...mam juz luz na przekladni kierowniczej pytanie jest gdzies jej regulacja ?? czy musze sie pogodzic z regeneracja ??
...mam juz luz na przekladni kierowniczej pytanie jest gdzies jej regulacja ?? czy musze sie pogodzic z regeneracja ??
i co nikt nie ma pomyslu ?
Kolego ze względu na bezpieczeństwo Twoje i twoich bliskich proponuje ją dać do regeneracji ludziom którzy wiedzą co robią. No albo kup używaną w dobrym stanie.
Ostatnio edytowane przez Adampoz ; 10-10-2010 o 18:22
Regulacja jest tylko luzu na przekładni zębatej wałek/listwa ale to nie tam luz powstaje. Przekładnia na naszych pseudo drogach dostaje luzu na tulejach ślizgowych na końcu korpusu w którym pracuje listwa, niestety tego luzu bez regeneracji nie skasuje, tam jest tuleja teflonowa która po prostu się wyciera.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Niekoniecznie. Najpier skasuj luz międzyzębny na listwie i zębniku.
Można to zrobić opuszczając nieco belkę przedniego zawieszenia przy użyciu długiego klucza nasadowego z przegubem. Dojście trudne, ale możliwe - sam robiłem i pomogło.
Trzeba jednak robić to z wyczuciem, żeby potem kierownica odbijała.
Regeneracja przekładni to ostateczność. Zwykle robimy wtedy, jak cieknie.
pod Rzeszowem jest firma ktora regeneruje pompy i przekladnie
koszt regeneracji przekladni to jakies 480zl bo kiedys pytalem
gdzie kucharek szesc tam jest co poklepac| jeszcze tu wroce | jezdze alfa bo mnie stac;P