Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 25

Temat: Stuki w zawieszeniu przy maksymalnym skrecie w prawo (przegub zewnetrzny wymieniony)

  1. #1
    gondas
    Gość

    Domyślnie Stuki w zawieszeniu przy maksymalnym skrecie w prawo (przegub zewnetrzny wymieniony)

    Witam
    Mam problem z stukami w zawieszeniu. Wyglada to tak że przy maksymalnym skrecie w prawo słychac cykliczne stukanie jakby cos przeskakiwało, jest to dosc głosne, myslałem ze to przegub prawy zewnetrzny bo miałem tam uszkodzona osłone lecz po wymianie przegubu na nowy jest ciagle to samo.... poradzcie co to może być może przegub jest zle założony? lub czy jest możliwe że przy max skrecie w prawo stuka lewy przegub? Albo to coś zupełnie innego
    dodam że drążki kierownicze i końcówki drązków tez były wymieniane.

  2. #2
    Adampoz
    Gość

    Domyślnie

    Też tak miałem przykręciłem maglownicę pistoletem pneumatycznym i mam spokój.

  3. #3
    gondas
    Gość

    Domyślnie

    sprawdze to i zrobie jak mówisz dzieki mam nadzieje ze to tylko to

    ---------- Post dodany o godzinie 19:39 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 19:27 ----------

    ma moze ktos jakies inne pomysły?

  4. #4
    gondas
    Gość

    Domyślnie

    niestety maglownica dokrecona na maksa pnełmatem i dalej to samo. szarpalem nia w rózne strony i wyczuwam mały luz na drążkach ale to też jest dziwne skoro sa nowe.
    Może to stuka ten przegub wewnetrzny co od skrzyni wychodzi? Przypomnę że jest to cykliczne stukanie przy maksymalnym skręcie i jezdzie do przodu lub do tyłu ;/ nie mam pojecia co to, żałuje tylko że wychodzi na to że niepotrzebnie przegub wymieniłem.
    Prosze o jakas rade.
    Ostatnio edytowane przez gondas ; 06-08-2010 o 23:38

  5. #5
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,542

    Domyślnie

    Cytat Napisał gondas Zobacz post
    niestety maglownica dokrecona na maksa pnełmatem i dalej to samo. szarpalem nia w rózne strony i wyczuwam mały luz na drążkach ale to też jest dziwne skoro sa nowe.
    Może to stuka ten przegub wewnetrzny co od skrzyni wychodzi? Przypomnę że jest to cykliczne stukanie przy maksymalnym skręcie i jezdzie do przodu lub do tyłu ;/ nie mam pojecia co to, żałuje tylko że wychodzi na to że niepotrzebnie przegub wymieniłem.
    Prosze o jakas rade.
    Temat takiej dolegliwości już był na forum. Zawsze polecam najpierw poszukać. To dużo lepsze niż czekanie na odpowiedź niekiedy kilka dni.
    Natomiast wracając do problemu to sprawdź czy Ci nie ociera koniec łącznika stabilizatora o odważnik półosi (taki jakby walec na osi napędowej). Często tak się dzieje po jego zmianie lub zmianie drążków kierowniczych.

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar sikor155
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    łódz(Śródmieście)
    Auto
    AR 155 V6,156 1,8 16v
    Postów
    906

    Domyślnie

    przegub może ?
    Aktualnie AR 166
    3,0 24v 99
    3,0 24v 04

    Były AR 155 1,8 8V 97R
    AR 155 1,8 FORMULA 94
    AR 155 1,8 16V 98R
    AR 155 2,5 TD 97R
    AR 155 2,0 8V
    AR 146 1,4 16V 98R
    AR 146 1,4 BOXER 96R
    AR 156 1,8 16V
    AR 155 2,0 8V

  7. #7
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar alces1
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Żegocina
    Auto
    AR 159 JTDm Ti, AR Giulietta Sport, AR Spider 3.0 V6
    Postów
    6,673

    Domyślnie

    Cytat Napisał Adampoz Zobacz post
    Też tak miałem przykręciłem maglownicę pistoletem pneumatycznym i mam spokój.
    Trudno dostać się do tych śrub?
    Pytam, ponieważ mam podobny problem i podobnie jak kolega wymieniłem przegub zewnętrzny + całe przednie zawieszenie (kompletnie wszystko) i niestety stuki występują z prawej strony przy skręcie w lewo podczas ruszania.
    Czy może to być wina przegubu wewnętrznego? Bo nic innego oprócz tego i przykręcenia maglownicy nie przychodzi mi do głowy...
    Pozdrawiam.
    - Rafał

    Sprzedam naklejki: koniczynki QV 3D
    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo..._dostepne.html

  8. #8
    MarcinTM
    Gość

    Domyślnie

    A przypadkiem nie stuka na przegubie drążka?

    u mnie stuka i właśnie to wymieniam.
    Tam jest przegub kulisty co się wyrabia.

  9. #9
    gondas
    Gość

    Domyślnie

    Drązki i koncówki drązków wymienione...
    Zlokalizowałem usterke... okazało sie że koncówka drązka kierowniczego z prawej strony trze lekko o wewnętrzna cześć felgi a akurat tam jest przyczepiony odważnik do wyważenia koła... Nie jestem specjalistą ale wydaje sie że tak nie powinno być. Nie wiem czy np mam krzywa lekko felge ale nie odczuwam żadnych wibracji na autostradzie.. Może cos jest pokićkane w maglownicy i mam wiekszy skret w prawo niż w lewo? W sumie dobrze że to tylko to bo myślałem że sprawa bedzie grubsza. Poki nie dojde o co chodzi bede poprostu unikał maks skretu w prawo

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Cytat Napisał gondas Zobacz post
    Drązki i koncówki drązków wymienione...
    Zlokalizowałem usterke... okazało sie że koncówka drązka kierowniczego z prawej strony trze lekko o wewnętrzna cześć felgi a akurat tam jest przyczepiony odważnik do wyważenia koła... Nie jestem specjalistą ale wydaje sie że tak nie powinno być. Nie wiem czy np mam krzywa lekko felge ale nie odczuwam żadnych wibracji na autostradzie.. Może cos jest pokićkane w maglownicy i mam wiekszy skret w prawo niż w lewo? W sumie dobrze że to tylko to bo myślałem że sprawa bedzie grubsza. Poki nie dojde o co chodzi bede poprostu unikał maks skretu w prawo
    cos masz nie tak :| jakie masz felgi? rozmiar
    Genetics makes the champions, want to compare?!

Podobne wątki

  1. Metaliczne tarcie przy maksymalnym skręcie w prawo
    Utworzone przez piotr19922 w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 06-02-2016, 22:49
  2. Przegub prawy zewnetrzny ...
    Utworzone przez sobi112 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 14-03-2014, 09:07
  3. stuki i trzaski przy skrecaniu. przegub?
    Utworzone przez kierzkovsky w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 29-04-2012, 11:20
  4. Szarpanie i stuki w zawieszeniu przy dodawaniu gazu 156 2.0
    Utworzone przez maciej88 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 27-02-2012, 18:26
  5. Przegub zewnetrzny z ABS CZY NIE?
    Utworzone przez Piotras w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 16-04-2010, 22:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory