Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 24
  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar bonzaj
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    alfa romeo 156 sw 105 KM 2000
    Postów
    2,003

    Domyślnie

    Regenerowałem całe dolne 150 zł /szt , przejechał już 40 tyś i ok

  2. #12
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar mariatchi
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Pruszków
    Auto
    Alfetka 156 SW 1.9 JTD 16V
    Postów
    123

    Domyślnie

    Regenerowałem w Vectrze C, przejeździłem ponad 2 lata dopóki nie sprzedałem auta,a obecny właściciel dalej śmiga-wszystko cacy, a koszty nieporównywalne, trzeba tylko wybrać dobry warsztat, który się tym zajmuje.

  3. #13
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Jawor
    Auto
    156 2,4JTD 150kM
    Postów
    25

    Domyślnie

    Koszt regeneracji jest minimalnie mniejszy od nowego wahacza Vema(130zł). Ja niestety nie mogę polecić Vemy;/ wymieniłem w kwietniu łączniki, wahacze góra, wahacze dół(oczywiście wszystko polecanej tak bardzo Vemy). Przejechane 5tyś km a górne już skrzypią. Lepiej wyskrobać troszeczkę więcej kupić na górę TRV i być spokojnym ze te 25tyś km przejedziesz bez tak wszystkim nam znanego irytującego dźwięku.

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,599

    Domyślnie

    perlaa - górne skrzypią, bo im zimno nie służy. Moje też się rozskrzypiały. Rozbiorę i przesmaruję, bo byłem na szarpaku i luzów póki co brak.

    Ale fakt, że na wiosnę chyba zainwestuję w TRW. Chociaż może wystarczy je co 2-3 miesiące przesmarować, bo z tego co widzę sworznie wytrzymują całkiem długo.
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, Geo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar Damian156JTD
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16V
    Postów
    1,635

    Domyślnie

    Ja mam od paru msc veme z kalamitkami i nic nie skrzypi,a na poprzednich qapach jeździć sie w niskie temp nie dało

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,560

    Domyślnie

    Też smaruje te tuleje,luzu brak a jak zimno lub wilgotno to tak jest.Smar silikonowy gumie nie szkodzi a fajnie się trzyma i woda go w miare nie wypłukuje.Akurat nie miałem jak sobie zmieniałem ale ogólnie zdaje egzamin ten smar

  7. #17
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Jawor
    Auto
    156 2,4JTD 150kM
    Postów
    25

    Domyślnie

    Cytat Napisał premek Zobacz post
    perlaa - górne skrzypią, bo im zimno nie służy. Moje też się rozskrzypiały. Rozbiorę i przesmaruję, bo byłem na szarpaku i luzów póki co brak.

    Ale fakt, że na wiosnę chyba zainwestuję w TRW. Chociaż może wystarczy je co 2-3 miesiące przesmarować, bo z tego co widzę sworznie wytrzymują całkiem długo.
    A czym kolego smarujesz tuleje? W sumie nie próbowałem jeszcze takiego rozwiązania ale może warto póki nie jest jeszcze tak bardzo zimno.

  8. #18
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar mario595
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Kalisz
    Auto
    Była Alfa Romeo 156SW Ti, jest Ford S-Max
    Postów
    331

    Domyślnie

    CX-80 z dodatkiem Krytox - Teflon


  9. #19
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Kołobrzeg
    Auto
    147
    Postów
    84

    Domyślnie

    Ja osobiście odradzam regenerację, zregenerowałem wszystkie tuleje na dolnych, miałem niezłe problemy bo inne wymiary każdej tulei i na dodatek, po około 700km wyszedł luz na sworzniu i cały wahacz do wymiany. I teraz leży sobie wahacz lewy w piwnicy z nowymi tuleikami i luźnym sworzniem

  10. #20
    Użytkownik Romeo Avatar bonzaj
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    alfa romeo 156 sw 105 KM 2000
    Postów
    2,003

    Domyślnie

    Można regenerowac ja to robiłem u siebie ;tylko trzeba wiedziec o jednej rzeczy- wachacze trw mają inny wymiar tulei od pozostałych zamienników \czyli TRW można regenerowąc tylko tulejami TRW natomiast pozostałe wachacze można regenerowac wszystkimi zamiennymi tulejami z wyjątkiem tulei TRW!. Po prostu wachacze i tuleje TRW są o 1mm większe. Natomiast regeneracja sworznia tylko w dobrym zakładzie ja robiłem na śląsku.
    W sumie regeneracja jednego kosztowała mnie ok 200 -240 pln z wymontowaniem nabiciem na prasie i montażem. Aktualny przebieg po regeneracji 48 tyś ( 2 lata)Koszt tulei coś koło 80- 90 pln za parę
    Ostatnio edytowane przez bonzaj ; 09-05-2013 o 12:51

Podobne wątki

  1. Co myślicie o regeneracji lamp?
    Utworzone przez Tlen w dziale GT
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 04-04-2013, 20:09
  2. Problem po regeneracji turbiny
    Utworzone przez koli156 1.9JTD w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 06-10-2011, 19:10
  3. [164] Kompresor klimy po regeneracji
    Utworzone przez Yacek w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 27-01-2011, 21:10
  4. Padło turbo 10 tyś po regeneracji
    Utworzone przez Marysn w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 28-07-2010, 10:17

koszt regeneracji wahacza

ile kosztuje regeneracja wahaczy

regeneracja wahaczy

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory