,rozrusznik a to byl aku io stad decyzja o aku?)

    jakie powinne byc ladowania ? przy obciazeniu, cieplym, zimnym ? jakie opcje sprawdzic ?

    oraz czy to caly altek czy ukl.diodowy, czy regulator ?

    dzieki

  4. #4
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Gdynia-Glasgow
    Auto
    szukam.!
    Postów
    1,255
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    3 d 12 h 49 m

    Domyślnie

    Może być i od razu. Ładowanie około 13,5-14,4 volta. Sprawdź także klemy i połączenie z alternatorem. Poszukaj na forum, tematów nie brakuje.

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar rafal_n5
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    AR147 1.9jtd 140km edc16 cf3
    Postów
    860
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    1 d 23 h 6 m

    Domyślnie

    ładowanie powinien mieć troszkę ponad 14v,wzorcowe 14,3v.Jak ci zaswieciła kontrolka to coś masz z ładowaniem.Może diody,regulator,szczotki itd,dlatego alternator musisz zawiesc komus kto sie na tym zna.Ale we własnym zakresie sprawdził bym szczotki bo moze sie starły i raz łacza a raz nie.Bez wzgledu na to czy cieply ,zimny ,czy obciazony sprawny regulator napiecia reguluje na napiecie takie jak podałem wyzej

  6. #6
    SYSUNIAdq
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał devilek Zobacz post
    ale tak od razu ??
    jak mi sie tak skonczyło w seicento (pare lat temu to wlasnie wymienilem altek,rozrusznik a to byl aku io stad decyzja o aku?)

    jakie powinne byc ladowania ? przy obciazeniu, cieplym, zimnym ? jakie opcje sprawdzic ?

    oraz czy to caly altek czy ukl.diodowy, czy regulator ?

    dzieki
    najpierw sprawdz czy nie poluzował sie taki cienki kabelek co dochodzi do układu regulatora w alternatorze bo moze po prostu nie byc wzbudzenia alternatora. jesli ten kabelek jest ok sprawdz wszystkie poloaczenia na alternatorze klemach itd. jesli to jest ok to sa 3 mozliwosci:
    1 to padl uklad regulujacy, ktoras dioda lub ogolnie plytka prostownicza
    2 moze byc ze skonczyly sie szczotki lub wytrarly pierscienie i nie bedzie ladowania
    3 moglo pasc uzwojenie( po prostu przetarla sie izolacja drutu nawojowego i zrobilo przebicie miedzy zwojowe alternatora i trzeba bedzie naprawiac.
    PS jesli swieci sie kontrolka akumulatora na tablicy to znaczy ze nie ma ladowania wiec nawet nie masz co mierzyc bo i tak nic nie znajdziesz. sprawdz to co napisalem jak cos nie wiesz pisz na priv lub tu

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar rafal_n5
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    AR147 1.9jtd 140km edc16 cf3
    Postów
    860
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    1 d 23 h 6 m

    Domyślnie

    Cytat Napisał SYSUNIAdq Zobacz post
    najpierw sprawdz czy nie poluzował sie taki cienki kabelek co dochodzi do układu regulatora w alternatorze bo moze po prostu nie byc wzbudzenia alternatora. jesli ten kabelek jest ok sprawdz wszystkie poloaczenia na alternatorze klemach itd. jesli to jest ok to sa 3 mozliwosci:
    jeżeli odłączy sie ten kabelek od wzbudzenia to wtedy kontrolka wogóle nie swieci

  8. #8
    SYSUNIAdq
    Gość

    Domyślnie

    wtedy powinna swiecic tak samo jak wtedy gdy zerwie sie pasek alternatora. gdy spalony jest uklad regulacyjny to powinna ze wzrostem obrotow wzrastac sila jej zarzenia ( swiecenia). zauwaz ze w niektorych alternatorach sa np 2 takie kabelki.

  9. #9
    devilek
    Gość

    Domyślnie

    ,a jeszcze jedno Panowie ...świeci praktycznie stale od przekrecenia kluczyka (99%) lecz raz po raz tak jakby drgnęło (w sensie mignęło) ,a przy ok. 6tys. obr. jakby coś zaczynało łapać i przestaje świecić na chwile jednak tylko ....

    dzieki za odp jutro bede sprawdzał ponieważ dzisiaj noc pod blokiem to nie jest to co tygryski lubią najbardziej

  10. #10
    SYSUNIAdq
    Gość

    Domyślnie

    no wszystkie znane mozliwosci usterek masz podane teraz czas na ciebie. jesli to nie beda kable i zle polaczenia to czeka cie wykrecenie alternatora

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Informacje o temacie

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. [146] brak ładowania
    Utworzone przez hugolo w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 24-02-2013, 17:36
  2. [159] 1,9 JTDm brak ładowania
    Utworzone przez sebol75 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 30-03-2012, 14:25
  3. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 19-01-2011, 00:27
  4. [156] Brak ładowania w 2.4jtd
    Utworzone przez Mario211 w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 05-12-2008, 15:53
  5. [156 2.4 jtd] Brak ładowania akumulatora
    Utworzone przez hcbass w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 28-07-2008, 14:37

Tagi dla tego tematu

Tagi użytkowników

bezpiecznik alternatora alfa

ladowanie seicento

forum brak ładowania fiat seicento

alfa 156 2.0 jts brak ładowania

brak ładowania w bmw e-36

brak ładowania z alternatora bmw

seicento kabelek od ładowania

seicento bezpiecznik od alternatora

pali się kontrolka ładowania akumulatora e36

jakie powinien miec ladowanie fiat seicento

alfa 156 raz ładuje raz nie

ladowanie w alfie 166

kontrolka ładowania alfa 147

alfa romeo 156 jtd 99r brak ładowania

jak sprawdzić czemu seicento nie ma ładowania

alfa 156 przestała ładować

kabelki od alternatora alfa 156

świeci lampka z ładowania akumulatora bmw

fiat seicento 900 kontrolki

166 bezpiecznik ladowania

bmw e36 brak kontrolki ladowania

fiat seiczeto niema ladowania

brak ładowania alfa jtd

seicento kontrolka akumulatora

brak ładowania akumulatora w seicento

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
regeneracja wtryskiwaczy kraków - regeneracja turbosprężarek warszawa - regeneracja turbosprężarek mielec - Amortyzatory