Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 21
Wyświetlany wątek znajduje się w dziale 156 - Alfa Romeo 156 zadebiutowała na rynku w 1997. Jest najbardziej udanym handlowo modelem Alfy z lat 90. 156 zdobyła wiele wyróżnień w tym najważniejsze - Car Of the Year 1998. Montowano w niej silniki Twin Spark, 2.5 V6 (Internation Engine of the Year 2000), 3.2 GTA, JTS, JTD i JTDm. Do dziś 156 jest najpopularniejszym modelem Alfy na polskich drogach.
  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar rafal_n5
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    AR147 1.9jtd 140km edc16 cf3
    Postów
    860
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    1 d 23 h 6 m

    Domyślnie

    popraw mnie jeżeli źle myślę -4 to lejący wtrysk,a +4 to zapieczony czyli podaje mało paliwa?

  2. #12
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    podkarpacie
    Auto
    Alfa Romeo gtv 2.0 16v ts 150 KM
    Postów
    291
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    5 d 11 h 42 m

    Domyślnie

    Tak dokładnie stuka lejący wtrysk i będę sprawdzał na przelewach. Dzwoniłem do serwisu Bosch powiedziano mi jak teraz cicho pracuje wtrysk przejdzie test prawidłowo jedynie rozebranie na części pierwsze i oglądanie pod mikroskopem. A jak podepnę komputer na jakie wartości mam zwracać uwagę ? dodam że już przejechałem 350 km i nic nie stuka nie dymi. A i dodam że powiedział mi pracownik bosch że czasem się zdarza powieszenie wtrysku przez np drobinę jakąś w paliwie ale ciężko żeby ona porysowała końcówkę lub uszkodziła trwale wtrysk.

  3. #13
    leganza
    Gość

    Domyślnie

    Odgrzeję kotleta .
    Dokładnie podobny problem mam w punto 1.3 multijet. Szczególnie na zimnym silniku występuje metaliczny regularny stuk, który czasem zanika po rozgrzaniu silnika. Podejrzewam wtryskiwacze, tym bardziej, że występują różnice pomiędzy nimi, zmierzone w programie FIATECUSCAN(inj.quantity correction cyl):
    1.cyl 0.697mm3/l
    2.cyl - 0.190mm3/l
    3.cyl - 0.278mm3/l
    4.cyl - 0.231mm3/l
    Czy te różnice oznaczają, że pierwszy wtryskiwacz nie działa prawidłowo? NIe jest on czasem wtryskiwaczem sterującym i stąd ta różnica? NIe znalazłem odpowiedzi na swoje pytanie w necie, może ktoś swoje jtd/multijet podpinał do kompa i wie jak to powinno wyglądać prawidłowo. Co prawda to fiat, ale w alfie też był ten silnik..
    Pozdrawiam i dziękuję.

  4. #14
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Radom Warszawa
    Auto
    156 sw 1.9 jtd 8v 2004r
    Postów
    1,011
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    15 d 19 h 26 m

    Domyślnie

    nie zakładając nowego tematu

    wykonałem próbę przelewową:
    czas obserwacji ok 15min
    silnik rozgrzany
    zebrało się:
    1 224ml
    2 132ml
    3 143ml
    4 155ml

    więc tylko nr1 odstaje, ale jeszcze do wymiany się nie kwalifikuje. Natomiast MES nie pokazuje korekty:
    Lejące wtryski jak rozpoznać?-beza_tytulu1.jpg

    co o tym sądzicie?

  5. #15
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Jastrzębie-Zdrój
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4JTD 10v 150km 2003r
    Postów
    312
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    26 d 4 h 32 m

    Domyślnie

    8/10v nie pokazują korekt.

    Wysyłane z mojego Xperia Neo V za pomocą Tapatalk 2

  6. #16
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Rychu
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    AR 156 1.9JTD SW
    Postów
    82
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    4 d 11 h 23 m

    Domyślnie

    Cytat Napisał Arek166 Zobacz post
    wykonałem próbę przelewową:
    czas obserwacji ok 15min
    silnik rozgrzany
    zebrało się:
    1 224ml
    2 132ml
    3 143ml
    4 155ml

    więc tylko nr1 odstaje, ale jeszcze do wymiany się nie kwalifikuje
    Wszyscy wszem i wobec mówią, że różnica może być max 30% więc mam wątpliwości czy nie kwalifikuje się już pierwszy do wymiany.
    Ostatnio edytowane przez Rychu ; 07-06-2013 o 21:41

  7. #17
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Radom Warszawa
    Auto
    156 sw 1.9 jtd 8v 2004r
    Postów
    1,011
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    15 d 19 h 26 m

    Domyślnie

    dziękuję za odpowiedź

    na razie spalanie jest ok, żadne błędy nie wyskakują, więc niech sibie siedzi. Za jakiś czas go spr. ponownie i jak będzie gorzej, to wymienie

  8. #18
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Radom Warszawa
    Auto
    156 sw 1.9 jtd 8v 2004r
    Postów
    1,011
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    15 d 19 h 26 m

    Domyślnie

    Dziś postanowiłem, że przetestuję preparat liqu moly nr 2666. Skoro 1 wtrysk oddaje za dużo na przelew, może uda się do udrożnić bez demontażu.
    http://www.youtube.com/watch?v=LsG0ifk-wy8

    Zrobię swój manuala przy okazji i wykonam kolejną próbę przelewową, żeby spr. czy coś to dało

  9. #19
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,248
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    38 d 13 h 36 m

    Domyślnie

    Mylisz się ale nie do końca.
    Mi z kolei na próbie przelewowej pokazało po 3-4ml na każdy wtrysk po 4 minutach pracy czyli powinny chodzić jak złoto a one waliły jak młotem o kowadło...
    Dziś dostałem wstępną ekspertyzę - 2 wtryski końcówki zajechane 2 może do uratowania.
    Próba przelewowa nie jest jednoznaczna.

    Cytat Napisał kaz156 Zobacz post
    Opis z zrób to sam zdecydowanie pozwala stwierdzic, który wtrysk jest zapieczony (właśnie w strzykawce podłączonej do takiego zbiera się więcej paliwa niż w dobrym).

  10. #20
    Użytkownik Romeo Avatar pawel2910
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    AR 156 2.4 JTD 02r.
    Postów
    776
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    35 d 8 h 48 m

    Domyślnie

    Ja również mam prawdopodobnie problem z wtryskiwaczami, najpewniejsze rozwiązanie to wyjęcie i wysłanie do sprawdzenia i wtedy podadzą kosztorys, u mnie teraz ustabilizowało się stukanie i po prostu chodzi twardo i głośno, po zamknięciu maski jakby tłumik puszczał wcześniej były nieregularne stuki tak jak kolega wyżej napisał jak młotem w kowadło Teraz zbieram flote na wtryski bo jeżeli wszystkie padły to będzie nie miło
    Ja miałem takie wyniki po 4 min:
    1 cyl.- 56 ml
    2 cyl.- 34 ml
    3 cyl.- 44 ml
    4 cyl.- 34 ml
    5 cyl.- 40 ml


Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Informacje o temacie

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. Alfa i lejące wtryski ?
    Utworzone przez Pawel8513 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 07-09-2013, 00:03
  2. [159] jak rozpoznać nagłosnienie bose?
    Utworzone przez spoker w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 27-12-2012, 15:42
  3. [164] Jak rozpoznać silnik?
    Utworzone przez magico w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 20-09-2009, 04:40
  4. diagnostyka wtrysków, lejące wtryski.
    Utworzone przez bubu321 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 15-08-2009, 20:21
  5. Pozdrawianie...vol.2 / jak się rozpoznać na drodze/
    Utworzone przez JFC w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 39
    Ostatni post / autor: 08-06-2009, 18:31

