Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 55
Wyświetlany wątek znajduje się w dziale 156 - Alfa Romeo 156 zadebiutowała na rynku w 1997. Jest najbardziej udanym handlowo modelem Alfy z lat 90. 156 zdobyła wiele wyróżnień w tym najważniejsze - Car Of the Year 1998. Montowano w niej silniki Twin Spark, 2.5 V6 (Internation Engine of the Year 2000), 3.2 GTA, JTS, JTD i JTDm. Do dziś 156 jest najpopularniejszym modelem Alfy na polskich drogach.
  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL
    Auto
    Fiat Bravo Sport 2.0 Multijet 16v & Alfa 146 1,9JTD8v
    Postów
    1,572
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    3 d 9 h 54 m

    Domyślnie

    Cytat Napisał J.A.N Zobacz post

    PS. do czego jest w/w "grucha" ?
    hehe, tzw wymiennik ciepła , to jest rurka spalin pokryta tym ''zgrubieniem''

    w tym płaszczu przepływa płyn chłodniczy ,i spaliny wewnątrz rurki idące do egr powodują m.in. szybsze rozgrzewanie płynu \schładzanie spalin
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  2. #12
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Erni1985
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Szczebrzeszyn
    Auto
    AR 156 2001r 1.9 jtd 110ps
    Postów
    51
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    7 h 39 m

    Domyślnie

    moja alfa miala wymieniany termostat jakies 2 miesiace temu przygladalem sie jak to robil moj mechanik i uwazam ze to nic trudnego. nastepnym razem sam to zrobie (1.9 jtd 8v 110KM) zachowanie sie wskaznika temp bylo dokladnie takie jak napisales. przy normalnej jezdzie 60st i dopiero spore korki nagrzewaly auto to tych 85st. po wymianie termostatu temp stala 87-88st nie mniej nie wiecej. fakt JTD dlugo sie nagrzewa. ale jest na to sposob: odpalajac rano zimny silnik wylaczyc dmuchanie calkiem i ustawic temp na minimum do tego najlepiej obieg wewnetrzny kabiny zeby jeszcze bardziej nie marznac. u mnie po jakis 7-10 min (jazda tylko do 1700obr/min) mam 70 st i juz powoli mozna ogrzewac wnetrze zaczynajac najlepiej od szyb. Poydrawiam

  3. #13
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Chrzanów
    Auto
    alfa romeo 156 2.4 jtd 2001r
    Postów
    229
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    35 d 11 h 12 m

    Domyślnie

    Cytat Napisał J.A.N Zobacz post
    Ja wymieniałem w 8V 115km- dałem rade ale @@#$%^&@%& mnie trafił - kierowałem się instrukcją z forum ze słabszego modelu w której nie było takiej srebrnej "gruchy" po drodze do EGR (straszni mnie to zaskoczyło). Jedna ze śrub trzymająca termostat trzyma też tą "gruchę" z nią miałem największy problem.

    PS. do czego jest w/w "grucha" ?
    Namęczyłem się z tym cholerstwem.

  4. #14
    jarek156
    Gość

    Domyślnie

    u mnie w warunkach pogodowych jakie mamy teraz czyli 8-14stopni na zewnatrz w samochodzie na skazniku temp sie trzyma ok 60 czasem dochodzi pod 70 ale spada nie wiem czy jast dobrze,czy tez mam termostat do wymiany,mam tez nowa chlodnice dopiero co zalozona,moze to dlatego,PO 30min jezdy spokojnej oba weze od chlodnicy sa delikatnie cieple jak sprawdzic samemu termostat czy jest dobry, czy trzeba jechac do ASO

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar peenbe
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Glatz
    Auto
    AR 156 1.9 JTD M-Jet 16V 140KM 2004r. FL
    Postów
    665
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    19 d 22 h 42 m

    Domyślnie

    Ja tez wlasnie jestem po wymianie chlodnicy niedawno...kiedy bylo cieplo w lecie to mozliwe ze szybciej sie grzalo ,ale tez nie trzymalo temp. a teraz nie moge dogrzac auta jak pisalem nawet po 100 km mam 60 C :/

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar peenbe
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Glatz
    Auto
    AR 156 1.9 JTD M-Jet 16V 140KM 2004r. FL
    Postów
    665
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    19 d 22 h 42 m

    Domyślnie

    chyba jednak podjade na komputer, dla pewnosci, ale skoro kolega Erni mial 60 C a po wymianie stoi na 87-88 to raczej wine ponosi termostat ,martwi mnie to niedogrzanie bo ostatnio zauwazylem ze poziom oleju z 5 kresek spad do 4 na infocenterze a jesli auto niedogrzane to mozliwe ze bedzie lekko bralo olej ,czy nie powinno robie krotkie odcinki i auto praktycznie zawsze niedogrzane ? najechalem od ostatniej wymiany 14 tysiakow wiec wydaje sie ze to nie wielki ubytek...

  7. #17
    Keeperek
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał peenbe Zobacz post
    chyba jednak podjade na komputer, dla pewnosci, ale skoro kolega Erni mial 60 C a po wymianie stoi na 87-88 to raczej wine ponosi termostat ,martwi mnie to niedogrzanie bo ostatnio zauwazylem ze poziom oleju z 5 kresek spad do 4 na infocenterze a jesli auto niedogrzane to mozliwe ze bedzie lekko bralo olej ,czy nie powinno robie krotkie odcinki i auto praktycznie zawsze niedogrzane ? najechalem od ostatniej wymiany 14 tysiakow wiec wydaje sie ze to nie wielki ubytek...
    Widzisz tylko z tego co ja czytałem to temperatura otwarcia naszych termostatów to ok 82 stopnie, +/- kilka stopni, Erni ma inny silnik u niego chyba nie ma chłodnicy oleju a u nas jest. Moze u niego przewidziano inny termostat, mogło być też tak że założył nieoryginalny termostat o wyższej temperaturze otwarcia i na wskaźniku pokazuje 88 a w rzeczywistości jest więcej! Tego nie wiemy, dlatego najlepiej kupić sobie kabel diagnostyczny (jest 6 razy tańszy od termostatu!!)

  8. #18
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar J.A.N
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Ostrów Wlkp.
    Auto
    Alfa Romeo156 1.9 JTD 8V 115 KM 2003
    Postów
    209
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    1 d 5 h 36 m

    Domyślnie

    peenbe ile uczyniła cię wymiana chłodnicy ? Coś czuję że mnie czeka taka akcja.

    PS - nurtuje mnie jeszcze jedna rzecz którą zauważyłem po wymianie termostatu - po rozgrzaniu silnika poziom płynu w zbiorniczku spada poniżej minimum, po odkręceniu nakrętki rozlega się odgłos jak przy otwieraniu browarka i poziom płynu się podnosi - co się dzieje ?
    156 Sportwagon 2003 1,9 JTD 8V 115 km - zostałem ALFAHOLIKIEM

  9. #19
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Erni1985
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Szczebrzeszyn
    Auto
    AR 156 2001r 1.9 jtd 110ps
    Postów
    51
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    7 h 39 m

    Domyślnie

    wiecie co ja sprawdzalem ta temperature zwyklym termometrem poprzez zanurzenie go w cieczy chlodzacej w zbiorniczku i przeklamanie pomiedzy termometrem a wskaznikiem w kabinie bylo jakies -/+ 2 st test robilem przed wymiana termostatu i po wiec jestem w stanie wierzyc we wskazania w kabinie. co do temp otwarcia tez przeczytalem gdzies ze w dieselu powinna byc ok 82 st ale w trzech niezaleznych sklepach pytalem i do mojego silnika zawsze pasowal tylko i wylacznie ten z otwarciem 88 czy 87 st.
    nie wiem czy tak ma byc nie mniej jednak auto nagrzewa sie normalnie do 88 i tak trzyma. zadnych wahan spadkow itp.
    odnosnie jazdy na niedogrzanym silniku to mi tez zjadlo kapke oleju wiecej na przestrzeni prawie 2 tys km.
    termostat kosztowal 279zl + wymiana + chlodziwo

  10. #20
    Użytkownik Romeo Avatar peenbe
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Glatz
    Auto
    AR 156 1.9 JTD M-Jet 16V 140KM 2004r. FL
    Postów
    665
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    19 d 22 h 42 m

    Domyślnie

    chlodnice kupilem na allegro ( uzytkownika znajdziesz na forum , Zwawik czy jakos tak ) chinol ale pasuje idealnie i sprawuje sie idealnie ,koszt to jakos 2.5 stówki moze teraz juz mniej ,dalem chyba tez stowke za wymiane bo nie zrobilbym tego sam ,ale chlopaki z zacieciem wymieniali sami...

Informacje o temacie

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. wymiana termostatu JTD
    Utworzone przez babus11 w dziale 156
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 01-02-2014, 19:03
  2. Wymiana termostatu w 3.0 V6
    Utworzone przez criss2007 w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 19-02-2013, 16:44
  3. Wymiana termostatu w AR 1.8 16v ts 98r.
    Utworzone przez daniel675 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 13-10-2011, 18:20
  4. [145] Wymiana termostatu
    Utworzone przez bearaczek w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 28-01-2011, 19:35
  5. wymiana termostatu w 145 ????
    Utworzone przez wesolylukasz69 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-02-2009, 21:30

Tagi dla tego tematu

Tagi użytkowników

wymiana termostatu opel omega 2.5 dti

wymiana termostatu w vectra c

termostat vectra c 3 2

jak wymienić termostat w vectrze c

gdzie znajduje sie termostat w opel omega 2.5v6

wymiana termostatu krok po proku vectra c

gdzie jest termostat w omedze 2.5

fiat brava 1.6 wymiana termostatu

jak wymienic termostat w vectra c

termostat omega b 2.0 16v schemat

wymiana termostatu w fiacie brava 1.2

koszty wymiany termostat vectra c 3 2

vectra c termostat opis

opel vectra 2.0 16v 1997 termostat jak wymienic

demontaz termostatu fiat brava

termostat na wąż 38m

wymiana termostatu brava 1.2

jak wymienic termostat w oplu omega b fl 2 5dti

termostat vectra c 2 2 dti kupno

opel vektra 2 0 b wymiana termostatu

instrukcja wymiany termostat vectra c 2008

jak zmienic termostat vectra c 2 2 dti

jak sprawdzic termostat fiata bravo bez demontarzu

opis wymiany termostatu vectra c

2.5 dti termostat gdzie znajduje sie

opel vectra c wymiana termostatu dokladny opis

opel wectra c 1.9 wymiana termostatu

termostat opel omega 2.5 td

gdzie jest termostat w oplu vectra c

wymiana termostatu omega 3.0

wymiana termostatu omega b 2.0 8v

vectra c wymiana termostatu

W ktorym miejscu w oplu vectra 2 5 v 6 znajduja sie termostaty

fiat brava termostat gdzie jest

trrmostat fiat brava 1.2 gdzie znalesc

opel vectra 2.5 v6 nie otwiera termostatu

thermostat opel vectra c 3.2

jak wymienic termostat opel vectra c 3.2

montaz termostatu

termostat opel vectra c 2.o dti

opel vectra jakrozebrac hlodnice

wymiana temostatu

termostat vectra c 3.2 manual

instrukcja jak wyjąć termostat fiat brava

budowa silnika 1 9 jtd

opel omega b 2.5td gdzie termostat

2.4 jtd termostat wymiana

omega b 2.0 wymiana termostatu

wymiana termostatu brava cena

fiat brava 1.2 16v jak wymienić termostat

montaż termostatu vectra c

gdzie jest termostat w omedze 16v 2 0

jak wymienić termostat omega b 2.0 16v

vectra dti wymiana termostatu

gdzie znajduje sie termostat w omega b 2.0 16v

vectra b 2.5 wymiana termostatu

jak wyjąć termoztat omega v6

wymiana termostatu w oplu vectra b 2.0 dti

wymiana termostatu omega 2.5v6

gdzie znajduje się termostat w fiacie bravo

termostat omega b 2.5td wymiana

wymiana termostatu afa c 1.9 youtube

opel omega termostat schemat

opel omega 2 5 dti termostat schemat

youtubewymianatermostatuopelvectra

w ktorym miejscu jest termostat opel omega 2.0

jak wymienic termostat w alfa romeo 156 2.4 jtd

wymiana termostatu 2.4 jtd

gdzie znajduje sermostst 2.5dti

naprawa termostatu 2.4 JTD

jak wymienic termostat w oplu vectra 2.0 dti

wymiana termostatu vectra b 2.0 dti

wymiana termostatu 2.5 tdi v6

klucz do termostatu vectra c

jak rozebrac termostat fiat brava 1.4

gdzie termostat omega 2.5dti

termostat fiat marea 1.6 16 2000 r. wymiana

wymiana termostatu fiat marea 1.9jtd

naprawa termostatu opel vectra c

wymiana termostatu opel omega b 2.5 v6 krok po kroku

krok po kroku jak wymienić termostat w oplu vectra c

vectra c 1.9 demontaz termostatu

opel vectra c 3.2 ubytek płynu

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
regeneracja wtryskiwaczy kraków - regeneracja turbosprężarek warszawa - regeneracja turbosprężarek mielec - Amortyzatory