Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4
Wyświetlany wątek znajduje się w dziale 156 - Alfa Romeo 156 zadebiutowała na rynku w 1997. Jest najbardziej udanym handlowo modelem Alfy z lat 90. 156 zdobyła wiele wyróżnień w tym najważniejsze - Car Of the Year 1998. Montowano w niej silniki Twin Spark, 2.5 V6 (Internation Engine of the Year 2000), 3.2 GTA, JTS, JTD i JTDm. Do dziś 156 jest najpopularniejszym modelem Alfy na polskich drogach.
  1. #1
    pepo
    Gość Avatar pepo

    Domyślnie Momenty dokręcania głowicy 2.4 JTD

    koledzy potrzebuje na szybkiego te informacje czy posiada ktos moze? momenty jak i kolejnosc srub

    z gory dzieki

  2. #2
    Moderator Romeo Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Postów
    2,726
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    27 d 22 h 22 m

    Domyślnie

    Jaka wersja 2.4?
    jeżeli ta 100kW to zdjęcie poniżej
    Załączone obrazy Załączone obrazy Momenty dokręcania głowicy 2.4 JTD-cylinder_head_2.4jtd.jpg  
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4

    Wcześniej:
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
    Lancia Delta 1.8 8V
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
    Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
    Alfa Romeo 155 2.5 V6
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

  3. #3
    pepo
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Majkel Zobacz post
    Jaka wersja 2.4?
    jeżeli ta 100kW to zdjęcie poniżej

    hmm nie jestem pewnien eper nie podaje info o mocy

    nr nadwozia to :01269287
    typ silnika:839A6.000
    CF3 I 10 ZAWOROWY

  4. #4
    Moderator Romeo Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Postów
    2,726
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    27 d 22 h 22 m

    Domyślnie

    ok, to ten rysunek wyżej jest prawidłowy.
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4

    Wcześniej:
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
    Lancia Delta 1.8 8V
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
    Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
    Alfa Romeo 155 2.5 V6
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

Informacje o temacie

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. Momenty dokręcania śrub w silnku.
    Utworzone przez bocik_156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 07-04-2013, 18:02
  2. Momenty dokręcania.
    Utworzone przez kinol156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 26-09-2010, 21:07
  3. Momenty dokręcania śrub
    Utworzone przez Krzychu1989 w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 30-04-2010, 08:34
  4. [33] Momenty dokręcania korbowodów
    Utworzone przez Spirit w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 21-11-2009, 12:20
  5. Momenty dokręcania głowicy 1.9 JTD
    Utworzone przez krzys-krzys w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 05-08-2009, 21:55

Tagi dla tego tematu

Tagi użytkowników

2.4 jtd schemat głowicy

momenty dokrecenia glowicy w alfa 166 2.4jtd

jaka moca dokrecic sruby głowicy vm 2 5td

moment dokrecenia głowicy 1.6 boxer alfa

alfa 156 jaki moment dokręcania głowicy

alfa romeo 146 1.6 boxer moment dokrecania

fiat 1.6 16v dokrecanie korbowodow

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
regeneracja wtryskiwaczy kraków - regeneracja turbosprężarek warszawa - regeneracja turbosprężarek mielec - Amortyzatory