Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 22

Temat: Lejące wtryski jak rozpoznać?

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar rafal_n5
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    AR147 1.9jtd 140km edc16 cf3
    Postów
    861

    Domyślnie

    popraw mnie jeżeli źle myślę -4 to lejący wtrysk,a +4 to zapieczony czyli podaje mało paliwa?

  2. #12
    viruskill
    Gość

    Domyślnie

    Tak dokładnie stuka lejący wtrysk i będę sprawdzał na przelewach. Dzwoniłem do serwisu Bosch powiedziano mi jak teraz cicho pracuje wtrysk przejdzie test prawidłowo jedynie rozebranie na części pierwsze i oglądanie pod mikroskopem. A jak podepnę komputer na jakie wartości mam zwracać uwagę ? dodam że już przejechałem 350 km i nic nie stuka nie dymi. A i dodam że powiedział mi pracownik bosch że czasem się zdarza powieszenie wtrysku przez np drobinę jakąś w paliwie ale ciężko żeby ona porysowała końcówkę lub uszkodziła trwale wtrysk.

  3. #13
    leganza
    Gość

    Domyślnie

    Odgrzeję kotleta .
    Dokładnie podobny problem mam w punto 1.3 multijet. Szczególnie na zimnym silniku występuje metaliczny regularny stuk, który czasem zanika po rozgrzaniu silnika. Podejrzewam wtryskiwacze, tym bardziej, że występują różnice pomiędzy nimi, zmierzone w programie FIATECUSCAN(inj.quantity correction cyl):
    1.cyl 0.697mm3/l
    2.cyl - 0.190mm3/l
    3.cyl - 0.278mm3/l
    4.cyl - 0.231mm3/l
    Czy te różnice oznaczają, że pierwszy wtryskiwacz nie działa prawidłowo? NIe jest on czasem wtryskiwaczem sterującym i stąd ta różnica? NIe znalazłem odpowiedzi na swoje pytanie w necie, może ktoś swoje jtd/multijet podpinał do kompa i wie jak to powinno wyglądać prawidłowo. Co prawda to fiat, ale w alfie też był ten silnik..
    Pozdrawiam i dziękuję.

  4. #14
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Kraków Radom
    Auto
    159 1.9 16v q-tronic 2008r
    Postów
    1,044

    Domyślnie

    nie zakładając nowego tematu

    wykonałem próbę przelewową:
    czas obserwacji ok 15min
    silnik rozgrzany
    zebrało się:
    1 224ml
    2 132ml
    3 143ml
    4 155ml

    więc tylko nr1 odstaje, ale jeszcze do wymiany się nie kwalifikuje. Natomiast MES nie pokazuje korekty:
    33600b6483bafcf41&attachmentid=98143&d=1370628262" id="attachment98143" rel="Lightbox_1201904" >Lejące wtryski jak rozpoznać?-beza_tytulu1.jpg

    co o tym sądzicie?

  5. #15
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Jastrzębie-Zdrój
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4JTD 10v 150km 2003r
    Postów
    321

    Domyślnie

    8/10v nie pokazują korekt.

    Wysyłane z mojego Xperia Neo V za pomocą Tapatalk 2

  6. #16
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Rychu
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    AR 156 1.9JTD SW
    Postów
    82

    Domyślnie

    Cytat Napisał Arek166 Zobacz post
    wykonałem próbę przelewową:
    czas obserwacji ok 15min
    silnik rozgrzany
    zebrało się:
    1 224ml
    2 132ml
    3 143ml
    4 155ml

    więc tylko nr1 odstaje, ale jeszcze do wymiany się nie kwalifikuje
    Wszyscy wszem i wobec mówią, że różnica może być max 30% więc mam wątpliwości czy nie kwalifikuje się już pierwszy do wymiany.
    Ostatnio edytowane przez Rychu ; 07-06-2013 o 20:41

  7. #17
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Kraków Radom
    Auto
    159 1.9 16v q-tronic 2008r
    Postów
    1,044

    Domyślnie

    dziękuję za odpowiedź

    na razie spalanie jest ok, żadne błędy nie wyskakują, więc niech sibie siedzi. Za jakiś czas go spr. ponownie i jak będzie gorzej, to wymienie

  8. #18
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Kraków Radom
    Auto
    159 1.9 16v q-tronic 2008r
    Postów
    1,044

    Domyślnie

    Dziś postanowiłem, że przetestuję preparat liqu moly nr 2666. Skoro 1 wtrysk oddaje za dużo na przelew, może uda się do udrożnić bez demontażu.
    http://www.youtube.com/watch?v=LsG0ifk-wy8

    Zrobię swój manuala przy okazji i wykonam kolejną próbę przelewową, żeby spr. czy coś to dało

  9. #19
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,253

    Domyślnie

    Mylisz się ale nie do końca.
    Mi z kolei na próbie przelewowej pokazało po 3-4ml na każdy wtrysk po 4 minutach pracy czyli powinny chodzić jak złoto a one waliły jak młotem o kowadło...
    Dziś dostałem wstępną ekspertyzę - 2 wtryski końcówki zajechane 2 może do uratowania.
    Próba przelewowa nie jest jednoznaczna.

    Cytat Napisał kaz156 Zobacz post
    Opis z zrób to sam zdecydowanie pozwala stwierdzic, który wtrysk jest zapieczony (właśnie w strzykawce podłączonej do takiego zbiera się więcej paliwa niż w dobrym).

  10. #20
    Użytkownik Romeo Avatar pawel2910
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    AR 156 2.4 JTD 02r.
    Postów
    802

    Domyślnie

    Ja również mam prawdopodobnie problem z wtryskiwaczami, najpewniejsze rozwiązanie to wyjęcie i wysłanie do sprawdzenia i wtedy podadzą kosztorys, u mnie teraz ustabilizowało się stukanie i po prostu chodzi twardo i głośno, po zamknięciu maski jakby tłumik puszczał wcześniej były nieregularne stuki tak jak kolega wyżej napisał jak młotem w kowadło Teraz zbieram flote na wtryski bo jeżeli wszystkie padły to będzie nie miło
    Ja miałem takie wyniki po 4 min:
    1 cyl.- 56 ml
    2 cyl.- 34 ml
    3 cyl.- 44 ml
    4 cyl.- 34 ml
    5 cyl.- 40 ml


Informacje o temacie

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. Alfa i lejące wtryski ?
    Utworzone przez Pawel8513 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 06-09-2013, 23:03
  2. [159] jak rozpoznać nagłosnienie bose?
    Utworzone przez spoker w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 27-12-2012, 15:42
  3. [164] Jak rozpoznać silnik?
    Utworzone przez magico w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 20-09-2009, 03:40
  4. diagnostyka wtrysków, lejące wtryski.
    Utworzone przez bubu321 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 15-08-2009, 19:21
  5. Pozdrawianie...vol.2 / jak się rozpoznać na drodze/
    Utworzone przez JFC w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 39
    Ostatni post / autor: 08-06-2009, 17:31

lejące wtryski objawy

lej

lejące wtryski dieselleja wtryskiwtryskiwaczjak sprawdxic koncowki wtrysku czy nie lejawtrysk stukajak sprawdzic ktory wtrysk jest do wymianyjak sprawdzić wtryski czy lejąalfa 147 1.9 jtd uszkodzone wtryskiuszkodzony wtryskiwacz objawy stuki w silnikuobjawy lania wtrysklejące wtryskiwacze objawy tdiwalnięte wtryski bmw e46 objawyNIESPRAWNE WTRYSKI W DIESLUlejący wtrysk 1.9tdialfa stuka wtryskiwaczjak zregenerowac przelew wtryskustukające wtryskiczy lejący wtrysk stukajakie sa objawy lejacych wtryskowjak sprawdzić czy wtryskiwacz lejeco stuka w dieslujak sprawdzic przelew na wtryskach jtdjak sprawdzic wtryskiwacze 1.9dciobjawy padnietych wtryskow cdialfa uszkodzony wtryskiwacz objawylejący wtrysk benzyny objawytest przelewowy wtryskiwaczy cdtico powoduje zepsucie wtryskowuszkodzony wtrysk w cdi stukauszkodzonego wtryskiwacza objawy jtdstukanie wtryskiwaczleje wtrysk-jak sprawdzic ktory bez wyciagania1.9cdti lejace wtryskiwaczeobjawy lania wtryskiwaczytest wtryskiwaczyobjawy lejprstuki w silniku uszkodzony wtryskiwaczpo czy poznac lejace wtryskicykajace wtryskiwacze diesla 1.9 jtdstuki wtrysku 1.9jtdwtryskiwacz punto objawylejace wrryskijakie sa objawy uszkodzonego wtrysku sterujacegozepsute wtryski golf 4diesel lejące wtryskilejacy wtryskiwaczjak sprawdzić wtryskiwacz diesla

Tagi dla tego tematu

Tagi użytkowników

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
regeneracja wtryskiwaczy kraków - regeneracja turbosprężarek warszawa - regeneracja turbosprężarek mielec - Amortyzatory