Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
  1. #1
    selespeed1
    Gość

    Domyślnie [TS] Po wyczyszczeniu przepustnicy zapala się kontrolka wtrysku i auto "prycha"

    Wyczyściłem przepustnice i od tego momentu co jakiś czas zapala mi się w 156 2,0 TS 99r kontrolka wtrysku. Auto prycha, kicha i świruje do chwili ,aż lampka zgaśnie, nieraz po odpaleniu, a niekiedy po półgodzinnej jeździe zaczyna sie problem
    Resetowałem ECU i nic. Nie ma też to zjawisko żadnego związku z temperaturą silnika czy innymi zmiennymi parametrami. Poprostu nikiedy 3 dni jest ok a później od nowa jazda i klątwy na ustach
    Zna ktoś rozwiązanie problemu? Z góry dziekuję za podpowiedzi[/b]
    Ostatnio edytowane przez Tuti ; 01-11-2010 o 15:13

  2. #2
    bassman
    Gość

    Domyślnie

    Sprawdz wszystkie polaczenia elektryczne wtryskow i silnika krokowego przepustnicy, moze masz jakas nieszczelnosc przy przepustnicy, jesli przed czyszczeniem tego nie bylo to ja bym sie skoncentrowal na tym co robiles - czynnik ludzki potrafi zawodzic.

  3. #3
    Sprawy zlotowe Romeo Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    5,072

    Domyślnie

    masz lpg? a po czyszczeniu zrobiles adaptacje przepustnicy?

  4. #4
    selespeed1
    Gość

    Domyślnie

    Nie mam LPG.
    Wczoraj posprawdzałem połączenia elektryczne, jeszcze raz odkręciłem rurę doprowadzającą powietrze do przepustnicy, i to samo. 20 odpaleń ok a potem kiszka.
    Chyba pojade na examiner i zobaczę co powiedzą fachury z ASO.

  5. #5
    selespeed1
    Gość

    Domyślnie

    Examiner pokazał uszkodzony przepływomierz (chyba maja nowe porogramowanie, ponieważ jeszcze rok temu tej usterki komp nie wykazywał)
    Teraz allegro i zobaczymy...
    Po prawdzie dziwi mnie zbieg okoliczności, że czyszczenie przepustnicy zbiegło się z awaria przepływki.

    A fachura pogroził palcem i powiedział, że przy tej akurat przepustnicy jakiekolwiek czyszczenia są ZABRONIONE!!! Coś tam ecu później nie może sobie poradzić z ustawieniem poarametrów pracy...

  6. #6
    Tomek Atomek
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał selespeed1
    Examiner pokazał uszkodzony przepływomierz (chyba maja nowe porogramowanie, ponieważ jeszcze rok temu tej usterki komp nie wykazywał)
    Teraz allegro i zobaczymy...
    Po prawdzie dziwi mnie zbieg okoliczności, że czyszczenie przepustnicy zbiegło się z awaria przepływki.

    A fachura pogroził palcem i powiedział, że przy tej akurat przepustnicy jakiekolwiek czyszczenia są ZABRONIONE!!! Coś tam ecu później nie może sobie poradzić z ustawieniem poarametrów pracy...
    U mnie to samo bylo plus opoznione reagowanie na pedal gazu.
    Dokrecenie przewodow pomoglo. W ASO moga sprawdzic sam przeplywomierz - fizycznie a nie przez ECU. (najpierw chcieli mnie naciagnac na wymiane)
    Obecnie mam przeczucie, ze ma to silny zwiazek z jakoscia paliwa i czujnikami stukowymi (V6 czyli u mnie 2) Bo jak przejechalem za Odre to kontolka przestala sie zapalac a samochod "naprawil".

    Pozdro.

    Tomek.

Podobne wątki

  1. [159] Olej w zaworze gaszącym ( "przepustnicy") JTDm 16V 1.9
    Utworzone przez variatore w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 05-03-2015, 14:06
  2. Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 11-02-2014, 12:39
  3. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 13-11-2013, 11:31
  4. Odpowiedzi: 35
    Ostatni post / autor: 02-11-2013, 10:08
  5. [146] Kontrolka "kluczyk code" i "marchewka".
    Utworzone przez Kuba5093 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 12-01-2013, 17:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory