Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 21
Wyświetlany wątek znajduje się w dziale 156 - Alfa Romeo 156 zadebiutowała na rynku w 1997. Jest najbardziej udanym handlowo modelem Alfy z lat 90. 156 zdobyła wiele wyróżnień w tym najważniejsze - Car Of the Year 1998. Montowano w niej silniki Twin Spark, 2.5 V6 (Internation Engine of the Year 2000), 3.2 GTA, JTS, JTD i JTDm. Do dziś 156 jest najpopularniejszym modelem Alfy na polskich drogach.
  1. #1
    gondas
    Gość Avatar gondas

    Domyślnie Stuki w zawieszeniu przy maksymalnym skrecie w prawo (przegub zewnetrzny wymieniony)

    Witam
    Mam problem z stukami w zawieszeniu. Wyglada to tak że przy maksymalnym skrecie w prawo słychac cykliczne stukanie jakby cos przeskakiwało, jest to dosc głosne, myslałem ze to przegub prawy zewnetrzny bo miałem tam uszkodzona osłone lecz po wymianie przegubu na nowy jest ciagle to samo.... poradzcie co to może być może przegub jest zle założony? lub czy jest możliwe że przy max skrecie w prawo stuka lewy przegub? Albo to coś zupełnie innego
    dodam że drążki kierownicze i końcówki drązków tez były wymieniane.

  2. #2
    Adampoz
    Gość

    Domyślnie

    Też tak miałem przykręciłem maglownicę pistoletem pneumatycznym i mam spokój.

  3. #3
    gondas
    Gość

    Domyślnie

    sprawdze to i zrobie jak mówisz dzieki mam nadzieje ze to tylko to

    ---------- Post dodany o godzinie 19:39 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 19:27 ----------

    ma moze ktos jakies inne pomysły?

  4. #4
    gondas
    Gość

    Domyślnie

    niestety maglownica dokrecona na maksa pnełmatem i dalej to samo. szarpalem nia w rózne strony i wyczuwam mały luz na drążkach ale to też jest dziwne skoro sa nowe.
    Może to stuka ten przegub wewnetrzny co od skrzyni wychodzi? Przypomnę że jest to cykliczne stukanie przy maksymalnym skręcie i jezdzie do przodu lub do tyłu ;/ nie mam pojecia co to, żałuje tylko że wychodzi na to że niepotrzebnie przegub wymieniłem.
    Prosze o jakas rade.
    Ostatnio edytowane przez gondas ; 07-08-2010 o 01:38

  5. #5
    Moderator Romeo Pokaż na mapie Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    156 SW V6, 156 SW 20V Ti, 156 GTA i Lancia Phedra 2,2
    Postów
    4,248
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    82 d 14 h 41 m

    Domyślnie

    Cytat Napisał gondas Zobacz post
    niestety maglownica dokrecona na maksa pnełmatem i dalej to samo. szarpalem nia w rózne strony i wyczuwam mały luz na drążkach ale to też jest dziwne skoro sa nowe.
    Może to stuka ten przegub wewnetrzny co od skrzyni wychodzi? Przypomnę że jest to cykliczne stukanie przy maksymalnym skręcie i jezdzie do przodu lub do tyłu ;/ nie mam pojecia co to, żałuje tylko że wychodzi na to że niepotrzebnie przegub wymieniłem.
    Prosze o jakas rade.
    Temat takiej dolegliwości już był na forum. Zawsze polecam najpierw poszukać. To dużo lepsze niż czekanie na odpowiedź niekiedy kilka dni.
    Natomiast wracając do problemu to sprawdź czy Ci nie ociera koniec łącznika stabilizatora o odważnik półosi (taki jakby walec na osi napędowej). Często tak się dzieje po jego zmianie lub zmianie drążków kierowniczych.

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar sikor155
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    łódz(Śródmieście)
    Auto
    AR 155 V6,156 1,8 16v
    Postów
    896
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    18 d 5 h 12 m

    Domyślnie

    przegub może ?
    Aktualnie AR 156 SW 1,9 JTD 2001R

    Były AR 155 1,8 8V 97R
    AR 155 1,8 FORMULA 94
    AR 155 1,8 16V 98R
    AR 155 2,5 TD 97R
    AR 155 2,0 8V
    AR 146 1,4 16V 98R
    AR 146 1,4 BOXER 96R
    AR 156 1,8 16V
    AR 155 2,0 8V

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar alces1
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Żegocina
    Auto
    Alfa Romeo 159 JTDm
    Postów
    5,515
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    74 d 16 h 53 m

    Domyślnie

    Cytat Napisał Adampoz Zobacz post
    Też tak miałem przykręciłem maglownicę pistoletem pneumatycznym i mam spokój.
    Trudno dostać się do tych śrub?
    Pytam, ponieważ mam podobny problem i podobnie jak kolega wymieniłem przegub zewnętrzny + całe przednie zawieszenie (kompletnie wszystko) i niestety stuki występują z prawej strony przy skręcie w lewo podczas ruszania.
    Czy może to być wina przegubu wewnętrznego? Bo nic innego oprócz tego i przykręcenia maglownicy nie przychodzi mi do głowy...
    Pozdrawiam.
    - Rafał


    PRZERÓBKA GRILLI NA ZAMÓWIENIE:
    http://www.forum.alfaholicy.org/uslu..._do_156_a.html
    NA SPRZEDAŻ UŻYWANE MARKOWE OPONY W ATRAKCYJNYCH CENACH! INFO: PRV.

  8. #8
    MarcinTM
    Gość

    Domyślnie

    A przypadkiem nie stuka na przegubie drążka?

    u mnie stuka i właśnie to wymieniam.
    Tam jest przegub kulisty co się wyrabia.

  9. #9
    gondas
    Gość

    Domyślnie

    Drązki i koncówki drązków wymienione...
    Zlokalizowałem usterke... okazało sie że koncówka drązka kierowniczego z prawej strony trze lekko o wewnętrzna cześć felgi a akurat tam jest przyczepiony odważnik do wyważenia koła... Nie jestem specjalistą ale wydaje sie że tak nie powinno być. Nie wiem czy np mam krzywa lekko felge ale nie odczuwam żadnych wibracji na autostradzie.. Może cos jest pokićkane w maglownicy i mam wiekszy skret w prawo niż w lewo? W sumie dobrze że to tylko to bo myślałem że sprawa bedzie grubsza. Poki nie dojde o co chodzi bede poprostu unikał maks skretu w prawo

  10. #10
    Użytkownik Romeo Baskethead breakneck Champion fiergloo Hunter Champion Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,279
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    31 d 1 h 41 m

    Domyślnie

    Cytat Napisał gondas Zobacz post
    Drązki i koncówki drązków wymienione...
    Zlokalizowałem usterke... okazało sie że koncówka drązka kierowniczego z prawej strony trze lekko o wewnętrzna cześć felgi a akurat tam jest przyczepiony odważnik do wyważenia koła... Nie jestem specjalistą ale wydaje sie że tak nie powinno być. Nie wiem czy np mam krzywa lekko felge ale nie odczuwam żadnych wibracji na autostradzie.. Może cos jest pokićkane w maglownicy i mam wiekszy skret w prawo niż w lewo? W sumie dobrze że to tylko to bo myślałem że sprawa bedzie grubsza. Poki nie dojde o co chodzi bede poprostu unikał maks skretu w prawo
    cos masz nie tak :| jakie masz felgi? rozmiar
    Genetics makes the champions, want to compare?!

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Informacje o temacie

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. Przegub prawy zewnetrzny ...
    Utworzone przez sobi112 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 14-03-2014, 10:07
  2. stuki i trzaski przy skrecaniu. przegub?
    Utworzone przez kierzkovsky w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 29-04-2012, 13:20
  3. Szarpanie i stuki w zawieszeniu przy dodawaniu gazu 156 2.0
    Utworzone przez maciej88 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 27-02-2012, 19:26
  4. [145] Przegub zewnetrzny 1.4 boxer
    Utworzone przez dwilk w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 21-03-2011, 20:11
  5. Przegub zewnetrzny z ABS CZY NIE?
    Utworzone przez Piotras w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 17-04-2010, 00:35

Tagi dla tego tematu

Tagi użytkowników

problem skręcie lewo kolo przegub golf 4

stuk przy maksymalnym skrecie golf v

corsa b stuki przy skrecie

przy skrecie w prawo cos wali mi wkole golfa 2

stukot w tylnym kole przy skręceniu kierownicy w prawo

omega stuka przy skrecaniu

stuki czy to przegub

alfa 156 podczas skrętu w lewo jest hałas

coś stuka przy skrecie i to nie przegób

peze skrecie kierownicy cos stuka

stuki na przegubie

drążki kierownicze alfa 159 szybko się wyrabiają i hałasują

cos puka przy skrecie omega a

stukanie w zawieszeniu alfa 156 przy skrecaniu w prawo

przegub kole alfa

co chrobocze w golfie V

megane 1 pukanie w lewym kole

stuki przy skręcie w lewo

przy maksymalnym skrecie w miejscu cos puka

podczas skretu pukacos w kole golfie 2

przegub prz kole scenic ii

stuki przy skrecaniu w zawieszeniu

stukot w kole przy skręcaniu

strzelanie podczas skrętu kierownicą alfa

skręcając w prawo stuki w kole

stukanie w przednim kole przy skrecie vw golf

golf iv trzaski przy skręcaniu

skrecam wprawo i cos puka

golf 4 stykanie przy skręcie

co chrobocze w golfie

problem golf 4 ze skretem kierownicy

przegłub stuka jak skręcam do tyłu

problem skęcie lewo kolo przegub golf 4

corsa b stuka przy skręcie

hałas przy maksymalnym skręcie w prawo

stukanie w przednim kole corsa b

pykanie prz skrecie w lewo

vw golf 2-przy skręcaniu kół coś stuka

pukajacy przeglub w wv golfie

puka z prawej strony przy skręcie vw prawo

wymienilem przegub nadal cos puka przy skrecie

skręcanie w prawo lub w lewo stuknięcie

przy skrecaniu stuka w kolach

golf 2 stukanie przy skręcaniu

przy skrecie w lewo i w prawo przegub stuka

megane cabrio puka w prawym kole

stukanie w prawym kole przy skrecaniu golf4

drgania kierownicy przy maksymalnym skręcie

skrecanie w lewo przegub

Stuki przy maksymalnym skręcie kierownicy

stukanie podczas skretu opel corsa c

nowy przegub stuka przy calym skrecie

corsa d strzelanie przy skrecaniu

za duza felga stuka jak przegub

stuki w przegubach

zle zalozony przegub

pukanie w prawym przegubie

stuka zawieszenie na skrecie w lewo

skrecam w prawo i cos trze corsa b

golf 2 stuki w prawym zawieszeniu

stuka w kole przy maksymalnym skrecie

corsa stuki po skreceniu kol

przy maxymalnym skrecie w lewo obciera prawe przednie kolo

coś sutka koło koła przy skręcaniu

stukanie z lewej strony podczas skretu.w prawo

przy maksymalnym skręcie coś

głośne stukanie w kole i przy skręcaniu

żle założony przegub

scenic ii coś terkocze przy ruszaniu jakby przegub

osłona przegubu zewnętrznego scenic wymiana

golf 4 stukanie w zawieszeniu przy skrecaniu

puka w kole przy skretach

przy skrexaniu w prawo cos stuka

stuka przy skrecaniu w lewo czy to lewy przegob

bicie przy pełnym skręcie megane i

tarcie przy pelnym skrecie kol golf 4

tarcie przy pelnym skrecie kola vw golf

przy skręcaniu słychać trzaski boxer

coc pyka podczas skretu

podczas skretuu w prawo trze w tylnim kole alfa romeo

stukanie w kole przy maksymalnie

problem przy maksymalnym skręcie

stukanie w kole podczas skretu golf v

stukanie z przodu auta przy skręcie

corsa b tarcie pry skręcie w lewo

stukot w zaiweszeniu przeguby

alf 147 stukanie przy skrecie w prawo

stukania w kole przy skretach

uszkodzony przegub stuka przy skręcaniu w prawo

stukanie w przednim zawieszeniu przy skręcaniu

pukanie przy skrencaniu w kole golf vw 3

strzelanie w przednim kole podczas skrecania

maksymalny skręt kół pukanie

stukanie w kole podczas skrętu kierownicy

przy skecaniu pukanie w kole

przy skręcie w lewo czy w prawo stuka

pukanie przy maksymalnym skręcie

stukanie przy skręcie corsa b

stukanie w kole przyskręania w prawo

stukanie z lewej przy skręcie w lewo

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
regeneracja wtryskiwaczy kraków - regeneracja turbosprężarek warszawa - regeneracja turbosprężarek mielec - Amortyzatory