Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19
  1. #11
    GaLaZ
    Gość

    Domyślnie

    Dziękuje Panowie jeszcze tylko docztam ktora rura jest ktora i zawsze to maly krok do przodu

  2. #12
    Użytkownik Embrion Avatar mody88
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Ruda Śląska
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 99r
    Postów
    13

    Domyślnie

    Kolego jeśli masz termostat uszkodzone w sposób że jest ciągle otwarty (tak jak u mnie - w sobote wymiana - wreszcie) to: (przynajmniej ja tak stwierdziłem usterkę) na postoju jak silnik pochodzi troche to się nagrzewa normalnie do 90 C potem sie wlacza wentylator itd. ale jak tylko ruszyłem to temp. od razu spadala do lekko powyżej 50 C bo sie płyn schładza przez ciągle otwarty obieg na chłodnice.
    Mody88 => AR 156 1.8 TS 16V

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar Cubus00
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Międzychód
    Auto
    byla Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999
    Postów
    1,838

    Domyślnie

    najprosciej złap weże na wejściu i wyjściu z chłodnicy jeśli oba majataka sama temperaturę znaczy walnięty, po chłopsku

  4. #14
    Użytkownik Embrion Avatar mody88
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Ruda Śląska
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 99r
    Postów
    13

    Domyślnie

    Cytat Napisał Cubus00 Zobacz post
    najprosciej złap weże na wejściu i wyjściu z chłodnicy jeśli oba majataka sama temperaturę znaczy walnięty, po chłopsku
    węze na wejsciu i wyjsciu CHLODNICY raczej bedą miały różną temperature bo na wejściu będzie wieksza a na wyjsciu niższa po wychłodzeniu przez chłodnicę. raczej nic wspólnego z termostatem.
    Mody88 => AR 156 1.8 TS 16V

  5. #15
    ViP Alfa i Omega Avatar b.piotrus
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Otmuchów
    Auto
    Na razie jakieś toczydło
    Postów
    381

    Domyślnie

    Cytat Napisał mody88 Zobacz post
    węze na wejsciu i wyjsciu CHLODNICY raczej bedą miały różną temperature bo na wejściu będzie wieksza a na wyjsciu niższa po wychłodzeniu przez chłodnicę. raczej nic wspólnego z termostatem.
    Jest taka opcja, że będą miały taka samą temperaturę i to sciśle zależna od termostatu- zdarzy sie tak wtedy, jak termostat będzie walnięty i nie będzie sie w ogóle otwierał- wtedy nie będzie dużego obiegu, a co za tym idzie brak krążenia płynu chłodzącego w chłodnicy i brak różnic temperatur na wejściu i wyjściu do i z chłodnicy
    AR 156 2,4JTD 2000r- czarna- NERO FUOCO- sedan- cóż była, jaka będzie następna? czas pokaże

  6. #16
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar szefuni0
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    LESZNO <UNIA>
    Auto
    159 SW JTDm 120KM
    Postów
    366

    Domyślnie

    witam, żeby nie powielać kolejnego tematu o termostatach piszę tu... Mianowice chodzi jtd 16v 140KM, po włączeniu autka odczekałem chwilę i sprawdziłem węże pod maską... Patrząc na silnik od przodu wąż po lewej robił się ciepły a wąż po prawej był zimny... Dodam, że jeżdżąc cały czas temperatura oscyluje w granicach 50-55 stopni. Czy to oznacza padnięty termostat?? czy przyczyną jest co innego??
    GDYBY BÓG NIE WYMYŚLIŁ ALFY ROMEO CHODZIŁBYM PIESZO !!!

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar Qki
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Zamość, Lublin
    Auto
    AR 156 2.4 JTD 20V
    Postów
    968

    Domyślnie

    Jak nie zgrzejesz go w żaden sposób żeby wskazówka dygnęła za drugą kreskę na wyświetlaczu to masz padnięty termostat, jak ledwo co idzie nad pierwszą kreskę to właśnie to..

  8. #18
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Wieruszów
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 JTS LPG 2002r po LF
    Postów
    1,623

    Domyślnie

    Cytat Napisał szefuni0 Zobacz post
    Patrząc na silnik od przodu wąż po lewej robił się ciepły a wąż po prawej był zimny...
    Jeśli ten wąż po lewej był od małego obiegu a wąż po prawej od dużego czyli szedł z termostatu na chłodnicę to termostat raczej dobry.

    ---------- Post added at 07:28 ---------- Previous post was at 07:22 ----------

    PS.
    Sterowanie kierunkiem przepływu cieczy jest czysto mechaniczne (zawór bimetaliczny).
    A sterowanie wskaźnikiem na desce za pomocą dodatkowego czujnika temperatury , odczyt na komp chyba jeszcze z innego czujnika.
    Tak że realna temperatura a wskazania na desce i na dodatek odczyty na kompie mają się czasem nijak do siebie.
    Moja Bella

  9. #19
    Użytkownik Romeo Avatar SEBEK
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    EŁK
    Auto
    Black 159 1.9 JTDm 150 KM 2007 r.
    Postów
    833

    Domyślnie

    U mnie temperatura ładnie dochodzi do do tych umownych 70 st. na wskaźniku i tak się utrzymuje jak postoi dłużej na luzie albo pokręce go mocniej to dochodzi do 90 st. ale po powrocie do normalnej jazdy wrac do 70 - chłodnica i węże są zawsze letnie w ASO twierdzą, że to normalne i wszystko jest ok a dla mnie ok to jak samochód ma 90 st i może owszem wskaźniki w Alfach nie są precyzyjne ale dla więkrzości trzyma 90 st - więc nie jest to na zasadzie ten typ tak ma! Ja wymieniłem na Verneta bez czujnika i co prawda grzeje się bo wcześniej nie grzał się wcale ale nie jest to prawidłowa temp. Polecam wszystkim Behra z czjnikiem bo wtedy nawet jak wyświetlacz pokazuje mniej to wie się, że to nie wina termostatu albo czujnika albo jakiś inny gwint.

Informacje o temacie

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. Zerwany pasek rozrządu,jakie są skutki? 3.0 V6 24V
    Utworzone przez Raulcarlos w dziale 166
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 12-02-2015, 06:54
  2. Świeca wykrecila sie/ pekla podczas jazdy - jakie skutki ?
    Utworzone przez heavy1691 w dziale 147
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 19-12-2012, 23:07
  3. Jazda na kiepskiej jakosci paliwie - jakie objawy/skutki?
    Utworzone przez kobielczak w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 04-10-2011, 22:23
  4. Jazda na kiepskiej jakosci paliwie - jakie objawy/skutki?
    Utworzone przez kobielczak w dziale Hyde Park
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 04-10-2011, 22:23
  5. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 28-07-2011, 22:19

uszkodzony termostat objawy

jak sprawdziobjawy uszkodzonego termostatutermostat samochodowytermostat samochodowy objawytermostat w samochodzie do czego służypo czym poznac uszkodzony termostatjak rozpoznatypowe objawy niedzialajacego termostatu w samochodzietermostat objawy uszkodzeniaTermostat w Auciepopsuty termostat w corsie bJakie szacitermostat rover45 objawy zepsuciaobjawy uszkodzonego termostatu w samochodzieco się dzieje gdy termostat jest zepsutyco sie dzieje gdy termostatprzycznyny padnietego termostatuczy padniety termostatpoco jest termostat w samochodziekonsekwencje wadliwego czujnikajak sprawdzić termostat w samochodziewww jak rozpoznać uszkodzony termostat pl.termostat do rovera 200niesprawny termostat objawyzepsuty termostat objawywalniety termostat objawyobjawy awarii termostatuzepsuty termostat w samochodzie a silnikobjawy termostatuobjawy zepsutego termostatudo czego jest termostat w auciejak można sprawdzić czy termostat działazepsuty thermostat w samochodziejak rozpoznac że nie działa termostat termostat objawy złego działaniajak sprawdzic termostat samochodowytermosta w samochodzietermostaty do autzepsuty termostat bra alfa romeo 156termostat w aucie co toobjawy zepsuty termostatjak sprawdzic termostat rover 200 czy jest sprawnyskutki zepsucia termostatu w samochodziejak poznać że termostattermostat rover 200jak rozpoznać uszkodzony termostatobjawy zepsutego termostatu w auciezepsuty termostat samochod

Tagi dla tego tematu

Tagi użytkowników

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory