Strona 1 z 5 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 46

Temat: [156] 2.0 TS spadek mocy

  1. #1
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Krzysiek156
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Elbląg
    Auto
    156 2.0 TS 155km 2000 rok
    Postów
    137

    Domyślnie [156] 2.0 TS spadek mocy

    Witam wszystkich

    A wiec mam taki problem, ostatnio stwierdzilem ze moja alfa troche oslabla. Mianowicie nie ma tego "kopa" przy 3,5 tys obrotow co kiedys. Wchodzi na obroty normalnie, nic nie muli tylko jest tak jak by zamiast 155km miala 100, nie rwie sie tak jak kiedys.

    Czy moglby ktos poradzic co sie moglo stac albo od czega zaczac poszukiwania?

    Myslalem zeby wyjac i przeczyscic MAF'a ale nie wiem czy to cos moze pomoc.

    Rozrzad wymieniony 10k km temu a spadek mocy zaobserwowalem dosc niedawno.

  2. #2
    marceell
    Gość

    Domyślnie

    przepływka? coś na komputerze wykazało? może być sporo przyczyn.

  3. #3
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - ECU to M1.5.5 , czyli podajemy TRA, FRA oraz Lambda Regulation Row 1.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  4. #4
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Krzysiek156
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Elbląg
    Auto
    156 2.0 TS 155km 2000 rok
    Postów
    137

    Domyślnie

    a mialem nadzieje ze to bedzie cos w stylu przeczysc styki bedzie dobrze ...

    hehe

    widze ze bez podlaczenia pod komputer nic z tego nie bedzie

    zaraz zamowie interfejs, chyba to bedzie lepsze rozwiazanie niz przejazdzka do serwisu

    ELM327 bedzie dobry aby zdiagnozowac moje autko? pytam bo jestem zielony w tym temacie

  5. #5
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Wili
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    LeGnIcA
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 16V TS 155KM 1999r. + LPG Stag, AR 146 1,6 boxer 1995r. + LPG
    Postów
    112

    Domyślnie

    interfejs OBD II, możesz kupić od razu przerobiony do usuwania błędów airbaga i absu od vankiela. Ja kupiłem najtańszy od "alleblanka" i też jest git tyle że sam go przerobilem.

    Moja rada.
    Wybierz się na przejażdżkę. Gdy zagrzeje Ci się silnik stań gdzieś na poboczu i zagaś belle. Odepnij wtyczke od przepływomierza, odpal belle i przejedź się kawałek, jężeli będzie różnica w mocy to masz przepływomierz do wymiany. U mnie była diametralna różnica.

    Daj znać co i jak.

    Pozdrawiam.

  6. #6
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Krzysiek156
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Elbląg
    Auto
    156 2.0 TS 155km 2000 rok
    Postów
    137

    Domyślnie

    kupilem wlasnie przerobiony interfejs od viakena, czyli na dniach bedzie i porobie wszelkie testy

    dzis po pracy zrobie eksperyment z przeplywka, tylko pytanie czy nic przypadkiem sie nie "zepsuje" jak odpale silnik z odpieto? pytam zeby sie upewnic...

  7. #7
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Wili
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    LeGnIcA
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 16V TS 155KM 1999r. + LPG Stag, AR 146 1,6 boxer 1995r. + LPG
    Postów
    112

    Domyślnie

    Nic się nie uszkodzi. Zapali Ci sie tylko kontrolka od wtrysków. Pamietaj tylko że to jest test. Z odpiętym przepływomierzem nie powinno się jeździć cały czas.

  8. #8
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Krzysiek156
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Elbląg
    Auto
    156 2.0 TS 155km 2000 rok
    Postów
    137

    Domyślnie

    a wiec przeprowadzilem test

    i ogolnie nie wiem jak mozna jezdzic z odpietym przeplywomierzem albo ja mam cos nie tak

    nagrzalem silnik, zatrzymalem sie , zgasilem, odpialem MAF'a , odpalilem

    tak jak pisales swiecila sie kontrolka od wtryskow ale obroty wariowaly i spadaly do 0

    szybko ruszylem, pierwsza prosta 2 bieg duzo gazu i jak dla mnie bez zmian, przyspiesza tak samo jak z podpietym

    a wiec zostaje podpiecie pod komputer jak dojdzie przewod :/

  9. #9
    marceell
    Gość

    Domyślnie

    może kiepskie paliwo zatankowałeś? przytkane wtryski, stare świece?

  10. #10
    markos126
    Gość

    Domyślnie

    hehe widze ze nie tylko ja mam ten problem , na poczatku mialem identyczne objawy, pozniej bedzie juz coraz gorzej , mianowicie u mnie jest juz tak ze na zimnym silniku jak dodaje gazu to praktycznie nie reaguje. Alfa byla 2 razy pod kompem, pierwszy raz u zwykłego mechanika drugi raz pod kompa z ASO wynik 0 błedów , żadnego punktu zaczepienia .. z przepływowierzem mam to samo, jak go odłacze to auto jeszcze gorzej chodzi, dzisiaj wyciołem katalizator jest odrobine lepiej, w czwartek bedę naprawiał kolektor w którym na 99 % jest albo jakaś mała dziura albo walnięta jest uszczelka także mam nadzieje że to jest to bo nie mam już pomysłów Dam znać jak jest po remoncie

Podobne wątki

  1. Spadek mocy
    Utworzone przez Dziarka83 w dziale 166
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 02-09-2013, 19:08
  2. spadek mocy
    Utworzone przez PLASTICZ w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 25-05-2012, 11:26
  3. 1.9 JTD spadek mocy
    Utworzone przez M A R I O w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 20-11-2011, 11:17
  4. [146] Spadek mocy jtd
    Utworzone przez zhyperpl w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 14-08-2010, 09:32
  5. [145] spadek mocy
    Utworzone przez gump3334 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 20-04-2010, 12:50

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory