Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Cos sie muli

  1. #1
    Lukasz1983
    Gość

    Domyślnie Cos sie muli

    Witam!Od lutego jestem posiadaczem alficzki 156 z 2000r.Samochodzik perelka-po wyminie filtrow oleju i rozrzadu co bylo podstawa.Jedyna rzecz jaka byla zje.....to wariator.Przechodzac do sedna--strasznie wolno sie wkreca na obroty a na pierwszym biegu dochodzi do 4tys i zaczyna szarpac-jest tak tylko na 1 biegu.Zajrzalem pod maske i cos mi sie poci jakby pod klawiatura>Czy to jakas uszczelka czy co-niestety nie jestem mechanikiem wiec wiedza na temat samochodow jest znikoma

  2. #2
    csscss
    Gość

    Domyślnie

    W pierwszej kolejoności wypadało by się zaineresować przepływomierzem powietrza. poszukaj w historii na temat tego często nawalającego ustrojstwa made in germany by BOSCH

  3. #3
    Dj.iCE
    Gość

    Domyślnie

    Jak to TS to sprawdzi przepływomierz jak napisał csscss napewno jest na forum gdzieś opisane co i jak. Następnie (o ile to nie przepływomierz) możesz się wybrać na komputer i sprawdzić sonde lambde - i przy okazji pokażą sie inne błędy jeśli coś nie jest ok - i świece/kable. To chyba tyle na początek, ale myślę że to nic poważniejszego

  4. #4
    adasco
    Gość

    Domyślnie

    a najprosciej sprawdzisz przeplywke, zdejmujac zeń wtyczke. Jesli odczujesz zmiane w pracy auta po zdjeciu przeplywki - to masz winowajce. Aha, zapali sie kontrolka wtrysku, nie przejmuj sie.

  5. #5
    Rosik
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał adasco
    a najprosciej sprawdzisz przeplywke, zdejmujac zeń wtyczke. Jesli odczujesz zmiane w pracy auta po zdjeciu przeplywki - to masz winowajce. Aha, zapali sie kontrolka wtrysku, nie przejmuj sie.
    tylko przepływomierz chyba trzeba wyłączyć na zgaszonym silniku, nie :?:

  6. #6
    voivod
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Rosik
    Cytat Napisał adasco