Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 13 z 13

Temat: Wymiana osłony przegubu wewnętrznego

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Szczecin/IRL- KE
    Auto
    AR 159 2.4 JTDM & 156 1.9 M-jet
    Postów
    50

    Domyślnie

    Cytat Napisał SG0240 Zobacz post
    7. ponieważ przegub wewnętrzny jest nierozbieralny i stanowi całość z półosią, należy "rozpołowić" przegub zewnętrzny, zdjąć jego osłonę z półosi, a nastepnie zdjąć osłonę przegubu wewnętrznego
    Troche pozno przeczytalem temat ale moze sie to komus na przyszlosc przyda.

    Nie jest konieczne wyciaganie calej polosi do wymiany manszety. Trzeba rozpolowic przegub odkrecajac te nieszczesne imbusy a nastepnie zdjac dekielek z przegubu pod ktorym jest segier zabezpieczajacy. Po zdjeciu segiera przegub ladnie schodzi z polosi. Zakladamy nowa manszete i skladamy w odwrotnej kolejnosci.
    Caly zabieg najlepiej przeprowadzac z kanalu, jesli nie posiadamy takowego najlepiej zdemontowac cala polos. Tu jest to ladnie opisane: http://www.forum.alfaholicy.org/zrob...56_1_6_ts.html

  2. #12
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    4,620

    Domyślnie

    Cytat Napisał Syl66 Zobacz post
    Opis super,tylko z wymianą śrub trzeba zwrócić uwagę na twardość.Nie utwardzone śruby przy,którymś szybszym puszczeniu sprzęgła zostaną ścięte i skończy się jazda.Jeżeli założyłeś zwykłe radzę wymienić.
    Dzięki za radę, ale ja o tym wiem i założyłem odpowiednie śruby.
    Natomiast przy zastosowaniu śrub z łbami 6 kątnymi można je dokręcić tylko kluczem płaskim bo żadna normalna nasadka się nie mieści.

    ---------- Post dodany o godzinie 05:44 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 05:42 ----------

    Cytat Napisał Maxx Zobacz post
    Troche pozno przeczytalem temat ale moze sie to komus na przyszlosc przyda.

    Nie jest konieczne wyciaganie calej polosi do wymiany manszety. Trzeba rozpolowic przegub odkrecajac te nieszczesne imbusy a nastepnie zdjac dekielek z przegubu pod ktorym jest segier zabezpieczajacy. Po zdjeciu segiera przegub ladnie schodzi z polosi. Zakladamy nowa manszete i skladamy w odwrotnej kolejnosci.
    Caly zabieg najlepiej przeprowadzac z kanalu, jesli nie posiadamy takowego najlepiej zdemontowac cala polos. Tu jest to ladnie opisane: http://www.forum.alfaholicy.org/zrob...56_1_6_ts.html
    Akurat z tym bym polemizował.
    Technologicznie przegub wewnętrzny stanowi całość z półosią i nie powinien być niepotrzebnie rozbierany. Poza tym zdjęcie pokrywy przegubu nie jest takie proste, bo jest ona osadzona fabrycznie bardzo ciasno. Mocniejsze pobijanie domowymi sposobami mogłoby spowodować jej deformację, a potem kłopoty z założeniem i ewentualny wyciek smaru podczas pracy przegubu.
    Zresztą podany przez Ciebie sposób w niczym nie ułatwia zadania bo i tak trzeba odkręcić te nieszczęsne 6 śrub.
    Ostatnio edytowane przez SG0240 ; 25-06-2010 o 21:43

  3. #13
    alfaRomeo147
    Gość

    Domyślnie

    jak wymienic oslone przeguba zewnetrznego alfa 147 jtd

Informacje o temacie

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. Wymiana kielicha przegubu wewnętrznego.
    Utworzone przez FrankyFurbo w dziale 156
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 30-12-2014, 21:21
  2. Wymiana lewej osłony przegubu wewnętrznego
    Utworzone przez czerwcowy0520 w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-11-2013, 20:28
  3. [146] Wymiana uszczelniacza przegubu wewnętrznego
    Utworzone przez dymek1000 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 09-10-2012, 14:51
  4. Wymiana przegubu wewnętrznego V6
    Utworzone przez Hamster w dziale 166
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 28-02-2011, 22:17
  5. Wymiana przegubu wewnętrznego w JTD
    Utworzone przez cin1 w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 21-04-2010, 19:54

Tagi dla tego tematu

Tagi użytkowników

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
regeneracja wtryskiwaczy kraków - regeneracja turbosprężarek warszawa - regeneracja turbosprężarek mielec - Amortyzatory