Tagi dla tego tematu

Tagi użytkowników

lejące wtryski objawy

lejące wtryski dieseluszkodzony wtrysk cr objawyleja wtryskiwtrysk stukajak sprawdxic koncowki wtrysku czy nie lejauszkodzony wtryskiwacz objawy stuki w silnikualfa 147 1.9 jtd uszkodzone wtryskijak sprawdzic ktory wtrysk jest do wymianyjak sprawdzić wtryski czy lejąjak sprawdzic wtryski multijetjak sprawdzić czy wtryskiwacz lejeco stuka w dieslujakie sa objawy lejacych wtryskowczy lejący wtrysk stukastukające wtryskipopsuty wtrysk objawy dieseljak zregenerowac przelew wtryskualfa stuka wtryskiwaczlejący wtrysk 1.9tdiuszkodzony wtryskiwacz objawyjak sprawdzic przelew na wtryskach jtd4 wtrysk stuka laguna 2 1.9 dcitest wtryskiwaczyobjawy lania wtryskiwaczy1.9cdti lejace wtryskiwaczeleje wtrysk-jak sprawdzic ktory bez wyciaganiastukanie wtryskiwaczuszkodzonego wtryskiwacza objawy jtduszkodzony wtrysk w cdi stukaco powoduje zepsucie wtryskowtest przelewowy wtryskiwaczy cdtilejący wtrysk benzyny objawyalfa uszkodzony wtryskiwacz objawyjak sprawdzic wtryskiwacze 1.9dciobjawy padnietych wtryskow cdiNIESPRAWNE WTRYSKI W DIESLUwalnięte wtryski bmw e46 objawylejące wtryskiwacze objawy tdipo czym poznac wtryski do wymianyjak sprawdzić wtryski tdisprawdzenie czy nie leją wtryskiwaczeobjawy padniętego wtryskujak rozpoznac zepsute wtryskiobjawy uszkodzonego wtryskiwacza benzyny w v6stukajace wtryski dieseloznaka uszkodzonych wtryskiwaczy fiat 1.9 jtdstukający wtryskiwacz e46jak sprawdzic czy wtrysk nie lejeStuki a wtryskiobjaw lejących wtryskiwaczy diesel1.9 tdi uszkodzony wtryskwtrysk dci leje przez wtryskiwacze stukiuszkodzony wtryskiwacz objawy cdijak sprawdzić lejacemercedes lejący wtryskleja wtryski wobiawy lejacych wtrysków w dislu forumuszkodzone wtryski bmw 3.0 objawy1.3 multijet Wtryskiwaczejak rozpoznać kiedy wtryski lejązepsute wtryskiwacze laguna 1.9 dti objawygdy jest zepsuty wtryskiwacz to może być słychać stukioznaki że leją wtryskijak poznać czy wtryski są do wymiany w alfa 156 2.4 jtdobjawy lejacych wtryskiwaczy benzynyjak sprawdzic ktury ftrysk lejeJak sprawdzić że turbosprężarka jest popsuta i jakie są obiawywtryskiwacze stukająvw benzyna wtryski lejąpadniete wtryskiwacze cdimercedes cdi leje wtryskjak sprawdzic wtryski na przelew cdijakie wtryski do 1.9dci1.9tdi wtryski objawyobjawy wtryskiwacze 1.9dcijak sprawdzić czy wtrysk leje cdikiedy wtrysk leje alfa 156 jak sprawdzic czy wtryski lejawtryski leja golf 1.9tdikoncowka leje objawyjak sprawdzić wtrysk czy lejepo czym poznać uszkodzone wtryskistuki we wtryskachuszkodzony wtrysk objawy dieselczy wtryski mogą cykać2 5 tdi lejące wtryskijak sprawdzic czy wtryskiwacze nie lejaobjawy lejacego wtrysku cdtijak poznać lejący wtryskpo czym poznać rze końcuwki wtryskiwaczy są do wymianyczy wtryski moga stukacobjawy zepsutego wtrysku jtdmstukające wtryski diesellejące wtryski dieslajak sprawdzic czy wtryski nie lejajak rozpoznać uszkodzony wtrysk dcijak sprawdzić który wtrysk dci lejejak chodzi silnik gdzie wtryski leja

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
regeneracja wtryskiwaczy kraków - regeneracja turbosprężarek warszawa - regeneracja turbosprężarek mielec - Amortyzatory