Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: wyciek płynu chłodniczego

  1. #1
    Greq
    Gość

    Domyślnie wyciek płynu chłodniczego

    Pojawił mi się dośc spory wyciek dwukrotnie podczas postoju. W zbiorniczku wyrownawczym ubylo ok 3 cm. Silnik był rozgrzany do 75C i troszkę poszalałem mocno podkręcając, ale dosłownie minutę, przy czym wskaźnik lekko przekroczył 90C. Następnie na postoju zauważyłem wyciek, na kolejnym postoju kolejny wyciek. Natomiast na 3. i 4. postoju (wszystko działo się w przeiągu 1h) tylko kilka kropel. Płyn, który wyciekał był zimny.
    Wyciek był przez otwór w zderzaku po stronie kierowcy z 10cm od krawędzi przedniej i ok 20 od bocznej zderzaka.
    Gdzieś wyczytałem, że może byc to sprawa klimy (byłą intensywnie dziś używana), jednakże nie znam się na tym, jedynie podsuwam..

    Czy ktoś ma jakiś pomysł co dolega mojej belli?

    Płyn chłodniczy był wymieniany tydzień temu w ASO, byc może coś źle zmontowali?
    Komputer nie wyrzuca żadnych błędów, a silnik nie nagrzewa się bardziej niż przedtem, podczas normalnej jazdy.

    Poszedłem teraz sprawdzic i chusteczka, którą podłożyłem, była czysta...
    Zamierzam jutro jechac w daleka trase, dlatego chciałbym, aby ktoś spróbował zdiagnozowac, byc może na podstawie jakichś włąsnych doświadczeń
    Ostatnio edytowane przez Greq ; 14-08-2010 o 21:23

  2. #2
    Użytkownik Alfista Avatar zieloo007
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Racibórz
    Auto
    Była 156 1.9 jtd, jest Toyota Avensis t27 '18
    Postów
    4,144

    Domyślnie

    pytanie, czy chłodnica jest jeszcze sprawna, może już się sypią lamelki i jest gdzieś nieszczelność.

  3. #3
    Greq
    Gość

    Domyślnie

    W takim wypadku mechanicy powinni chyba coś zauważyc przy wymianie płynu? Czy nie koniecznie?

  4. #4
    Użytkownik Alfista Avatar zieloo007
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Racibórz
    Auto
    Była 156 1.9 jtd, jest Toyota Avensis t27 '18
    Postów
    4,144

    Domyślnie