Sprawdź jak masz zapięte sprężynki w klockach hamulcowych czy oby nie odwrotnie. Ja miałem tak że zamiast dociskać klocki do srodka tarczy sprężynki były założone tak, że mi je odpychały i przy skręcie tłukło.
Sprawdź jak masz zapięte sprężynki w klockach hamulcowych czy oby nie odwrotnie. Ja miałem tak że zamiast dociskać klocki do srodka tarczy sprężynki były założone tak, że mi je odpychały i przy skręcie tłukło.
Sorki za odkop
Ale w 147 przy skręcie tylko w prawo tak od 60 kmh słychać takie cykliczne stukanie? Ktoś wie co to?
Piszę tutaj bo wyszukiwarka nic nie pomogła
2013-2019 - 06' AR 159 1.9 JTDm 8v - Grigio Titanio
2019-2020 - 08' Fiat Nuova Bravo 1.9 JTDm 16v - Rosso Maranello
2020-2022 - 11' AR Giulietta Sportiva 2.0 JTDm powered by @sdero - Rosso 8C Competizione
2022- ... - 10' AR Giulietta Quadrifoglio Verde 1.75 TBI - Rosso 8C Competizione
Jeśli po wymianie drążka kierowniczego skręca za mocno to najprawdopodobniej nie została założona plastikowa tulejka na drążku która pełni jednocześnie funkcję zderzaka i ogranicznika przy maksymalnym skręcie. pewnie została na starym drążku a przy nowych prawie nigdy ich nie ma lub nierówno wkręcone końcówki kierownicze jedna mniej druga więcej.
sorry za odkop ale u mnie tak stukało potem już było coraz głośniejsze i przy mniejszym skręcie się oddzywał i niestety to wina łożyska pisaty u mnie była jak komuś pomogłem to czekam na czteropaczka ;p
"Jak to mówi św Łukasz golfem alfy nie wyruchasz"
U mnie też podobnie stuka ale także przy ruszaniu słychać delikatne stuknięcie.
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 8V 115 KM - była
Jest Zafira 2.0 OPC 192KM