Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18
Wyświetlany wątek znajduje się w dziale 156 - Alfa Romeo 156 zadebiutowała na rynku w 1997. Jest najbardziej udanym handlowo modelem Alfy z lat 90. 156 zdobyła wiele wyróżnień w tym najważniejsze - Car Of the Year 1998. Montowano w niej silniki Twin Spark, 2.5 V6 (Internation Engine of the Year 2000), 3.2 GTA, JTS, JTD i JTDm. Do dziś 156 jest najpopularniejszym modelem Alfy na polskich drogach.
  1. #1
    devilek
    Gość

    Domyślnie Brak ładowania albo ??

    Witam !!! i znów Bella daje popalić

    Opisze po krótce o co chodzi ;-)

    W zeszlym tygodniu we wtorek (23 luty) pojechałem do roboty i bylo wszystko OK. po robocie do pewnego momentu też potem zgasła mi na przejeździe kolejowym no i z kłopotem odpaliła jednak paliła sie już lampka ładowania ? no niby do domu dojechałem ok4-5km kilka świateł. Pod blokiem zgasiłem i próba odpalenia ble ble ble i nic ? Ok mówie akumulator padl ;-( trudno ,poszedłem wieczorem odpaliła raz (kontrolka ładowania swiecila) ,trugi juz trudniej . trzeci raz juz śmierć (ble bleee,bleeee).
    OK alfa wymaga poświecen zakupilem AKu wkladam odpaliła jak ta lala kontrolka ładowania zgasła pyrkala se z 10 minut spróbowałem przeżucić na gas i zgasla (jakby sie zadusiła) i znów odpalenie z problemem i kontrolka znów świeci ???? Zaznacza ,ze nie przejechalem nawet 0,5km a mam ochote wypić 0,7 z tych nerw ?

    Co to kurde moze być i co sprawdzic ? czy jakas zwara czy co ?
    bo na mechanikow juz mnie nie stac we Wrocku, a w srode potrzebuje autko w trase i boje sie ze za daleko nie zajade ?

    Dodam,ze wczesniej nie bylo problemow kontrolka nawet nie migla ? w zrozy -20 odpalala bez problemu za 1szym razem. Raz po zakupie jak sobie ja czyscilem i ogladalem to sie rozladowala, ze odpalalem z kabli (poprostu sluchalem radia i sie bawilem ok.2-3h bez odpalania) ?

    PS
    podam kilka szczegolow moze pomoga:
    1. mam zalozona nowa przeplywke BOSH jeszcze bez adaptacji i sonde
    2. gaz BRC 24sequent jednak z nim to juz zaden fachman niewie o co
    chodzi
    3. silnik 1.8TS SW - śliczniutka ;-)

    Prosze o jakiejs Info jako odp. lub gg: 7125946 lyb mejl: anetka_ostrow@vp.pl

    dzieki z góry

  2. #2
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Gdynia-Glasgow
    Auto
    2 wheelchair-historia. Alfy szukam.!
    Postów
    1,254
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    3 d 8 h 4 m

    Domyślnie

    Wygląda na to że alternator powiedział papa, sprawdź jeszcze ładowanie.

  3. #3
    devilek
    Gość

    Domyślnie

    ale tak od razu ??
    jak mi sie tak skonczyło w seicento (pare lat temu to wlasnie wymienilem altek,rozrusznik a to byl aku io stad decyzja o aku?)

    jakie powinne byc ladowania ? przy obciazeniu, cieplym, zimnym ? jakie opcje sprawdzic ?

    oraz czy to caly altek czy ukl.diodowy, czy regulator ?

    dzieki

  4. #4
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Gdynia-Glasgow
    Auto
    2 wheelchair-historia. Alfy szukam.!
    Postów
    1,254
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    3 d 8 h 4 m

    Domyślnie

    Może być i od razu. Ładowanie około 13,5-14,4 volta. Sprawdź także klemy i połączenie z alternatorem. Poszukaj na forum, tematów nie brakuje.

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar rafal_n5
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    AR147 1.9jtd 140km edc16 cf3
    Postów
    860
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    1 d 23 h 6 m

    Domyślnie

    ładowanie powinien mieć troszkę ponad 14v,wzorcowe 14,3v.Jak ci zaswieciła kontrolka to coś masz z ładowaniem.Może diody,regulator,szczotki itd,dlatego alternator musisz zawiesc komus kto sie na tym zna.Ale we własnym zakresie sprawdził bym szczotki bo moze sie starły i raz łacza a raz nie.Bez wzgledu na to czy cieply ,zimny ,czy obciazony sprawny regulator napiecia reguluje na napiecie takie jak podałem wyzej

  6. #6
    SYSUNIAdq
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał devilek Zobacz post
    ale tak od razu ??
    jak mi sie tak skonczyło w seicento (pare lat temu to wlasnie wymienilem altek,rozrusznik a to byl aku io stad decyzja o aku?)

    jakie powinne byc ladowania ? przy obciazeniu, cieplym, zimnym ? jakie opcje sprawdzic ?

    oraz czy to caly altek czy ukl.diodowy, czy regulator ?

    dzieki
    najpierw sprawdz czy nie poluzował sie taki cienki kabelek co dochodzi do układu regulatora w alternatorze bo moze po prostu nie byc wzbudzenia alternatora. jesli ten kabelek jest ok sprawdz wszystkie poloaczenia na alternatorze klemach itd. jesli to jest ok to sa 3 mozliwosci:
    1 to padl uklad regulujacy, ktoras dioda lub ogolnie plytka prostownicza
    2 moze byc ze skonczyly sie szczotki lub wytrarly pierscienie i nie bedzie ladowania
    3 moglo pasc uzwojenie( po prostu przetarla sie izolacja drutu nawojowego i zrobilo przebicie miedzy zwojowe alternatora i trzeba bedzie naprawiac.
    PS jesli swieci sie kontrolka akumulatora na tablicy to znaczy ze nie ma ladowania wiec nawet nie masz co mierzyc bo i tak nic nie znajdziesz. sprawdz to co napisalem jak cos nie wiesz pisz na priv lub tu

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar rafal_n5
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    AR147 1.9jtd 140km edc16 cf3
    Postów
    860
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    1 d 23 h 6 m

    Domyślnie

    Cytat Napisał SYSUNIAdq Zobacz post
    najpierw sprawdz czy nie poluzował sie taki cienki kabelek co dochodzi do układu regulatora w alternatorze bo moze po prostu nie byc wzbudzenia alternatora. jesli ten kabelek jest ok sprawdz wszystkie poloaczenia na alternatorze klemach itd. jesli to jest ok to sa 3 mozliwosci:
    jeżeli odłączy sie ten kabelek od wzbudzenia to wtedy kontrolka wogóle nie swieci

  8. #8
    SYSUNIAdq
    Gość

    Domyślnie

    wtedy powinna swiecic tak samo jak wtedy gdy zerwie sie pasek alternatora. gdy spalony jest uklad regulacyjny to powinna ze wzrostem obrotow wzrastac sila jej zarzenia ( swiecenia). zauwaz ze w niektorych alternatorach sa np 2 takie kabelki.

  9. #9
    devilek
    Gość

    Domyślnie

    ,a jeszcze jedno Panowie ...świeci praktycznie stale od przekrecenia kluczyka (99%) lecz raz po raz tak jakby drgnęło (w sensie mignęło) ,a przy ok. 6tys. obr. jakby coś zaczynało łapać i przestaje świecić na chwile jednak tylko ....

    dzieki za odp jutro bede sprawdzał ponieważ dzisiaj noc pod blokiem to nie jest to co tygryski lubią najbardziej

  10. #10
    SYSUNIAdq
    Gość

    Domyślnie

    no wszystkie znane mozliwosci usterek masz podane teraz czas na ciebie. jesli to nie beda kable i zle polaczenia to czeka cie wykrecenie alternatora

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Informacje o temacie

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. [146] brak ładowania
    Utworzone przez hugolo w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 24-02-2013, 17:36
  2. [159] 1,9 JTDm brak ładowania
    Utworzone przez sebol75 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 30-03-2012, 14:25
  3. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 19-01-2011, 00:27
  4. [156] Brak ładowania w 2.4jtd
    Utworzone przez Mario211 w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 05-12-2008, 15:53
  5. [156 2.4 jtd] Brak ładowania akumulatora
    Utworzone przez hcbass w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 28-07-2008, 14:37

Tagi dla tego tematu

Tagi użytkowników

ladowanie seicento

forum brak ładowania fiat seicento

alfa romeo 156 jtd 99r brak ładowania

brak ładowania w bmw e-36

brak ładowania z alternatora bmw

seicento kabelek od ładowania

seicento bezpiecznik od alternatora

pali się kontrolka ładowania akumulatora e36

jakie powinien miec ladowanie fiat seicento

alfa 156 raz ładuje raz nie

ladowanie w alfie 166

kontrolka ładowania alfa 147

jak sprawdzić czemu seicento nie ma ładowania

brak ładowania akumulatora w seicento

seicento kontrolka akumulatora

alfa 156 2.0 jts brak ładowania

alfa 156 przestała ładować

kabelki od alternatora alfa 156

świeci lampka z ładowania akumulatora bmw

fiat seicento 900 kontrolki

166 bezpiecznik ladowania

bmw e36 brak kontrolki ladowania

fiat seiczeto niema ladowania

brak ładowania alfa jtd

bezpiecznik od alternatora alfa 156

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
regeneracja wtryskiwaczy kraków - regeneracja turbosprężarek warszawa - regeneracja turbosprężarek mielec - Amortyzatory