Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5
Wyświetlany wątek znajduje się w dziale 156 - Alfa Romeo 156 zadebiutowała na rynku w 1997. Jest najbardziej udanym handlowo modelem Alfy z lat 90. 156 zdobyła wiele wyróżnień w tym najważniejsze - Car Of the Year 1998. Montowano w niej silniki Twin Spark, 2.5 V6 (Internation Engine of the Year 2000), 3.2 GTA, JTS, JTD i JTDm. Do dziś 156 jest najpopularniejszym modelem Alfy na polskich drogach.
  1. #1
    andrijew
    Gość Avatar andrijew

    Domyślnie odłączenie przepływomierza, brak błędu?

    Witam
    czy po odpięciu przepływomierza powinien pojawic się błąd (kontrolka silnika, komunikat) ?
    Z ciekawości wczoraj odpiąłem ale nic sie nie pojawiło

    pozdrawiam

    ps czy jak odłączaliscie przepływkę to tez silnik na wolnych obrotach Wam pracował jakoś bardziej nierówno ?? U mnie coś takiego mogłem wyczuc poza tym bez zmian
    Ostatnio edytowane przez andrijew ; 06-05-2010 o 11:13

  2. #2
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    --------------------- BMW E39 540i 4.4 V8 Touring żeby rodzinnie było :)
    Postów
    2,885
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    39 d 16 h 14 m

    Domyślnie

    W dieslu Check raczej nie zabłyśnie, jednak po podpięciu pod skaner diagnostyczny będą błędy MAF i czujnika temperatury zasysanego powietrza.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 250KM@290Nm - pozostały piękne wspomnienia
    01.2011 - 07.06.2014 AR GT 3.2 V6 24V LPG Power
    10.2013 - ........ Renault Clio 2 Sport F4R730 - w budowie ......
    01.2014 - ........ BMW E39 540iA M62TUB44 Touring LPG Power - rodzinne kombi

    Fabryczne blokady rozrządu 2.5/3.0 V6 24V, 3.2 V6 24V - możliwość wypożyczenia.

  3. #3
    andrijew
    Gość

    Domyślnie

    aha, chyba ze tak, bo pod kompa jeszcze nie podpinałem, myslałem ze to wyskoczy gdzies na kokpicie

    Dzięki

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar piotruniek69
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD
    Postów
    38
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    13 h 2 m

    Domyślnie

    Witam,
    Podłącze się, ponieważ u mnie jak odłącze przepływke to nie ma praktycznie żadnej różnicy to żle?

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL
    Auto
    Fiat Bravo Sport 2.0 Multijet 16v & Alfa 146 1,9JTD8v
    Postów
    1,592
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    3 d 12 h 46 m

    Domyślnie

    Cytat Napisał andrijew Zobacz post
    Witam
    czy po odpięciu przepływomierza powinien pojawic się błąd (kontrolka silnika, komunikat) ?
    Z ciekawości wczoraj odpiąłem ale nic sie nie pojawiło

    pozdrawiam

    ps czy jak odłączaliscie przepływkę to tez silnik na wolnych obrotach Wam pracował jakoś bardziej nierówno ?? U mnie coś takiego mogłem wyczuc poza tym bez zmian

    Zobaczysz, po ok 3 odpaleniu silnika z odpiętym MAFem pięknie zapali się lampka MIL na liczniku wraz z komunikatem + oczywiście błąd w pamięci . Jeżeli potem podepniesz przepływkę z powrotem to lampka MIL na zegarach zgaśnie a w pamięci pozostanie jedynie 'przedawniony' błąd .

    U mnie pracował równo , ale chyba miał lekko podniesione obroty. Ale za to ciągnął bez grama dymku do 4500rpm .

    ---------- Post dodany o godzinie 17:48 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 17:46 ----------

    Cytat Napisał piotruniek69 Zobacz post
    Witam,
    Podłącze się, ponieważ u mnie jak odłącze przepływke to nie ma praktycznie żadnej różnicy to żle?
    jeżeli auto ma dynamikę , nie kopci mocno , to dobrze , to znaczy że przepływka OK i nie czujesz różnicy
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

Informacje o temacie

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. Odłączenie przepływomierza i kontrolka silnika
    Utworzone przez kamko25 w dziale 166
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 27-01-2012, 21:52
  2. 2,4 jtd 136km, brak mocy po wymianie przepływomierza
    Utworzone przez 17bobek w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 29-04-2011, 09:24
  3. Odłączenie Akumulatora
    Utworzone przez Emenems w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 22-07-2010, 16:00
  4. [156] Odłączenie VDC w 2.0 jts 2002rok
    Utworzone przez KubaKayo w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 04-01-2009, 16:17
  5. [156] Odłączenie akumulatora
    Utworzone przez pedro220 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 24-04-2008, 12:46

Tagi dla tego tematu

Tagi użytkowników

po odpięciu przepływomierza brak błedu na liczniku e46

czy po odłączeniu przepływomierza pojawia sie błąd

alfa jtd - po odpieciu przeplywomierza nie ma bledu

po odłączeniu przepływomierza zero zmian

po odłaczeniu przepływomierza spadająobroty

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
regeneracja wtryskiwaczy kraków - regeneracja turbosprężarek warszawa - regeneracja turbosprężarek mielec - Amortyzatory