Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 27

Temat: Pompa paliwa

  1. #1
    syfon
    Gość

    Domyślnie Pompa paliwa

    Mam po dłuższym postoju problemy z odpaleniem. Nie pali na styk ale trzeba chwilę pokręcić. Myślałem że czujnik przy termostacie ale chyba nie. Po odpaleniu obroty są w okolicy 1100 więc ssanie chyba działa. Czy może to powodować padająca pompa benzyny? W czasie jazdy raczej wszystko jest O.K. Jak przy odpalaniu pierw pokręcę na rozruszniku pół sekundy, później zrobię przerwę to za drugim razem pali na styk.
    Ostatnio edytowane przez Piotriix ; 10-10-2010 o 20:58

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Watpię. Jeśli pompa pada to z tyłu słychać charakterystyczne silne buczenie.
    Ja bym szukał gdzie indziej.
    Oczywiście zawsze możesz zmierzyć ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej, żeby wykluczyć pompę.

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    Cytat Napisał SG0240 Zobacz post
    ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej
    a w jaki sposób?
    jakie powinno być?

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    http://www.forum.alfaholicy.org/156/...snienie+paliwa

    Tu sobie poczytaj - zwróć uwagę na mój post nr 23.
    Oczywiscie zawsze możesz jechać do warsztatu, gdzie bez problemu zmierzą ciśnienie paliwa na listwie.
    Ja, jak zobaczysz, skonstruowałem własny przyrząd do pomiaru ciśnienia.
    No, ale to trochę roboty jest, więc jak kto nie jest wprawiony to chyba nie warto się w to bawić.
    Jeśli znajdę, to jutro wrzucę zdjęcie, na którym widać te 3,8 bara ciśnienia paliwa.

    Znalazłem - tak to u mnie wyglądało podczas pracy silnika na porządnym radzieckim manometrze.
    http://yfrog.com/m9manometr044j
    Ostatnio edytowane przez SG0240 ; 11-10-2010 o 07:24

  5. #5
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    SG0240 bardzo dziękuję za fachową podpowiedź. Pozostaje mi zmierzyć oporność tego czujnika i dam znać co mi pokazał miernik. Aż szkoda że nie mieszkam blisko Wrocławia bo widzę że dwóch prawdziwych Miłośników i Fachowców od Alf tam mieszka. Miałbym się komu naprzykrzać.

  6. #6
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Miłośników to pewnie jest więcej w naszych okolicach.
    A z fachowością to różnie bywa. Człowiek się uczy przez całe życie.
    Szczególnie, jeśli czasami musi dochodzić do sedna na własnych błędach.
    No cóż - serwisy bardzo zazdrośnie strzegą swoich tajemnic i dlatego czasami trzeba trochę pogłówkować, zanim coś wyjdzie.
    Niestety my nie mamy podanego na tacy tak, jak oni na specjalnych szkoleniach.

  7. #7
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    No już nie bądź taki skromny. Myślę że Ty a zwłaszcza Bubu to paru rzeczy na tych szkoleniach byście ich nauczyli. Ostatnio sprzedawałem Merca CLK 320 i kupujący sobie zażyczył wizytę w serwisie Mercedesa celem diagnozy. Kosztowało to 500zł i wyglądało kiepsko. Jak im komputer nie napisał to już nie wiedzieli. Jakbyś kiedyś przejeżdżał przez Cieszyn to zapraszam możesz się na mojej pięknej też pouczyć. Nocleg gwarantowany. Weź Bubu z sobą to wreszcie ktoś mi dobrze auto zdiagnozuje.

  8. #8
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Dzięki - jak będę w okolicach to czuję się zaproszony.
    A co do fachmanów z serwisów to rzeczywiście ze świecą szukać takich, co myślą.
    To tak, jak z wieloma studentami - jak nie było podane w skrypcie to nie wie - i nie szkodzi, że wystarczy tylko trochę pomyśleć. Przecież "nam za myślenie nie płacą", tylko za robotę.

  9. #9
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    A jeszcze prośba gdzie znajdę ten czujnik a właściwie wtyczkę od niego żeby tą oporność zmierzyć?

  10. #10
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Jeśli myślisz o czujniku temperatury płynu to jest wkręcony w termostat.
    A oporność należy mierzyć na czujniku, a nie na wtyczce.

Podobne wątki

  1. [146] Pompa paliwa
    Utworzone przez micrus w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 20-03-2012, 06:25
  2. Pompa paliwa
    Utworzone przez patryk0 w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 14-11-2011, 17:00
  3. Pompa paliwa
    Utworzone przez destikero w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 07-09-2011, 20:11
  4. [146] Pompa paliwa
    Utworzone przez solaris2007 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 23-12-2010, 23:54
  5. [145] Pompa paliwa
    Utworzone przez Maroo_ w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 04-04-2008, 14:43

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory